_svana_ Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Ny tråd, nye muligheter Trådsneller! Forrige: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9039685 Snart er det helg :-D
Petronella♡mor til to Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Egentlig kan jo jeg sitte her å skravle med meg selv hele dagen, for jeg er vel den av oss som bokstavligtalt sitter "oppå" pc´n HELE jæ... dagen, hihi ;P
-MtG- Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Hoi hoi! Trøøøøøøøøøøtt! Jeg sov tilsammen 3 timer i natt. Det var litt lite kjenner jeg. Sov 1, var våken 2 og sov to til. Hvordan var det med denne reklamasjonsretten?? Gleder meg til tur i det fine vært i dag. Var kjempesliten etter all sola i går, men hadde ikke vett til å legge med tidlig for det. Jeg kommer i morgen, Molle! Når var det det var? Hva ønsker du deg til bursdagen din da?
-MtG- Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Hallaaa. Ny tråd jo:) sitter hos mtg jeg. gidder ikke logge ut og in og ut. Veeeeenter på Tiny!!! Starter mellom 18-19. Sånn ca:) Kom når man kommer. Kunne svart deg her jeg sitter for du sitter jo bare 2 meter unna, men da har du vel glemt det til i morgen. Greit å ha det skriftlig. Da jeg har lite penger får alle kun 1 pølse og denne må medbringes selv. Ønsker meg? PAKKE:D:D eh.. ja. Tenkte jeg skulle lage en sånn skrappebok til E, så kanskje ønske meg noe til det? Lurte på å lage en til W og. Så han har når han blir stor:) Ellers er det jo mye snasent på ting&tang (kremmerhuset) Også mye kult å kle på seg og egentlig så liker jeg å få alt jeg. Så lenge det er pakka inn:))) Jepp, da trasker vi på tur snart. Ha en fin dag alle:) Hilsen Molait!!
*1D* Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeia! Jeg har baby som er 5 mnd............ Gratulerer til alle på dagene deres..burde vel gratulere meg litt frempå? Her er det bra på jobb men problemer med amming, søvn og ryggen. Skal vel kanskje ikke vente annet; spiser for lite på dagen på puppen, må spise oftere om natts også, mamma sover dårlig med unge på puppen, unge blir liggende i senga, mamma får vondt i ryggen, mamma sover enda dårligere, topper dette med at ungen bare vil sove på armen på formidagen så mamma ikke får gjort noe som helst.... blhæææ. Tusen takk, Nå skal jeg ikke klage mer! Ser at det ryr på med tenner hos flere unger her:) Tror han har begynt å klø litt her da....Ingen klumper, bare 2 hvite strek nedi. Jeg har også lat unge, triller bare over på siden om han ligger i senga med meg, for da er det bakke:) Ikke vil han ligge magen heller;( annet enn 5 min med mamma inne i senga om morran, og da må mamma synge og prate og holde på. Han vil stå i fanget da, bedre det og....men ikke for ryggen min.. Det med trening skulle jeg også hengt meg på.,.................... manjana. Har vært på 5 mnd kontroll; tippe hva han veier eller???? SNART er det mai!!!!!! Jeg tror jeg vil drikke meg full da.........ikke hele mai (selv om det frister..hihi) men den 18 hører jeg rykter om at det ver noe festivitas på gang!! Sover forresten på ene armen igjen nå, ville ikke ha velling......sovne på pupp..... men har hatt litt feber etter vaksina i går.... har 16968546373 ting jeg skulle gjort siden vi skal på hytta i helga, men her sitter jeg med vondt i ryggen og unge på armen og skriver innlegg med en hånd..... Var noe jeg skulle si altså................. nevnte jeg vondt i ryggen, ikke det nei, var godt jeg rakk det nå da:) Savne på dere!!!
Petronella♡mor til to Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Snaaaaaaaaaaaaaaaart helg!!!!!!!!!! Lenge siden det var veeeeldig viktig med helg - hihi ;D Hyggelig å "høre" fra deg 1D - blåse på vondtene dine jeg!!! ) Tipper 7145g på lilleT...
♥Tiny Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Hei hei alle sammen Har vært ute i sola i nesten hele dag, så har nesten ikke lest engang jeg.. Har vært hos frisøren idag også, litt kortere og litt lysere.. Deilig! Så skyndte seg til Fetsund til de bertene som satt å venta på trege meg *sorry*.. I butikken å kjøpa namme lunsj og rusle bortover lensene.. Så deilig og varmt og alle barna sovna på turen bort!!! Fant oss en fin platting ved kiosken som var stengt og en benk der vi inntok en god lunsj! Barna våknet litt etter litt og lå ¨"på" teppe og lekte.. Hehe, møkkete og fine alle sammen!!!! Og Molle har vært trillingmamma idag!!!! hehe... Var så digg å sitte der å skravle og leke med barna Tok toget tilbake til ls for T har hatt bilen idag. Og var ikke hjemme før 17.45. Middag til snupp (som hun slukte fort) og bade møkkete barn (med spy på foten og banan i hele ansiktet).. Satt leeeenge og kosa seg i badekaret før vi pysja og litt melkeflaske.. Så slokna hun for 15 minutter siden, sliten, mett og blid Nå skal jeg rydde her, handle mat når T kommer hjem igjen med bilen og finne gave til Molle.. (vet hva jeg skal ha, men må bare finne det først.. Har kort da) Tippe på LilleT: 6950 gr og 65 Stakkars LH som er kjøla.. Husk nesespray det er vidundermedisin! Det har kommet meg for øre at det skal festes i mai ja *gledermeg* Men aller først blir det partai imorgen!!!
Molait Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Jasså? har Tiril spydd? GLAD jeg ikke har 3!! All ære til dem. Nok et helvete her i kveld. La 19.00. Først 10 min rolig. så 35 min med hyl og skrik. Snakker vræl i halvtimen. -----pause da E våknet----- Tror tenna gjør vondt altså. Gnukker og gnir og tygger som en gal. Tilbyr han litt vann og tror det er godt med kald dings i munn. Gnager på tuten og hyler til når han treffer på ene siden. Håper disse blir ferdig med å komme opp fort! Fikk ny tann i dag. Neste er nok oppe i løpet av et par dager. Ser den godt, men kjenner ikke spiss. Ser ut som den er ute men. Takk for koselig tur i dag:) Dusja sammen med E jeg. Var jo nesten like møkkete. Dagens tips: Bruk masse hvite klær på babyne deres. Når de runder 8 mnd. kan dere bare drite i det. 1D..snart mai? hallo? vært mai i 4 dager alt;) Jo altså 1D og simba... vi blir 9 (kanskje 8) mennesker her. Vet ikke helt hvor jeg skal putte alle sammen jeg..hehe. Tenkte å la will sove borte. Vil sikkert være her på dagen. Er en seng der (noget tynn madrass) + en sovesofa (noget hard) På kontoret er det to (gode) sofaer å sove i. Rommet til E har en sprinkel og en god gjesteseng. Den har forsåvidt 1D tinga på tror jeg... Har og en gjestemadress under der (noget hard) Har 1 reiseseng. Tenkte sette den inne hos oss med E oppi. Har og en kurv. Vet ikke helt hvem som vil bruke hva hvor når. Beste for dere Simba er å ta kontoret, men det er og kjekt å ha på kvelden. Men kan evt. Legge LH i noe bærbart også flytte ham inn dit etterpå. LT sover forsåvidt bare på arm lell.. legg av han det før 18 a 1D, greit for mor å kunne drekka med begge hender;) Vi får alltids lagt folk et eller annet sted:) LØRRAN: Kle dere litt i morgen da. (de som kommer hit) Tenkte å sitte mest ute. Har overbygd veranda som det er lunt på, men man må ikke kjøre singlet og miniskjørt. (nei må ikke det Tiny...æææhhh, ja ta med skift da vel!) Kanskje er teppe for de som gidder dra med det. (kan ligge igjen her da..hehe) Jeg stiller potetsalat og salat og resten fikser folk shæl:) Da Molle er utslitt blir det lite service eller opplegg. Det betyder ingen velkomstdrink eller hatter og fløyter. Men dere er så glad i meg lell, så det går bra. (har vaska dass, så da får det være bra!) har så vondt i hue!!!! Passer det nå? nooo! uff til vond rygg. God kjennskap til det 1D. Du må bare avvenne LT med den sovinga. Bedre med et par netter med lite søvn enn dårlig søvn hver natt. E VÅKEN IGJEN!! roet seg da. djiii det tar tid å skrive et innlegg!
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. mai 2007 #11 Skrevet 4. mai 2007 Fart på tråden i dag ser jeg!! Hehe... har ikke hatt tid til å skravle før nå så da spørs det om det ikke blir langt innlegg fra meg igjen!! Herk: Skravlete Bærumsberte er vel en av ingrediensene i tråden, så når du ikke kan så må vel noen ta ansvar... jeg føler liksom at det er meg. Digg å være i Spania da!! Mmmm... men ikke så verst her hjemme heller. Er jo blitt solbrent og all ting. Svana: Er jo ikke rart du ikke får tid til å skravle, når du har usynk barn! Kan du ikke bare stille de til samme tid, a? Kan umulig være så vanskelig. Sjekk bruksanvisning! Blir sikkert som ferie for deg og gå tilbake til jobb. mtg: Alle barn som holder mødrene sine våkne hele natten bør skjønne at mor må få slappe av på dagen, så hvordan har det gått for dere?? Er usikker på den returorningen av unger... Kan de kanskje resirkuleres?? HEHE, TRÅDSNELLER!!!! hihi pt: FLINK DU ER!!!!! Er helt imponert over deg. Jeg hadde hørt på den lille røde på skulderen og sovet videre! Tiny: Spy på foten og banan i ansiktet!! Hørtes deilig ut... hvem spøy på henne a? 1D: Grattis med T!! Tippe vekt... hmmm skjekke traaden først.... 7010 og 68 cm (er vel helt på jordet igjen... ser at tråden barna legger på seg mye mer fra gang til gang enn det kl har gjort!!) Mol: Trodde du hadde hatt lengre periode med digge kvelder, jeg.... Huff! Hva skal vi gjøre med disse ungene a?? Er jo helt håpløst!!! Også bare for å si det en gang til så kommer jeg ikke i morgen. Men skal tenke masse på deg da!!!! Gøy med bursdag! Er det morsomste jeg vet. I hodet er jeg 4 år fortsatt. Tar på meg tiara med en gang jeg våkner også ligger jeg der og venter på at mannen skal våkne! I år rakk han jommen og å komme inn med kake og det hele før jeg våknet. (trøtt mor!) Eneste som er teit med bursdager er at de tar slutt og da er det så lenge til neste gang! Så til seg selv!! Har hatt stress program hele formiddagen. Var i huset kl 9 for gjennomgang med snekker. Var vel der i to-tre timer. Sv.far var der også og så kom sv.mor og mimmi (bæs'mor til mannen) med kake og kaffe. Kosa oss litt før KL og jeg dro hjem. Hun sovna i bilen... ikke så rart kanskje, klokka var 11:45... pleier å sove senest 10. Sov til 13 ca... fikk lunsj og så kom fotograf for å ta bilder til prospekt. Holt på i et par timer. Fikk hjelp av kl's sv.fam til pass av henne og gikk tur med dem når fotograf var ferdig. Så var det middag og masse lek og moro, gøt og sovnet på puppen halv åtte... Var overraskende blid i forhold til lite soving, men har begynt å bli sinna (begynte i går så har ingen ting med soving å gjøre) MED EN GANG hun ikke får viljen sin. Før har hun klaget litt før hun blir sint, men nå er det skikkelige utbrudd!!! Også har hun lært seg å spille på slurva!!!! Spent på hvordan natta blir. Var fin natt i natt. Pappa sov på annet rom, vet ikke om det er færre lyder i rommet som gjør det, men i natt tror jeg ikke jeg hørte noe fra henne før kl 4:30!!!! Men da var hun urolig i en time... Sovna til slutt ved siden av meg, men er litt ekkelt for hun styrer så mye i søvne, så jeg må sove med en hånd på benet hennes så jeg kjenner om hun rører på seg. Ble vekket av pappa for å dusje 6:45, hadde ikke fått dusja ellers.. KL sov fortsatt da jeg kom ut av dusjen, men våknet rett etter på. Men det var en grei natt, da! Da har jeg vel fått sagt mitt... Ingen freddan på meg i dag for jeg har fått besøk.... ish!!!!
Molait Skrevet 4. mai 2007 #12 Skrevet 4. mai 2007 Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Avlogget?
Molait Skrevet 4. mai 2007 #13 Skrevet 4. mai 2007 Freddan ja..hmmm Jo hadde ne tid i januar hvor alt var bra. Eller nesten iaf. Otk seg litt opp igjen (med grin) men var ikke såå ille. slutten av jan var det vel kanskje ja, Og litt ut i februar. Men da hadde vi et ghelvete for å få det til og. Så ble det værre og værre og så tok vi et raid og fikk 4 fine kvelder:D og resten kjenner ud..hehe. Men hva gjøre når han reiser seg opp i det han blir lagt ned???? I dag sto jeg til slutt på rommet og la ned hver gang han reiste seg. (4 ganger pr. min en periode) TIl slutt tror jeg han skjjønte tegninga. Men endte jo opp på puppen da. jaja, neste år er dette glemt og andre ting er frustrerende:) 7010 har jeg tippa!! Finn din egen tipp!! Litt bedre i hodet nå faktisk. Gå å være litt flink jeg da. Ja for det orker man nå likosm. SUkk...
Amabolla Skrevet 4. mai 2007 #14 Skrevet 4. mai 2007 Heisann Min bror har inntatt boligen så har ikke fått vært å skravla i dag. Men nå sitter han og sambo og ser på Borat filmen-ikke heilt min humor så da kan jeg hilse på dere i stedet;) heihei! Hvis noen har det nyeste foreldre og barn magasinet så kan de som ønsker se "styggekjolen" i all sin prakt på side 137. Kanskje jeg burde ringe henne og informere henne om at kjolen hennes er stygg? hmmmm.. Gleder meg til 18 mai ja!
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. mai 2007 #15 Skrevet 4. mai 2007 Drittunger as... skal de bysses til komfen eller?? Er helt håpløst når de reiser seg... blir jo bare tull når de holder på sånn. KL blir våken av å stå sånn... Når jeg legger henne ned snur hun seg over på magen med EN gang, vi snakker i DET jeg legger henne ned liksom! Hun rekker kanskje å gni seg i øya først! Blir sprø, jeg. Var digg når hun sovna på puppen i dag, men har våknet to ganger etter på, da. En gang med smokk og en gang med hyl som pappa tok seg av... (orka ikke, jeg). Ikke vær så egen på tipp'a!! Ok, ny sessa tipp... 7000, da! hehe... ish, men hode og rygg!! Men det er jo bare kjentfolk som kommer, da. Nyvaska dass er luksus! Holder i massevis de da!! Er på msn hvis du vil skravle.
Molait Skrevet 4. mai 2007 #16 Skrevet 4. mai 2007 Kan dele seiern jeg altså, men er nå slikpåtråd at første tipp står. Følger du ikke med eller? (altså den som tippa det først) Skravle ja... E har nå vært våken 4 ganger. 1 gang roet han seg selv. Ellers er det pupp. Vondt i munnen sin og promper som fy. Laaange promper. Håper alt er bra nå for vil sove i natt! Er litt hat at han har sluttet ta smokken. Før roet han seg med den. Nå funker jo inget annet enn pupp:( Greit å stå opp om man vet det er å dytte inn en smokk og legge seg igjen. Kanskje ha sjokoladesaus klar og dyppe i den? Hva tror dere? Høre ute på dib kanskje? Joda, kommer ikke til å skinne her, men greit å få bort rot og vaffal støvsuge. Utrolig å mye greier som samler seg opp overalt! Blæ assa. Endeloig hodevondten borte og brukt meste av tiden i senga med E. Koslig nok det assa, men kunne tenke meg annet. Ikke topp å runde midtnatt med byss kan man si. Jaja samma kan det være. NEEEIIIIIIIIIIII!!!!! Der hører jeg ham igjen. Utrolig!
Molait Skrevet 4. mai 2007 #17 Skrevet 4. mai 2007 6 ganger.... urk Døra er ulåst. Bare gå opp. Grill på verandaen. Fest med måte. (selv befinner jeg meg bak låst dør under dyne..zzzz) urk Spist nå. Gledet meg til te og resten av baguette. Jepp, ble kjapp sak og 0 te. urk Hurra for meg urk Ikke har M sagt noe heller (er nå egentlig 4 timer igjen, men man pleier jo si noe over midnatt da) urk bøfn
Amabolla Skrevet 5. mai 2007 #18 Skrevet 5. mai 2007 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER MED DAGEN MOLAIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stor pike:)
_svana_ Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 5. mai 2007 Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se nå vi vil marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg nå hva vil du mere? Gratulere! Høyt våre flagg vi svinger. Hurra! Ja, nå vil vi riktig feste! Dagen er din, og dagen er bra, men du er den aller beste! Se deg om i ringen hvem du vil ta! Dans en liten dans med den du helst vil ha! Vi vil alle sammen svinge oss så gla’; og en av oss skal bli den neste - til å feste!
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. mai 2007 #20 Skrevet 5. mai 2007 HURRA FOR MOLAIT!!!!! GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!!! SESSA OG LINEA GRATULERER. Linea gir deg en selvkomponert nuss (sikkel over hele ansiktet) og jeg klemmer som best jeg kan! Håper E har vært grei i natt (var det kanskje litt for mye å forlange av han...) og at M har husket på kjærsta si nå. Har ikke lyst til å skrive noe om oss i dag, for dagen er Molait sin!!!!
simbamamma Skrevet 5. mai 2007 #21 Skrevet 5. mai 2007 Ser du har fått sang allerede, så da blir det bare et stort GRATULERER fra meg. Håper du får en fin dag! LH vil vente med kos til den 18., når han ikke er så forkjøla, sier han... Varm klem fra
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. mai 2007 #22 Skrevet 5. mai 2007 Jeje, så får jeg gratulerer her også da (selv om noen har rappet grattistråden min som jeg alltid lager til molle)! Men det er bare fordi det er deg Molle!! Har ikke hatt tid til å lese noe særlig da, så har i grunn ikke en dritt å kommentere. Men fikk nå med meg en ting da, så Svana, heretter kommer det oppdateringer på freddan på sms kun til deg
_svana_ Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #23 Skrevet 5. mai 2007 Hihi, can't wait! Kos å se deg på tråden igjen katta! *klemmemassepå*
Herkules Skrevet 5. mai 2007 #24 Skrevet 5. mai 2007 Gratulerer med dagen Molle:) JA TUSEN takk for inv. i kveld, men som du sikkert skjkønner så kan jeg ikke komme:) dere får kose dere masse da folks. Hadde tenkt å kommentere litt jeg da men det er så lenge siden jeg leste at jeg får ta det som det kommer opp igjen i hodet mitt. Husker jeg skulle si at vi har kjøpt britax (römers) sete nr 2 dette er et isofix sete og siden vi er så fornøyd med å bruke isofix og hadde britaxs fra før så ble det det. er fornøyd foresten Ja sessa det er godt å ha ro i baksetet når man skal kjøre langt - til spania for eksempel:) Hadde tenkt ut et innlegg som lød som dette : "O sovnet på magen for første gang!!! " i går , men så at ama hadde skrevet no lignende også. Ja og så sovnet fyren på magen etter 23 sek i dag også da så da ble det liksom ikke så spes. Uffa til at T har vært syk og bra hun er bedre KJIPT med drit kvelder og netter MOlle (og sessa) Hadde tenkt å kalle natten her en dritt natt også den var som følger 21.30 Legging (han var så blid og lekte så fint etter mat at det bare ble sent) vi snudde og la en sånn ca 8 ganger før han sovnet tik vel 25 min så var det pupp 01.44 og i gjen kl 4 da hadde jeg byset han i søvn flere ganger men våknet med en gang og var SULTEN! tenkte det kunne bli en stund til morgenmen var vel våken 8 kl 9 så var det mer pupp og så sov vi jaggu til 11.17 så summasummarum så sov vi jo godt og lenge MEN det er så kjedelig med maset mitt på natten(og sur unge kl 8) Skriver mer senere
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. mai 2007 #25 Skrevet 5. mai 2007 ...sorry... var ikke meningen å ødelegge tradisjonen din....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå