line-pine Skrevet 4. mai 2007 #1 Del Skrevet 4. mai 2007 Hmm, dette er kanskje meste en liten gladmeldig, men måtte bare skrive om det:) Vi har bestilt oss en vogn (teutonia spirit s3) fra en dame på Bekkestua som driver et eget foretak som heter lilleprinsen.no. I går dro vi ut å henta den. Og det var så stas!! For det første var det en veldig god pris, for det andre var hun veldig hyggelig og hjelpsom og for det tredje var det utrolig merkelig å trille hjem sin første vogn:) Jeg og samboeren kranglet nesten om hvem som skulle få trille det lille stykke fra bilen og til leiligheten... Hi hi hi, så nå står den der fin og ny på soverommet og bare venter. Kjempe gøy! Ja ja, det var bare det jeg skulle si! Var bare en opptur i en ellers litt slitsom hverdag! Håper det går bra med alle, og takk for hyggelig treff igjen på onsdag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9183924-i-g%C3%A5r-hentet-vi-hjem-den-nye-vogna/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raych Skrevet 4. mai 2007 #2 Del Skrevet 4. mai 2007 Husker det var slik da vi fikk vogna vår også Vi hadde den stående i kjellerstua hjemme hos mine foreldre til vi skulle ha, på grunn av at vi pusset opp hus og flyttet inn i nytt hus 5 dager før jenta vår ble født:) Der sto den ferdig oppredd med kritthvitt sengetøy med broderier i hvitt og med et kremfarget strikket babyteppe oppå Den var bare så fiiin:) Vi skal bruke samme vogna denne gangen også, men jeg gleder meg til å ta den fram, rense trekket og legge på de hvite sengklærne igjen:) Vogna vises nesten ikke at den er brukt, så jeg tror den blir like fin denne gangen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9183924-i-g%C3%A5r-hentet-vi-hjem-den-nye-vogna/#findComment-9184629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå