Gå til innhold

Quinny freestyle 3xl

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte en brukt en i går og lurer derfor på hva slags regntrekk og myggnetting som passer??

Må det være det som hører til eller kan det også brukes universal trekk..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker et vanlig regntrekk på min vogn som passer de fleste vogner.

Skrevet

Vi prøvde ett universaltrekk men personlig syntes jeg det ikke ble særlig bra så vi valgte å kjøpe det originale trekket som hører til vogna.

Det er flott at det er av gjennomsiktig plast da ser snuppa ut og det er veldig liten åpning som man også kan lukke igjen ved ansiktet.

Jeg synes at på det universaltrekket vi prøvde så ble åpningen alt for stor.

Myggnettingen har jeg ingen erfaring med ettersom vui aldri brukte den til dreamybaggen og så aldri behobvet for å skaffe til sportsvognen.

Hadde aldri muligheten til å la henne sove ute uten tilsyn slik at hvis det skulle komme ett skummelt innsekt fikk jeg viftet det bort. mne det gjorde aldri det.

Skrevet

Quinny har et eget trekk i plast, billig på Barnas hus tror jeg. Men du kan bruke Simo sitt regntrekk det har jeg gjort. Myggnetting er ikke orginalt annet enn til bagvognen, kan kjøpe hvem som helst som er til kobivogn. Et lite tips,denne vognen har mange svakheter, hjulene har feil med kullelageret, dette kan fikses av en vognrepratør, koster et par hunder pr hjul. Eller så kan du prøve og stramme eikene, det hjelper en periode.Sportsvogn delen er veldig smal og kort, Quinny Speedi er mye bedre plass og den får du på tilbud helt ny i Oslo til2500kr og freestyle får du til 3500 kr nå. Alle vogner må velikeholdes kjøp deg en vertøykasse på boks (teflonspray) smør alle bevegelig deler og smørefett på hjulaksjlene. Dette bør gjøres en gang i mnd, for og unngå knirking og hjulet drar en vei, bremesen slutter og virke osv. Ellers en topp vogn, men min sønn på16 mnd har vokst ut av den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...