Gå til innhold

Noen som har fått mindre ømme pupper etterhvert?


Serial mom

Anbefalte innlegg

Hadde kjempeømme pupper i starten,men de siste 2-3 ukene har de blitt mye mindre ømme,selv om den nye størrelsen fortsatt er der. Ikke er de harde eller klumpete heller. Er i uke 12.

På UL 8+2 så alt helt fint ut.

 

Er det normalt at ømheten avtar,evt. at den kan komme og gå litt,eller "skal" man ha ømme pupper hele svangerskapet?

 

Har mistet 2 ganger før,en MA,så man er jo alltid smått nervøs når noen av symptomene avtar litt...:-( Er jo fortsatt dårlig og kaster opp ofte,det er jo stort sett et bra tegn!

 

Skal ha ny UL om 3 uker,men det er jo enda en stund til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Du er vel i andre trimesteret naa og symptomene avtar gradvis (kommer mer som plager etterhvert, i tredje trim.) Det at puppene er mindre ømme er helt normalt. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!

puppene er ikke fult så ømme nå lenger, kan ligge på magen igjen! :)

er bare en uke lengre en deg, og var på ul på mandag å fikk se en ganske livlig baby som sprellte rundt inni magen!

Så du trenger nok ikke bekymre deg så altfor mye for ma! Og du kaster jo opp (heldigvis!)

Gled deg til neste ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he,ja "heldigvis" kaster jeg opp! Bah:-( Men jeg gjorde det et par uker etter det tydligvis gikk galt i forrige graviditet også,så føler meg liksom ALDR sikker! Og den dumme wienerpølsa nederst på magen kjenner jegheller ingenting til(ei på novemberklubben hadde en flott beskrivelse av åssen livmora kjennes ut når den kommer over skambenet),så jeg flipper litt innimellom!(går over når jeg har spydd for tjuende gang en og annen ekstra dårlig dag,men...)

 

Godt å lese at det ikke er helt unormalt da,det hjalp veldig! Tusen takk!

Bare noen dager til før jeg skal over på 2.tri,satser på jeg får være der inne,og at alle kommer etter!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er HELT normalt, kjäre deg!! Tror faktisk det er mer normalt at symptomene avtar og forsvinner når en er rundt 12. uke enn at de pågår ut hele svangerskapet. Det sies jo at kroppen venner seg til graviditeten, dessuten går jo visse hormonnivåer ned etterhvert, noe som også påvirker symptomene! Men, med din historie (som forövrig er helt lik min bortsett fra at jeg også har et vellykket svangerskap bak meg) skjönner jeg at du er engstlig!!

 

Lykke til elli-karamelli. Denne gangen kommer det til å gå BRA!!!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...