sprellemor Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Her går det stort sett i leverpostei og prim. Prøvde kaviar i dag, men det spyttet hun bare ut. (Men så ville hun ikke ha m leverpostei heller, så hun var kanskje ikke så sulten til frokost). Noen gode forslag?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Hun liker leverpostei, prim og skinkeost. Du kan prøve: banan, skinkeost, baconost, fruktpurè, banan... Mye å velge i
#Ariadne# Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 favoritten til jenta mi er for tiden makrell i tomat. ellers så spiser hun det meset=)
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Har ennå ikke opplevd at det er noe han ikke vil ha på brødskiva faktisk! Favoritten er vel prim, men mamma er litt streng så det får han ikke hjemme (ville nok ikke ha annet en det da antar jeg...dytter i seg 3 brødskiver på null komma niks når det er prim..)
Guttemamma til to Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Min lille gutt liker makrell i tomat, svolværpostei, leverpostei, kaviar, kyllingpostei,ost,baconost,frokostsalat..tja.. stort sett det meste Har fått smake sjokopålegg av min brødkive en gang og.. det var mam mam det
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 For tiden er det vanlig hvit ost som gjelder. Helst uten brød, men...
Twig Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Kaviar, brunost, gulost, leverpostei, prim innimellom, blåbær, alle mulige smøreoster, banan.
WP-TLogPeanut Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 Hun liker alt pålegg hun får servert. Akkurat nå skal hun bare ha "me,me" (mer) hele tiden når jeg tar frem hvitost
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Det meste egentlig.. Kan nevne noe: leverpostei makrell i tomat hvitost brunost krydderost alle typer smøroster syltetøy prim servelat ost med hvitløk og urter
fox`y Skrevet 5. mai 2007 #11 Skrevet 5. mai 2007 min nekter å spise noe annet enn leverpostei,hvitost og gomme... har prøvd på kaviar,makrell i tomat,bakenost,brunost,syltetøy,prim,servelat...men nekter å spise d...
mammatilelias Skrevet 5. mai 2007 #12 Skrevet 5. mai 2007 Her er favoritten leverpostei med rødbetter=)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #13 Skrevet 6. mai 2007 her går det mest i Hvitost, salami. alle typer smørost, alle typer leverpostei, go' og mager servelat, majones, hvitløks smør, kylling/kalkun pålegg, men liker ikke prim, sjokopålegg,hapå,makrell,syltetøy og banos. Er forresten 13mnd gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå