Gå til innhold

Knætta med knøttet!


Frøya79 - dobbel glede :-)

Anbefalte innlegg

Håper det går bra på UL i dag, og at du får se masse! Skal tenke på deg i formiddag! Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Frøya! =0)

Takk for det. Tre kvarter til timen nå.

Men huff og huff så kvalm jeg er i dag.... Sikkert litt småstressa og det forsterker vel kanskje kvalmen. Å kan ikke bli like kvalm dette svangerskapet. Da MÅ jeg få meg kvalmestillende hos legen...........

Skriver mer etter ul! =0)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter! Er så spent på hvordan det gikk med deg! Var det en eller to der inne i livmoren? :-) Jeg var også dritkvalm i går, men tror mye det var psykisk fordi jeg gruet meg til legetimen. Er uggen i dag også, så det er nok kvalmen som har begynt på melde sin ankomst her også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da var det overstått! =0)

Før vi gikk inn spurte legen om siste mens og sånn da, og jeg fortalte det, og også når jeg hadde el (hvordan jeg visste det og sånn). Legen spurte da når jeg hadde testa pos, og jeg sa som sant var at jeg testa pos 10 dager etter el! Det syntes han var tidlig ja! Så vi var alle tre spente da det ble klart for ul. Mannen min, legen og jeg.

Alt så fint ut, plommesekken var midt på livmorveggen og der, heeeelt i kanten kunne man se noe som pulserte, hvitt og svart, hvitt og svart, hvitt og svart..... Jeg så det ikke da, for jeg lå på benken, men legen og mannen min så det. Og da legen snudde skjermen mot meg så ble det en vanskelig vinkel for legen å sikte, så jeg så bare svart jeg... Men men, mannen min så i allefall det blinkende hjertet! =0)

Så det var deilig å få det overstått!

Blir ikke flere ul på meg før den ordinære i uke 18, og den hadde han satt opp allerede, altså den uka jeg skal ha, og så skulle jm sende meg en time etterhvert. Han mente at selv om jeg hadde risikosvangerskap trengte jeg ikke ul i uke 12. Nå hadde vi sett at spira var der den skulle, og at det var bare en.

Så nå skal jeg bestille time til fastlege for svangerskapskontroll etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig!!!!! Nå ble jeg glad! Så kjekt at dere kunne se hjertet også! Nå kan du senke skuldrene, og bare konsentrere deg om å komme igjennom kvalmen... Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...