Gå til innhold

førdøyelsesproblemer.

Anbefalte innlegg

Flere som sliter med hard mage??? Jeg er 12+1 og har begynt å få litt magetrøbbel......Det sies at det er fint for babyen at maten går saktere igjennom tarmene da den får lengre tid på å ta opp næringsstoffene..

Men det er til tider så ekkelt....Kjenner liksom tarmene utenpå magen at de er fulle....

Kokt meg havregrøt nå, og håper det smidigjør tarmene.Har spist noen svisker og..........

Ja ja er det ikke det ene så er det det andre.......men men man skal ikke klage. Det er jo helt normalt.........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9183175-f%C3%B8rd%C3%B8yelsesproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vet hvordan du har det ja... Men jeg hadde mest problemer med det fram til jeg var ca 11 uker. Da var det nesten full stopp.. Det har faktisk begynte å gå seg til litt nå....

Drikk masse vann, ellers har jeg hørt om en te man kan få kjøpt på heleskost som faktisk heter "avføringste". Tross det ekkle navnet skulle den være både god på smak og effektiv. Kan jo alltis prøve....

Magen funker foreløbig - men jeg er avhengig av musli og biola/cultura "every day" da og en kopp kaffi til slutt.... her i gården jobbes det nemlig hardt med å forebygge at hemmoridene skal dukke opp igjen....

Det gikk bra i forrige svangerskap, men ved førstemann fikk jeg noen flotte eksemplar under fødselen som jeg trodde skulle ta livet av meg etterpå...arghhh.....så utrolig ubehagelig og lite sexy da gitt:-))). Ikke det... ungen er verdt alt slit, blod, tårer, hyl og skrik, alle sting og drueklaser i rompa men jobber som sagt med saken...(he,he for et usmakelig innlegg dette ble).

Lykke til m grøten forresten...håper den gjorde susen:-)).....og blir du skikkelig hard lell så skal du få en oppskrift på Lindemanns syltetøy, den har effekt på det meste!!

Snus og kaffe, det hjelper. :-)

Nuvel, har hatt litt trøbbel her også, så det går med litt biola, havregryn og tørket aprikos. Og mage-te fra helsekosten. Og kaffe hjelper jo veldig, men skal vel helst ikke drikke så mye av det da... (Dropper snusen også, selv om min kjære lovpriser effekten).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...