To fine gutter Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Testet positivt i dag. Gutten min skal bli storebror :-)
Marianne_K Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Gratulere masse masse!!! Jeg testet også positivt i går, to gang for å være sikker:) Klarer ikke helt å tro at det er sant, men tror nok jeg venner meg til tanken fort nok:D
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 var testene deres veldig tydelige? min var en svak strek men klarer alike vel ikke og forstå det..så må nok teste igjen om et par dager... grattis så mye til dere begge to;-)
80-modell m guttebaby i magen Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Hei, jeg testet med CB og den loddrette streken var svak, men dog tydelig etter 4 min.. er et par dager før IKM. Men tørr ikke være sikker før ny test er tatt om et par dager..Blir også evt min nummer 2!
To fine gutter Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2007 Min var klar og fin :-) Ingen tvil. Men jeg tar en til på søndag for å være HELT sikker!
Lille Trille* Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Gratulerer så mye! Så gøy! Nå må du virkelig kose deg framover, både med spiren og den kommende storebroren. Lykke til videre!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Gratulerer så mye!! Jeg testet positivt i går, så da ses vi inne på 1. trimester!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå