Gå til innhold

Når legger deres barn med ADHD seg?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om min sønn har ADHD,men jeg tror kansje det..Mye tyder på det..uansett er han et problembarn..vanligvis prøver vi å få lagt han i halv 9 tiden på hverdagene,han trenger mye søvn.men han legger seg sjelden da,skal bare gjøre alt mulig først,spesiellt Prate..Dessuten sovner han ikke så fort heller..Nå i helga+ mandag og tirsdag (fri fra skolen begge dagene)ranglet han,var oppe til halv 10 og sovner mye senere,vet ikke når..Da skoledagene kom,ble han mye verre...merket med en gang at å rangle,det går ikke mer!!!

Fortsetter under...

Min sønn er under utredning og når det er skole begynner kveldsmaten her kl 19.00.

Da sitter vi å ser på morrovideo og spiser mat, kl 20.00 leser vi en bok også er det kvelden.

Han pleier som regel å sovne innen 10 min, men vi har noen dager som er mer vanskelig, men kl 20.00 er han i seng.

I helgene har vi det mer fritt, da kan han få utløp ute med venner.

T.V.N.S du skrev ikke noe alder på sønnen din ;)

Min sønn på 13 år legger seg kl 22 i uke dagene, er VELDIG strenge på det. Uroen øker betraktelig dersom han sover for lite. Han sliter med å sovne, men bruker Melatonin og sovner nå relativt raskt.

I helgene er vi myyyye snillere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...