Gå til innhold

Sambo kan ikke være med på ordinær ul....


Listende fleeceteppe

Anbefalte innlegg

Sambo har akkurat fått ny jobb, og vil derfor ikke spørre seg om fri ordinær ul som er om 7 uker (er 11 uker i dag). Han skal være med på ul om halvannen uke, men man ser jo ikke så mye da, og utstyret er mye bedre på sykehuset enn på legekontoret.. og det er vel vanskelig å utsette ordinær ul? huff, var ikke slik jeg hadde tenkt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min samboer kunne heller ikke bli med under min 1 graviditet, men det gik helt fin..

 

Ville jo appsolutt hatt han der, men når han kom hjemm fra jobben så så vi på vidion sammen og jeg viste og forklarte alt som legen hadde sakt, ble en veldig koslig stund;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg en god venninne eller mammen din du, eller noen andre du vil ha der!

Er trist at mannen ikke kan være med, men skjønner han egentlig da..

 

Men ikke gå alene.... Det er en så STOR opplevelse, den bør du dele med noen du bryr deg om:)

Om du får jo masse fine bilder og vise mannen din:)

Kanskje dere får mulighet til å dra sammen senere en gang?

Eller kanskje dere velger, som så mange andre nå og dra på 3d ul??

 

Det går nok fint!

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint han kan bli med påd en første. Min erfaring fra tidligere er at det faktisk var enklere å se på UL i uke 12/13 enn på ordinær UL i uke 19/20. På den tidlige UL kunen vi se hele fosteret i ett bilde, mens på den senere kunne vi kun se på babyen i "deler". Klart, det hadde vært fint om han var med på begge, men han får i alle fall med seg en! Og som andre foreslår, kan det ære en god ide å ta med en annen (veninde, søster el.l.) så du ikke er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord jenter!

Jeg skjønner sambo veldig godt, han har håpet på å få denne jobben lenge, og det er ikke gøy å be om fri etter bare noen få mnder. Håper vi får en fin UL nå om halvannen uke, for jeg synes jo dette er litt synd for han òg... Håper at han kanskje ombestemmer seg i løpet av disse ukene, vi får se!

Får lure noen andre med meg, blir jo en opplevelse for den heldige utvalgte! Men det jeg tenker på er jo om det skulle være noe galt, så er det grusomt å måtte komme hjem til sambo og fortelle det... Men vi håper jo selvsagt på det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...