tusseliten Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg: 240776 Han: 191072 Termin: 050507 Kan du se om jeg får på termin eller når hun i tilfelle kommer? Takker så mye for svar:)
tusseliten Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Ønsker så gjerne eit sva på kor tid eg får prinsessa mi. Gikk 2 uker over med første mann (jente) og på termin med andre (jente). Hvirdan blir det denne gang?? Håper noen tar seg tid til å svare:)
Lillegull og spiren Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 hei tusseliten:) jeg har desverre ikke tid til å se på deg nå,men skal prøve å få gjort det i kveld eller i morgen. ha en fortsatt fin kveld.så snakkes vi:)
tusseliten Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2007 Hei. Så koseligt:) Ser frem til å høre fra deg:) Utralyd termin er i dag, men det ser dårligt ut:) Venter i spenning jeg!! Å håper du får tid til å se på meg i kveld:)
Lillegull og spiren Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 hei du:) det første jeg får opp på deg er tallet 9..jeg tror du begynner å kjenne at noe skjer med kroppen den 9 eller at du føser den dagen. får inn fargen rød på deg...sier det deg noe?? ha en fin kveld videre.. mvh baas
tusseliten Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2007 Hei:) Takk for svar. Kjempe spennande dette her:) Men fargen rød...den var eg ikke med på... Ka meine du med d? Har det noe med den dagen å gjer eller er det i en helt annen sammenheng? Tenker og tenker, men... Klem.
Lillegull og spiren Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 nei det har ingen ting med fødsel å gjøre eller noe sånt,,men kan det være noe du har som er rødt eller noe annet du kommer på?
tusseliten Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2007 Sitter her i rødt sengetøy og laken.....Det er her eg sitter med den bærbare pc`n min. Kan d være det? Røde bilder har eg også på veggen...
Lillegull og spiren Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 he..he ja det kan det være:) får inn at det er i nærheten av deg:) får en sånn rolig og avslappet følese på deg..stemmer det?
tusseliten Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2007 Ja jeg er ganske avslappet og rolig:) Må smile litt og:) Koser meg med dataen for tia, og venter til noe skjer. Da sitter eg mye her i d røde sengtøyet mitt:) Men eg stresser ikke. Gikk jo 2 uker over med 1 mann:) Håper du har rett angående den 9 ende:) Takk for raske svar. Ha en fin kveld videre:) Klem
Lillegull og spiren Skrevet 5. mai 2007 #12 Skrevet 5. mai 2007 ja jeg blir sånn rolig når jeg skriver med deg..føler at ting er greit på en måte..he..he skjønner at du begynner å bli sliten,men jeg føler meg på en måte pigg..hvis du skjønner hva jeg mener. ja får veldig inn tallet 9:) bli spennende:) ja i kveld har jeg tid til å svare endel,ikke ofte jeg har tid til det. hmmm...får inn noe frukt?
tusseliten Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. mai 2007 Ting er veldigt greit og jeg er pigg:) Går masse turer og vasker ned huset, koser meg med beda og blomstene ute. Gleder meg til ting skal skje. Så d stemmer d og:) Når du sier frukt, så ler samboeren min her. Han sier at eg har jo spist fersken-smågodt og fruktnøtt sjokkolade her mens eg har snakka med deg:) Har eit lite spørsmål til....kan du se koss fødselen starter? Ho første måtte eg kure, og ho andre starta med rier. Går vannet denne gangen eller...
Lillegull og spiren Skrevet 5. mai 2007 #14 Skrevet 5. mai 2007 får inn at det skjer sånn pluttselig..og at du tenker...skjer det nåå??he.he.føler endel smerter i magen og at vannet går. ja får inn at du knasker og koser deg..he..he del litt med din kjære nå..he.he ååå det virker såå deilig å være deg nå..har du en rolig type?
tusseliten Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. mai 2007 Dette blir spennende. Di 2 andre har eg fått på kvelden rundt 18.30. Så eg er ikke vant med at ting skal skje på natten. Ser du noe tid på døgnet? Ja eg koser meg og knasker rett så det er. Deler litt med min kjære også. Han er en rolig og avslappende type, å me har d godt sammen. Men har er også en skikkelig morroklump:) hihi
Lillegull og spiren Skrevet 5. mai 2007 #16 Skrevet 5. mai 2007 får inn kbelden/natten ja,,ser det er mørkt.. ser mere på deg i morgen jeg:) natta
tusseliten Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. mai 2007 Kjempe koseligt å snakke med deg:) Natta
tusseliten Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 6. mai 2007 Hei. Er du her i kveld? Kan du se hvor stor jenta mi blir? Og hvordan fødselen blir? (lang, kort)
Lillegull og spiren Skrevet 6. mai 2007 #19 Skrevet 6. mai 2007 får opp 3270 jeg:) kansje jeg bommer helt,men det var de første tallene som dukka opp her:) får opp 9-10 timer fra dere kommer inn på sykehuset. hmmm..får inn en bamse...er den kjøpt inn?
tusseliten Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 7. mai 2007 Gjør ingen ting om det er feil. Men det er kjekt å ha noe å forholde seg til:) Spennende å se ka du får opp og ka d er så stemmer;) Nei eg har ikke kjøpt meg bamse. Alt annet uten om den! Har lurt på om eg skal kjøpe den før eller etter at hun har komt til verden:) Vet hvilken eg skal ha og ser du:) Har hatt flere netter nå der eg har drømt om fødsel. I går kveld/natt trodde eg ting var på gang. Begynte å skrive ned hver gang eg hadde rier, men så gav det seg:) Står du fast på 9 mai eller kan d være hun kommer tidligere?
Lillegull og spiren Skrevet 7. mai 2007 #21 Skrevet 7. mai 2007 heidu:) ja jeg får fortsatt opp 9 mai..ikke før desverre..,men alt er mulig:) så spennende da..er nok denne bamser som du vet du skal ha som jeg får inn her..den kommer til å bety mye for babyen..ha den med og kose med den:)
tusseliten Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #22 Skrevet 7. mai 2007 Hei. Kjekt å høre fra deg igjen:) Begge di andre jentene har og vert veldigt knytta til bamsene sine. Di 2 jentene venter spent på den lille. Klarer knapt å vente. Har hatt nedtelling på kalenderen, men di rekna isje med at ho sko gå over tiden:) Får du opp noe mer på meg? Kan du se om den tredje likner på di 2 andre eller om den får andre farger, krøller...??? Di 2 andre er blonde med blå øyne! Spår du i kort eller ser du ting som kommer til deg?
tusseliten Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #23 Skrevet 9. mai 2007 Når starter fødselen? Redd for å kure!!! Håper du kan ta deg tid til å se på dette. Please. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå