Lille trille satt på hylle Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 får du inn graviditet på meg nå? jeg, 30 11 82 han, 06 07 83
Lillegull og spiren Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 hei:) er veldig sliten jeg nå,men skal se om jeg klarer å få inn noe her,,husk at jeg kan ta feil. men jeg får opp en slags ring rundt deg,,en posetiv ring,,får opp at du kan være veldig kort på vei eller at du blir gravid veldig fort,, Når venter du mensen?får opp et ja med en gang jeg,,får også inn ei jente.. håååper jeg har rett og lykke til:)
Lille trille satt på hylle Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 takk. vet jo at alle kan ta feil. men det er jo like spennende og "høre" likevel=) setter pris på at du tok deg tid=) skulle egentlig hatt mensen i går, om syklusen min fremdeles er like stabil. men har hatt mye mensmurringer, så tør ikke håpe for mye. meeen, selvsagt håper jeg jo at du har rett=) det er flere som har spådd meg gravid. både nattinatt, løvinne og kimby. så det blir spennede å se hva resultatet blir=) har mange symptomer, og katten min er blitt veldig glad i magen i det siste,uten at det trenger å bety så mye=) huff, ble langt dette=)
Lillegull og spiren Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 ja skjønner at du er veldig spent:) men da burde du jo ta en test,,løp å kjøp når du står opp i morgen,,så rooper du ut om den er posetiv..he.he.) lykke til
Lille trille satt på hylle Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2007 ja, jeg har en test liggende som jeg skal ta i nærmeste fremtid=) men, skal ikke skru opp forhåpningene for mye=) men tusen takk for at du tok deg tid=) håper spiren sitter hos dere og snart=) Lykke til!! klem=)
Lillegull og spiren Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 hvordan går det med deg da?har du testa?venter spent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå