Gå til innhold

¤¤¤EL UKE 20 OG IKM UKE 22¤¤¤ Nå er det våres tur damer!!!

Anbefalte innlegg

det er så dumt med meg at jeg ikke finner noe el slim..finner aldri det:( når jeg har sex blir det jo vått,men det er jo ikke sånn fruktbartslim.

så jeg hååper jeg kan bli gravid forde.

Fortsetter under...

Vel, jeg var ikke klar over hva el-slim var før jeg begynte å lese litt mer på det. Jeg var liksom aldri helt klar over det før jeg ble litt mer aktiv her inne, og leste alt jeg kom over :P

Jeg har ikke funnet el slim etter jeg ble klar over hva det var, og hvordan det ser ut. Men vet jeg har hatt tidligere fordi det har hengt og slengt der nede når jeg har vært på toalettet, og det har sunket til bunns når det slipper. Hehe.. Beklager detaljene ;) Så nå vet jeg iallefall hva jeg skal se etter :) Men kommer el-slim den dagen en har eggløsning? Det har jeg enda ikke fått med meg.

Hei.. henger meg på her:D Har vel el i disse dager tror jeg. Tester ikke. Bruker å få ganske vondt, og jeg kjenner at det begynner å gjøre vondt. Men vet ikke om jeg har el før, under eller etter "vondtene" :) Får håpe det klaffer for oss (alle) nå:D

hmmmm det er jeg også usikker på..for noen får vondt før el for da slippes egget ,men noen får også vondt når egget er på vei tilbake på plassen sin:) så jeg er litt usikker.

vi koste oss sist natt til den 14,så jeg kan faktisk være befruktet nå,men siden jeg ikke vet når el er,så håper jeg at vi får kost oss i dag den 16 mai også..samboer er syk,så derfor vet jeg ikke om han orker:(

huff litt deppa jeg nå:( vi fikk bare kost oss en gang denne pp,for samboer er syk.så han orket ikke:(

vi koste oss natt til den 14,men problemet er at jeg ikke vet når eggløsningen var.

klart den kan overleve noen dager,men tror ikke den har overlevd helt til i går som var el i følge babyveden..så nå håper jeg at el har vørt litt tidligere og at jeg rakk å bli befruktet.men skal jo noe til da.

ja.ja hvordan går det med dere andre da?

Annonse

hmmm...nå kjenner jeg a jeg har skikkelige mensen smerter,så nå lurer jeg faktisk på om el er i gang eller om den er på vei tilbake.

så da er det jo kansje et håp om å få kost seg litt da:)

Har ikke funnet noe el-slim denne pp, og skjønner for såvidt ingenting. Jeg har jo som sagt tidligere at helt siden tanta reiste har sekretet vært veldig fruktbart. Men da min forventede el-dag kom (16.mai), så var sekretet ganske tørt. På kvelden den 16 så fikk jeg veldig vondt i magen. Lignende luftsmerter, og det varte ut den 17. Uten at jeg var noe særlig luftig altså. Har hatt litt press i magen idag også... Vet ikke hvordan jeg skal tolke det.

Så da må man bare vente i 2 små uker for å se da...

venter og venter..tester og tester..ingenting som skjer..meen jeg har sett at de siste testene har blitt noe sterkere,men er svakere enn kontrollstreken..kan det bety noe? el kan man ikke sammenligne tester?(har billigtester) skulle hatt el 17.-18.mai,men kan ikke kjenne noe antydning..hmm...

pOSITIV EL-TEST I GÅR JENTER!!!! Veldig godt å vite at el er på plass og vi hadde oss dagen før og i går, får gjøre det i kveld også da... he,he!!

Lykke til da jenter:o)

Henger meg på her jeg så jeg har noe å gjøre mens jeg venter. Jeg mener og tror jeg hadde el ca 13 mai, så da er vel ikm rundt 30 mai. Det blir lange dager før en kan teste. Lykke til alle sammen.

ej e litt usikker på korti ej hadde el,fordi på den kalenderen der man kan skrive inn korti man hadde mensen sist,så fekk ej opp 6 daga ej hadde el. skal ej rekne utifra den siste dagen da? i så fall så va d fredag den 18 mai=) vi hadde sex annakvar dag!! ej skal få den til å sitte den gongen her:) så ej he vell ikm 30 mai=)

xxx fingrane=)

lykke til alle sammen!!

Annonse

Hører visst til her jeg også..ENDELIG... Har venta på at kællen skulle bli klar får å prøve igjen etter at vi hadde mista ett par ganger... Hadde el her om dagen, og ikm er ca 31.mai... Off, det er alt for lenge og vente.. Håper virkelig at det klaffer!!Har gått fort de to andre gangene, så jeg håper at vi har vært like heldig nå...

velkommen skal du være:) håper du slipper å være her inne lenge og at spira sitter raskt hos deg:)

jeg har også ikm den 31 mai:) så nå håååper jeg at det er en liten spire der inne.hadde el rundt den 17 mai,men jeg vet ikke nøyaktig,for jeg tok kke el tester denne mnd.

masse lykke til:)

kansje vi får en spire sammen:)

JAAADAAAA..endelig kom min kjære eggløsning!ihverfall positiv el-test fra cb!!hoho..har ikke vært så flinke til å holde oss unna sex,så det har vært hver dag i over en uke nå..men får ikke håpe det gjør noe!full guffe i dag og i mrg,vet jeg!flere her el???:)

Tror jeg hadde el rundt 16 mai, og forventer ikm (eller kanksje heller tante rød) rundt 28-30 mai. Slutta med pilla for noen uker siden, så jeg vet ikke om kroppen er helt på nett ennå. Ingen store forhåpninger, men glad for å være i siget mot målet.

HEISANN ALLE IKM UKE 22 JENTER!!! Ja da nærmer det seg litt vår ikm uke, og tiden nærmest snegler seg fram.... håper dere alle har hatt el og at det klaffer for oss denne pp, det hadde vært artig det. Min el er over, og nå gjelder det å ikke tolke kroppen i øst og vest som jeg pleier å gjøre fram til ikm. Har ikm ca den 1 juni, og gleder meg til å se om det er vår pp denne gangen! Er i min 6 pp og litt lei egentlig, selv om mange strever enda mer selvfølgelig. Har to skjønne gutter fra før av, så heldig er jeg jo:o))) Lykke til alle sammen!!

hei hei ja:)

har ikke vært her på noen dager,for jeg har hatt fagprøve i 3 dager,og jeg fikk meget godt bestått,så nå kan dere tro jeg er glad.

men nå håååper jeg bare at jeg få posetiv test i slutten av mai/begynnelsen av juni..det hadde vært drømmen assa:)

jeg har ingen symptomer,men det kan jo også være alt for tidlig..

skal ikke kjenne etter symtomer,men bare ta det som det kommer.

lett å si når man ikke kjenner noe..he.he

lykke til alle sammen:)

Jeg har laget en liste for IKM UKE 22.

Oppdaget ikke denne "skravletråden" før nå (skjønner ikke hvordan jeg har oversett den), men hvis noen av dere vil være på lista jeg tenkte jeg kunne administrere er det bare å legge inn IKM-dato og hvilken pp du er i, under tråden **IKM UKE 22**

Lyyykkkke til Jenter!!

Sprer spirestøv til dere alle =)

Hei!

Da er jeg tilbake på denne siden etter noen års fravær. Fikk en liten datter i 2004, og er nå klar for å produsere nr 2. Gleder meg veldig!!!!

Har forsøkt en pp allerede, men litt "halvhjerta". Denne måneden derimot, oppdaget jeg eggløsingsslim 15., med helt åpen livmorstapp (sorry detaljene) så da var det bare til å beordre hingsten til køys :) Har dessverre ikke fått prøvd flere ganger pga reise, men satser på KVALITET fremfor KVANTITET denne måneden :D

Sitter her og kjenner veeeeeldig godt etter eventuelle festesmerter, men de glimrer med sitt fravær. Sukk. Forrige gang hadde jeg skikkelige festesmerter, så da skulle jeg vel få det denne gangen også? ELLER????

Forøvrig har jeg for tiden bare et jobbvikariat som går ut over jul, så prøveperioden blir nok begrenset hvis det ikke klaffer temmelig kjapt. Sukk. Litt trist, men vi må jo ha tak over hodet og mat på bordet.

Lykke lykke til jenter, vi går noen spennende uker i møte!!!!!

Stor klem fra meg.

med førstemann testet jeg to dager før ikm, og det var svagt positivt.. men det spørs jo hvor lei deg du blir hvis første testen er negativ.. hcg-nivået må jo komme seg opp på et greit nivå før det gir utslag.. men det skal jo gi utslag på IKM-dagen hvis du er gravid =)

Lykke til!! Hvilken pp er du i?? Er det førstemann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...