Gå til innhold

¤¤¤EL UKE 20 OG IKM UKE 22¤¤¤ Nå er det våres tur damer!!!

Anbefalte innlegg

Hei fant 8pp

Har ikke prøvd solvipect, men bisolvon. Smaker pyton, men ble gravid samme måned. (Det var i aug 2005, og jeg har en ett år gammel sønn.) Har ikke vær så heldig med nr 2. Prøver fremdeles. Vel verdt et forsøk mener jeg=)

Fortsetter under...

jeg har i følge woman calendar el 16/17.mai.når begynner dere testingen??tenkte jeg skulle begynne til helga,eller burde jeg drøye?sjekker sekret denne pp,men det er første gang og vet ikke helt om jeg vet hva jeg gjør..hihi!!!

Hei jenter ;o)

Jeg har EL ca 18 mai, og IKM ca 31 mai - håper virkelig at spiren sitter denne gangen..... Jeg hadde en SA i feb, så nå lengter jeg kjempe masse etter en ny baby-i-magen....

Håper virkelig at vi spretter inn på 1.tri i beg av juni ;o) Hadde vært såååååå kos om vi gjorde det alle sammen da ;o)

Skal krysse fingre og tær for at spiren sitter hos oss alle jeg, jenter ;o)

Lykke til - og nyt fridagene med masse KOS Hihihihihi ;o)

Stoooor klemz:

Annonse

jeg har i følge woman calendar el 16/17.mai.når begynner dere testingen??tenkte jeg skulle begynne til helga,eller burde jeg drøye?sjekker sekret denne pp,men det er første gang og vet ikke helt om jeg vet hva jeg gjør..hihi!!!

Dytter litt på denne igjen jeg :)

Må si jeg begynner å lure litt på hele greia, for ikke mer enn noen dager etter at tanta var reist, så var mensmurringene på plass igjen.

Og siden jeg har så "fruktbart" sekret ifølge FF, lurer jeg på om EL kommer ganske så altfortidlig denne mnd... Enten det eller at tanta ikke var tanta alikevel...

Drømte her om natten også at jeg fikk rier, og at jeg var å besøkte moren min og hun tok meg med på en humpete kjøretur for å sette litt fart på sakene :P

Det som verre er, er at jeg faktisk kjente disse smertene. Og jeg har aldri vært gjennom en fødsel før.

Men nå har jeg nok lest litt for mye og blitt endel påvirket av det :P

Nå skal det klaffe! For dette holder jeg ikke ut lenger. Hehe

nåå jenter..når begynner dere testingen??i følge woman calendar har jeg el 17.mai og kan kjenne det begynner å jobbe imagen om dagen..spennende!!!:) er for tiden veldig forkjøla og det skulle baaaare mangle av mannen min får det disse viktige dagene.. og dere vet jo mannfolk.."jeg er såååå syk..."

hei:)

jeg itter her å tenker på om el er i gang eller om det er om noen dager,er såå redd for å gå glipp av el dagen/dagene.

det beste hadde jo kansje vært å kost seg vær dag i 1 uke,men det har ikke vi mulighet til,så jeg må nesten treffe så nærmere el son mulig..blir gal av å tenke sånn jeg..

for om jeg f.eks har sex i dag og ikke har el før om 4 dager,så er jo det dumt,men så er det det at venter jeg for lenge så kan jo el være forbi,,og jeg har ikke muligheter til å kjøpe el denne pp,for jeg er heeeelt skrapa for penger denne mnd.vet at sæden overlever en stund,men man vet jo ikke hvor lenge den overlever hos vær enkelt..

flere som tenker sånn?

Heisann! Ja det er en vanlig tankegang vil jeg tro..., iallfall er det slik med meg også. Man burde jo nesten ha sex hver dag, men det bergrenser seg litt ev seg selv ja! Men nå nærmer el seg med stormskritt altså! kjenner at det jobbes der nede i livmora/eggstokkene, så hos meg skjer det når som helst nå tror jeg da. Negativ el-test i dag og i går, men tester hver morgen framover selvfølgelig. Veldig spent på om jeg finner el denne gangen, men er positiv innstilt siden jeg fant den sist gang. Virker som om syklusen har stabilisert seg endelig etter 5 pp... Så det er bare å stå på jenter!!

Annonse

vet ikke når jeg har el,men tror det er om om 2-3 dager..hvor stor en sjansgsen for at sæden overlever til da?vet ikke hvor ofte vi får kost oss i disse dager,men bedre å få gjort det før el pluttselig er fobi.

flerer som har eller at el nærmer seg nå? noen som skal bruke el tester?

jeg regner med at el er innen noen dager,så her blir det litt kosing fremover:)

nååååååååååååå skal det bli mange spirer:)

Jeg har el om ca 4 dager - så vi koser nesten hver morgen og kveld allerede vi - vi jo såååååååååå veldig bli gravide igjen........

Håper spiren sitter hos oss alle denne pp'n her. Jeg xxxxxxxxxxx fingre og tær for dere, jenter ;o) Lykke til alle sammen - på jakten på en ny spire ;o)

Klemz fra:

dytter denne litt igjen jeg..for nå er jo denne tråden veldig aktuell for enkelte her inne:)

NÅ håper jeg at alle får kost seg rundt el tider og at alle får en liten spire:)

jeg kjenner aldri når jeghar el,men det er i disse dager.så jeg håper at de små rompetrolla svømmer og klorer seg fast:)

noen som kjenner at el er på vei?

*hehe* litt usikker på hva jeg kjenner og ikke, for til vanlig kjenner jeg vel ikke så mye til det, men NÅ kjenner jeg jo etter på alle symptomer og tegn, så jeg kjenner vel litt for mye etter kanskje! :)

men men, det er vel som du sier, bare å kjøre på og håpe de klorer seg fast! skal ha el rundt den 17, tror jeg, men som du sier, er aldri sikker, det er kun utifra beregninger på når det er normalt i forhold til min syklus jeg har kommet frem til datoen, så vi får leke at jeg har el hele uka, bare sånn for sikkerhets skyld! :)

Jeg har aldri kjent el før, men denne gang er jeg ganske sikker på at jeg kjenner el. Murringer, luftig og det som er! ;) Ikke noe el slim enda da, bare denne vannaktige/små kremete utfloden jeg har hatt siden tanta reiste. Etter mine beregninger har jeg el imorgen ;)

åååå deter så spennende dette assa.

jeg hadde faktisk ikke råd til å kjøpe el tester denne pp:( så jeg håååper at vi klarer å treffe på el.

samboeren begynner å bli syk,så jeg håper vi får kost oss i morgen.

fikk koste oss natt til den 14 mai,altså 2 dager siden.har el i disse dager,så det kan jo hende at noen av de klorer seg fast.da er på en måte den 14 og 15 mai dekka,,men så gjenstår den 16 og 17 mai..vet jo ikke om el er i dag eller i morgen eller den 17.men om vi koser oss i morgen,så er 16 og 17 også dekka..he.he ble mye,men kjønte dere det?he.he. mye man må tenke på assa.

Ja, det er mye å passe på. Er litt usikker på om vi klarer å få noen spire til å sitte denne måneden, for mannen min har ligget syk noen dager nå allerede, men er blitt bedre nå da. Men en del av meg føler det er litt for lite litt for sent. Har jo ikke kost oss på noen dager pga. dette. Hadde oss sist den 12... Har jo hatt veldig fruktbart utflod hele denne syklusen så kan jo hende, men føler allerede at håpet for denne mnd. allerede er litt ute?

Huff.. Det er ikke noe kjekt, men er godt forberedt på en ny pp, og en skjønn mars baby ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...