saratussen Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 sliten sliter... har et barn på 5 år og har prøvd nå i 13 pp på nr 2... denne mnd har jeg hatt mens lignende greier en hel f... mnd.. å det er kjedlig det. regner med å få noe utredning nå snart, men noe prøverør blir ikke aktuelt for oss... det var litt om meg- ønsker alle slitere masse lykke til særlig de barnløse selv om sorgen blir tung for meg oxo... super trøste klem til dere =p
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Hei og velkommen inn hit. Håper for din del at det blir et raskt opphold her inne før du hopper over til 1.tri:) Vi har også prøvd på nr 2 i 14 pp tror jeg det blir nå. Hadde en SA for noen måneder siden, men var bare 5 uker på vei. Virker nesten som om det er vanskeligere å få nr 2 til:( Lykke til med prøvingen!
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Hei. velkommen inn hit.... jeg oxo prøver på nr to, vi har prøvd i 24 pp,...... vi sleit oxo 12 pp m nr 1, men at dette skulle ta så lang tid hadde vi ikke regnet med.... håper spiren sitter snart for alle her inne ;-)
skorpion01 Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Hei velkommen hit. Håper du får et kort opphold her. Vi har prøvd i 20 pp på å få nummer 2. Hatt en spontan abort i 12 + 3. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå