Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja.. så kom mensen denne gangen også.

Da er det bare å vente til EL og så prøve igjen.

Trøster meg med litt god vin i mellomtiden :-)

Hvordan går det med dere andre som står på IKM listen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ei møkka tante du har, burde vel fatta at hun var uønska...*grr* Syns du skulle trøste deg med litt mye vin, jeg....hehe De beste ønsker for den nye pp.

Jeg har ikm i morgen, ingen merkbare tegn for at vi har truffet gullegget. Siden jeg har knaska dobbel pergotime denne pp, hadde det hvert hyggelig om egget var truffet og testen var positiv.

Ja, hvordan går det med dere andre? Ser disse har hatt ikm;

Ceres, 37 år, 1 sønn 5 år, fjernet spiral jan. 07, IKM 2. mai:)

*G.I.H, 43 år - 5 gutter og 1 jente, 5 SA/MA - 28 PP - IKM 3.mai

Lykke til alle prøvere:)))))

Skrevet

Møkkatanta mi lå på lur og venta hele dagen hun skulle ha kommet, og hele natta etter til jeg endelig slappet av og tenkte at nå gikk det bra. Kjærringa har jo alltid vært presis 14 dager etter inseminasjon så jeg så ingen grunn til at denne gangen skulle være noe annerledes. Men neida, sto opp ved 9-tida en dag etter IKM og tenkte glad og fornøyd at jeg skulle hive på meg klærne og løpe til apoteket for å kjøpe tester - og da kaster hun seg over meg - med BALLTRE! Fikk grisebank og blei liggende rett ut i to dager med magekramper, hodepine og kvalme. Det hjalp ikke at depresjonen over nok et mislykket forsøk tok pusten fra meg heller.

Er heldigvis på beina igjen nå da, både fysisk og psykisk - og i morra skal jeg også trøste meg med noen glass vin og andre ting. Skål Kaje, og lykke til med neste EL. Blir en stund til neste gang for meg hvis jeg i det hele tatt orker en ny runde, må ev. spare penger til danmarkstur først :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...