Gå til innhold

Hei kimby:) tid til å titte innom her i kveld?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du:)

du husker sikkert meg nå,siden jeg roper de gangene jeg titter innom,,he..he men jeg blir så glad når jeg ser du er her inne:)

takk for at du svarte meg sist,,fikk en slags ro i meg:)

du sa at du så at jeg fikk en posetiv gravid test i mai..ser du når i mai jeg burde teste?og er det noe du ser jeg burde gjøre for at jeg blir gravid denne pp,,vet jo hvordan barn blir til..he..he men får du opp noe på rundt det?

du har også dett tvillinger flere ganger,ser du det nå også?

mvh baas

Videoannonse
Annonse
Skrevet

foresten jeg er født 08.04.84:)

Skrevet

åååååååå tusen takk kimby..får heeelt gåsehud når du spår meg:)

du skrev august..mener du juni?

jeg har regnet ut at el er den 17 mai,så dette stememr bra kimby og ikm er den 31 mai,altså siste dagen i mai...åååå jeg håååååååper jeg blir gravid denne pp:)

ser du om det blir jente eller gutt?

mvh baas:)

Skrevet

ser du hvordan samboeren tar det når jeg blir gravid?:)

Skrevet

he..he måtte nesten le når jeg så at du hadde svart meg:) for jeg har ikke sett deg på noen dager,og i natt så drømte jeg at jeg skrev med deg på spå/horoskop sidene,og ble så glad når du hadde svart:)

takk for at du tok deg tid kimby..

men jeg lurer på en ting til,som er litt viktig..he.he

du skrev ha sex vær dag fra den 13 som er i dag og at spira ville sitte rundt 17 mai..men vi får ikke kost oss vær dag,og nå er jeg livredd for at jeg går glipp av el..så jeg lurer på om du får opp en dato som jeg er mere sikker på at vi treffer,eltså en dato vi burde kose oss litt ekstra::)

har sååååååååååå lyst til at det skal klaffe denne pp:)

håper du har tid:)

Skrevet

dytter denne opp jeg:)

Skrevet

og dytter igjen:)

Skrevet

hei:) den pm så jeg først i dag tidlig..he.he..så da ble det litt dobbelt opp..he.he.men jeg har skrevet tilbake på mp.tusen takk kimby:)

rooooper ut om det kommer en spire:)

Skrevet

hei:) meg igjen..he.he

vi koste oss natt til den 14.og lurer på om der er for lite?? for samboer begynner å bli syk så jeg er redd vi ikke får kost oss mere.

er så dumt at jeg ikke har el tester denne pp,så derfor er det vannkelig å vite når jeg har el,siden jeg ikke har el smerter.

får du opp om jeg har hatt el eller om den er i nærheten?

i dag er det 17 dager siden jeg fikk mensen,og jeg pleier ofte å ha el på dag 16-18 tror jeg.

kan jo også være at jeg alerde er befruktet?

hååper du kan ta en titt:)

mvh baas:)

Skrevet

hei kimby..kan du være så snill å se på det jeg skrev over her:)

på forhånd takk:)

mvh baas

Skrevet

dytter igjen:)

jeg har maaast litt på samboeren,så jeg hååper vi får ost oss i moregn den 16 mai..har også skrevet litt lengere opp.

Skrevet

dytter

Skrevet

Hei, vennen:)

Krysser fingre og tær og alt mulig for at det skal klaffe for dere denne pp!!! :) Gleder meg til å høre om den sitter:)

Stor klæm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...