Gjest Skrevet 3. mai 2007 #1 Del Skrevet 3. mai 2007 Okei, jeg trenger noen råd fra noen som ikke kjenner meg og som jeg selv ikke kjenner. For to-tre år siden ble jeg kjent med en gutt som er noen år eldre enn meg. Jeg er selv 18 og han blir 23 nå snart. Han har vissta i over ett år at jeg har hatt sterke følelser for ham, og "leket" med meg fra tid til annen med å få forhåpningene mine opp ang. et forhold o.l. Nå i påska var vi begge hjemme, jeg bor på hybel noen timer fra byen, og han jobber på båt 4 uker på og 3 uker av. Ting ble som de ble og ENDELIG ble han med meg hjem. Siden jeg ikke tåler hormontilskudd, så har p-piller vært ganske uaktuelt som prevensjon, dette er noe alle vet siden jeg er en veldig åpen og direkte person. Så enda på visa er at vi hadde sex, det var min første gang. Det er ikke noe unnskyldning, men jeg var nærmest døddrukken på sprit, så husker ikke så veldig mye fra tidligere på kvelden og jeg bare våkna og så han.. Han brukte ikke kondom. Dvs, jeg fant ingen. What so ever, nå er jeg 6 uker på vei, han fikk vite det samme dag som jeg, men er veldig negativ og preller av seg stygge SMS'er og sier jeg skal fjerne det. For meg blir det helt feil, selv om vi ikke er sammen, selv om jeg er ung, selv om det ble unnfanget i et kjærlighetsløst øyeblikk, så det min skatt uansett. Det er mange for- og motvendinger, og jeg mottar mye motstand fra min familie, men ikke mamma. Og har venner som støtter meg. Men jeg er så nervøs ang. barnefaren, at han skal bli voldelig når han ser meg eller ødelegger meg psykisk så jeg mister barnet. Å bli gravid er for meg som å vinne i lotto, men jeg skjønner jo at det er verre for han. Jeg trenger han jo ikke. Jeg liker ikke den han viste seg for å være. TIPS? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9181830-barnefar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovemelikeyoudo Skrevet 4. mai 2007 #2 Del Skrevet 4. mai 2007 hei!! gratulerer med spira=) trist at han viser seg å være mindre hyggelig, han er vel lite klar for et barn og alt det som følger med... bare du selv kan bestemme om du vil bære frem barnet, og det forstår jeg at du vil . Å få et barn er en fantastisk gave. Når barnet eventuelt da blir født må dere til mekling på familievernkontoret og sette opp en avtale angående samvær osv. gjerne han forandrer seg/tanke måte etter hvert som tiden går. Du får ihvertfall heve deg over han, og ikke sende slemme sms tilbake. har ikke vært i en slik sitauasjon selv, men vil ønske deg lykke til. kommer du med oppdatering? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9181830-barnefar/#findComment-9190287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #3 Del Skrevet 5. mai 2007 takk for oppløftende svar ! Ja, skal komme med oppdateringer etterhvert jeg har forøvrig ikke svart han på de verste meldingene, men sagt klart ifra at jeg er ei noe morder, for meg er dette et liv. Tror ikke han vil stille opp hverken nå eller i nærmeste framtid, han får bruke tiden godt til å finne ut hva han vil. Meg tråkker du bare en gang på, så er du ute, liksom. jeg klarer dette Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9181830-barnefar/#findComment-9195849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoness Skrevet 13. mai 2007 #4 Del Skrevet 13. mai 2007 For en tosk!! Men det finnes desverre mange slike der ute... Du gjør rett i å ikke svare han på de styggeste smsene, og kan fint la være å svare han i det hele tatt. Du kan jo sende en sms der du skriver at han kan sende alle de stygge meldingene han vil, men at du viser de til folk så de får vite hvilke menneske han er, og at du ikke vil gidde å svare han på flere sms. For en barnslig lort han er!! Godt du er kvitt han, og ikke endte i et forhold meg han, da. Han får fint finne seg i å betale bidrag, men kan ellers seile sin egen sjø ( bokstavelig talt . Lykke til!! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9181830-barnefar/#findComment-9282365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå