Møøø Skrevet 25. mai 2007 #101 Skrevet 25. mai 2007 kan du ikke komme inn på facebook og skravle der da, idefix?? Venter i spenning på mld fra bestevenninna mi jeg, hun har termin på søndag og rimelig lei av magen sin nå... hehe Lykke til med besøket i helga da!
Møøø Skrevet 25. mai 2007 #103 Skrevet 25. mai 2007 *Snufs*... Ikke fått noe mail jeg......................
vinterbarn ;O) Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #104 Skrevet 26. mai 2007 jo møøø..nå har du vel fått mail?? jeg videresendte den til deg jeg... og ikke fått noe tilbake!! Uff, blir jo helt kaos i hodet jeg av 2 tråder...hm... idefix...KOM DEG INN PÅ FB!!! hehe... Joda, vi har slengt oss på en hopp-på-tur til Bulgaria, reiser den 15 juni...ser ut som et knall fint hotell med basseng som ligger rett på stranda.. så det skal bli deilig ja ;O) Turen kom på 16.000 for oss alle 5, inkl frokost og mat på fly og transport til hotellet.. for 14 dager... Så det var IKKE ille.. vi kunne jo ikke la være når vi så den!! Var bare å hive seg på!! hihi... Så Juni blir en travel mnd.. vi reiser vekk på hytte første uka i juni, kommer hjem sønd/mand og reiser til syden fredag og kommer hjem igjen lørdag 30 juni.. så blir ikke mange dagene hjemme her i denne mnd gett ;O) Nå våkner lille her etter formiddags luren sin, vi sitter her alle sammen og venter på det...så da får jeg sette igang med forbredelser til en gå tur med gjengen ;O) Gog pinse til alle... ;O)
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #105 Skrevet 26. mai 2007 Kos dere på facebook dere :0) kommer innom om jeg får tid.Bruker pm her for å skravle med attpåklatten så kan ikke flytte her fra ennå.men bare skravle i vei dere :0) Likte meg ikke på facebook jeg da ,hehehehehe... Men som sagt vi kan gjerne legge ned her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå