Gå til innhold

Skravlingstråd...igjen... ;O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja, jenter... liksom... "skal inn på profilen og sjekke nå altså!! " Særlig... Har vi sett noe til dere der?? Neida.... (hæ? Noen som sier at jeg presser dere??, Nei den har vi ikke sett...)

Akkurat kommet hjem fra utdrikkingslaget jeg da. hjemme kl 2, ikke verst?? Bruden sovna og resten av gjengen var helt utkjørt etter go-kart-kjøring og stappa av grillmat ;o) Sang masse på singstar på PS2 da ;o) MORO!!

Akkurat som at vi synes synd på deg hebbie... Måtte gå ut av butikken fordi Fredrik var urolig... Akkurat som at du ikke kan gå dit igjen å kjøpe svinbillige sko igjen i mårra liksom...

Nei, gidder ikke skrive mer her nå... Må finne senga... Kommer vel ei i mårra tidlig i 7-tida som vil ha pupp... Og ei anna ei som har vært borte fra mamma en HEL dag!!! (det er jo grusomt i seg sjøl vet dere!! ) Så jeg får sove mens jeg kan... Drakk ikke sååå mye da, 3 smirnof ice og 2-3 glass vin, slutta 23-23.30, så da har jeg ingen problemer med å amme i mårra tidlig kl 7 ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet som jeg har leitet etter tråden. Bladd meg igjennom til side seks to ganger. Fant den på tredje runde. Puh..

Så du har vært på din første shallabeis Mamma Mø :o) Håper det gikk greit å stå opp tidlig. Men nå virker du av den typen som ikke trenger så mye søvn.

Er aleine hjemme med alle tre. Gubben er på en dugnad. En kompis som stakk fra kone og barn for en ny. Hun og ungene ble kastet ut av huset og inn i en hybel. Nå har hun kjøpt en leilighet som må totalrenoveres. Og hun har ikke råd til håndverkere.

Lenge siden Idefix har vært på tråden nå. Håper alt står bra til.

Skrevet

Da har jeg kikket på profilen vår. Stilig. Og såååå mange fine bilder. Smelt smelt..

Skrevet

Jeg også har kikka ...TENK :=)

Masse flotte bilder ,ikke så mange med Hebbie da ennå....:0))

Hmmm titsi når du har kommet deg på facebook da er liksom presset større,men akkurat nå tar jeg det med ro :0)

Sliter jo med å få tid til tråden vår her jo...

Har løpt på do i ett par dager ,sliter med magen igjen,har fått ul time den første ,men må avbestille den.de skal sjekke galleblæra om det er det som gjør at jeg sitter fast på dass .0(

Hahahaha fikk medling frå venninna mi som fikk en gutt den 15 mai..første gangs fødende.kjempe lamgt svar på melding.Det går bra..Ok liksom....har sikkert ikke tid til annet enn å stirre på ungen :0))

merkelig som 4 barns mamma har jeg mer tid til data osv enn hva jeg hadde med nr 1.da mener jeg å huske babyen var alt jeg styrte på med...hadde ikke tid til noe annet.

Morsomt å kikke på facebook,men jeg er ikke hekta nei.Ble ikke hekta på nett by heller jeg da...har ikke tid rett og slett.Dvs idag og i går vaska vi hus.Må jo sterilisere her til svigers kommer :0/

Er imponert over reisebreva dine Hebbie.

Pokker nå m¨å jeg visst løpe igjen....å tror dere jeg går ned i vekt eller??? Neida...Forstå det den som kan....

Skrevet

Stakkars deg da Idefix. Den kroppen din er virkelig i opprør. Håper det ordner seg.

(Kanskje det er nervebæsj fordi svigermor kommer?? No var jeg gråååådig stygg her.) Stor god-bedring-klem!

Fant nå litt bilder av Fredrik på facebook og. Søt altså.. Og endelig har jeg sett deg og Hebbie. Du var jo den rypa. Etter all klaginga på utseende ditt i det siste så ble jeg overrasket der hehe..

Og fine 17 mai bilder av Mossa tøsene.

Skal treffe en venninne klokken seks. Ikke så ofte jeg forlater kåken. Men tar med meg en unge så jeg vet at huset faktisk står der det sto når jeg dro :o)

Begynt å lese en bok av Maryan Keyes. Kjempemorsomme! Har dere lest noen av bøkene hennes?

Eller er det bare Sandemo det går i her :o)

Lite liv på tråden vår for tida. Til og med lenge siden vi har fått reisebrev. Sånn kan det gå.. hun fikk nok for mye skryt for innsatsen :o)

Skrevet

Hmmm... Jeg var da her inne i går?? Skrev jeg ikke noe eller har innlegget blitt borte?? Ja, ja...

Mange førstegangsfødene sitter nok bare og ser på ungen trur jeg ja.. hehe.. Jeg har jo egentlig tid til sååå mye, men så sitter jeg her ved data'n da....

Besøkte ei som jeg gikk på svangerskapskurs sammen med med eldstesnuppa i stad. Hun ville ikke være med hjem... Ble sååå sur da vi måtte dra.. hehe... De hadde en liten jente som er 3,5 uke.. *sukk* Var virkelig Ruth så lita for bare noen mnd siden?? Tida går jo så fort!!!

Ikke hekta på facebook jeg heller, men er litt gøy å finne igjen barndomsvennene ja! ;o) Og vi kan jo få tråden mer anonym om vi tar den der inne i stedet da.... Hvis dere vil da??

Skrevet

Vi er bra synkronisert vi Mamma Mø ;o)

Skrevet

Heisann var syk i går ,låg rett ut kvalm og svimmel...Var vel oppe et par timer på hele dagen.Kjempe dag :0(

Nå skal jeg i begravelse gruer meg så jeg har vondt i magen.Det er mora til ei venninne av meg.Hadde samme diagnose så pappa..Blir en lei begravelse.Fysj :0(

Naboen skal passe lille my ,nekter å ha henne med meg,hun kommer bare til å tro det er bestefar igjen...Hun glemmer ikke den begravelsen nei.

Marius skal vi ha med oss.

Håper dere har det bra ,nå må jeg kle meg...

fant denne på side 4...

Skrevet

Side 4. Ja det er for dårlig. Pokker ta facebook!!! :o)

Lykke til i dag Idefix. Blir vel litt som å oppleve din fars begravelse en gang til.. Kreft er en grusom sykdom. Tenk å miste faren sin når man er gravid i tillegg. Huff..

Etter nydelig vær i går kommer straffen i dag. Regn. Vet ikke om jeg orker å gå ut.. Får se om det letter litt.

Må gi vesla litt mat. Trodde hun greide å vente, men det vil hun IKKE! :o)

Skrevet

Gikk veldig fint i begravelse,presten var flink,var ikke den vanlige idioten vi har her...Han er bare helt idiot..Men han var flink han som var der idag da..Venninna mi las opp ett langt fint brev hun hadde skrevet til mammaen sin.veldig rørende.

Vi satt så langt bak i kirka at jeg slapp å sitte å stirre på kista så det gikk bra.trist selvsagt..

Da vi gikk inn i krka blåste det noe enormt,men sola skinte,da vi kom ut pøsregna det :0(

Marius sov gjennom hele greia :0)

Skal ta sol i kveld så har lovd mamma å gå tur med bikkja.Hun rekker ikke det fordi hun skal på jobb.Trenger litt frisk luft båe jeg og hunden.Jeg sliter med hodepine igjen.Kan være pga dårlig søvn i natt.Marius var våken hver time i natt.klokka ti på hver hele time.som ei klokke..

facebook ja..det ser svart ut for tråden vår nå.....

Skrevet

Glemte å si at Marie kjeks smaker godt,mens kavring er mest gøy å knuse i golvet så mamma sukker tungt...Må jo bruke de to tennene til noe fornuftig,ikke bare spise grøt :0)

Jahoo jeg får mensen og svigers på besøk samtidig til helga ,herlig kombinasjon hæ??? blæh.:0(

Men det ordner seg nok,smertestillende i skapet så den biten er iallefall ordna.sukk..

Men gleder meg ikke til å være alene med ungene fra i morgen til lørdag igjen....Er lei av at gubben er så mye borte.en ting er sikkert prevensjon trengs ikke her i gården iallefall ! Har foressten fått beskjed om at vi var nok heldige som ble gravide i det hele tatt med Marius.er såååååå glad for at vi fikk beskjed om å prøve med engang og ikke vente i flere år om vi skulle ha nr 4 !

Skrevet

Ikke facebook som gjør at jeg ikke er så mye her om dagen... Er borte på så mye im dagen at jeg nesten ikke rekker å komme innom dere...

I dag var vi i Oslo da ;o) På shopping!! Fant litt til meg sjøl og kjøpte utrolig nok ingenting til jentene!! Ruth var blid som ei sol og sjarmerte alle damene i dag ;o)

Uff, så trist i begravelse da, idefix...

Nydelig vær her om dagen!! SOL SOL SOL!!! Ikke lei meg for det, nei!!

Går fort til du skal på ferie nå, idefix! Åssen går det meg avvenning av Marius da? Må han bli med??

Lenge siden vinterbarn har tatt turen innom her da...

Nei, nå må jeg finne senga. Sliten i hue etter en lang dag... Og snuppene våkner vel like tidlig i mårra.... *sukk* For 1 år sia så sov eldste alltid til 9-10.....

Skrevet

Klarer ikke slutte å amme ,men han skal ikke være med nei.skal be om tabletter for å stoppe melka senere...

Marius sover ikke på natta lengre ,gubben er bortreist og jeg har migrene på tredje dagen.Kjempe gøy...Vi skravles når jeg har kommer meg litt ovenpå igjen.

Skrevet

Ikke noe kjekt å være aleine når formen er elendig. Det vet jeg alt om. Og i tillegg har du svigerbesøk å se frem til. Og mensen.... Juhu. Trøsteklem.

Her er det festspillåpning. Stor oppstandelse fordi Sonja kom med ødelagt paraply. :o)

Kikket ut vinduet i sted og fikk øye på en bråte seilbåter. Klikket inn på nettet og s det var seilbåtkonkurranse. Bergen-Stavanger tur-retur.

I dag er det visning på gamlehuset vårt. Hus nr 5:o) Det jeg bodde i når jeg begynte å bimme :o) Vi solgte det til noen venner som skilte seg 2 mnd etter de flyttet inn. Så nå har det stått tomt lenge. Han bor hos hun nye.

Hvis dere vil se så er det finn-boliger-boliger til salgs-begen-bergen vest. Da ligger huset ca midten på første siden. boa (boligareal) er en visningskolonne ved siden av pris. Huset er oppført med boa på 222. Da finner dere det. Hvis dere gidder...

Blir aleine i hele dag jeg og. Typen måtte på hytta. Båten (les :jolla) lå under vann. Og i tillegg hadde den skrapt opp nabobåten. Ikke populært.

Så deilig med shoppingtur da Mamma Mø. Men du verden hvor sliten man blir av det hehe..

Håper det tar seg litt opp igjen med tråden vår. Hvor hen vi enn har den.

Skrevet

Fy f..Titsi...hehehehehehe duuuuuuuuuuu det huset var sneisent det altså......Når jeg ser på det huset å tenker på at dere har nytt hus nå,så lurer jeg på hvordan det ser ut for det andre var bare flott altså.ett lite spørsmål.Hvordan klarte du å holde det hvite helt reint med to unger?? Her hadde det vært flekker på 1 sekund etter ungene kom inn...

Du får ikke se mitt hus nei,ett lite bøttekott i forhold.hehehehehe :0)

hadde passa som "utedoen" til det der fnise høyt.men det er ett kjært hjem, det beste med lite hus er at det er mindre å vaske :0)

Jeg har ligget til sengs i 2 timer ,men migrena sitter like forbaska i altså.Pluss det er det dritt været ute.Trenger paraply her også :0))

Nysnø i fjella og skodde langt ned i fjella.blæh..Gleder meg til sol og sommer ,men med min flaks er det vel dritt vær på mallorca den uka vi er der..

Bestevenninna mi her og familien bestilte seg tur idag,er misunneldig for at de skal reise hele gjengen.gruer meg til å reise fra de her.spesielt Marius siden gubben ikke våkner om natta og jeg er oppe minst 10 ganger med han..men håper at klarer å sove bedre når jeg ikke er der..Da blir han ikke tatt opp av ei mor i koma...

Jeg også håper på litt mer action her inne,ellers blir det lett å lese for meg når jeg kommer tilbake..

Det jeg gruer meg mest til med at svigers kommer er at svigermor AALTID finner noe å kicke på når gubben ikke er der og kan forsvare meg .Så jeg blir sliten av å hele tiden gå klar for "hugg".Er så sliten at faren er der vel for at det smeller med stor S om hun ikke sjerper seg.

Har bestemt oss for å si opp en dag i barnehagen til lille my.Hun trives ikke å siden jeg skal være hjemme er 60% nok.Skal dine i Barnehage Titsi?

Skrevet

Har sett huset ditt jeg Idefix. Kjempefint det. Og stort. Dessuten mye nyere.

Blir migrena di verre av tungt vær?

Jenta mi skal begynne i barnehage til høsten. 50%. Så hun skal bli kjent med de hun skal gå i klasse med. Så melder jeg gutten min inn neste år. Trives godt med å ha de hjemme. Og det ser ut som ungene og trives med det og. Hadde de kjedet seg mye hadde jeg meldt de inn før.

Ble så imponert over ei på skravla i sted. Spurte om noen kunne forklare fiskebein flette. Hehe..

Og da tok ei (midt i barnehyl og middagslaging) å fletta håret sitt, tok bilde, lasta over på dib og la ut link. Ikke verst!

Apropo babyer. Er så redd for å være gravid. Og vi bruker prevansjon. Ikke noe tull her i gården. Men dongen røk. Så nå må jeg gå på eletriske nåler og vente. ORKER ikke bli gravid nå. Buhuuuuuu! Da DØR jeg. Er faktisk kvelm og svimmel. Buhuuuuu igjen..

Så kryss fingrene for meg. 4 på 4 år, den bragden kan noen andre få.

Skrevet

herregud.,...FOR et hus,... det var sinnsykt sprekt...og ja.. jeg lurer veldig på hvordan det ser ut det dere har idag nå da.. hmm....

Synd ikke jeg hadde lest tråden før jeg "snakka" med deg nå titsi... Kunne jo kommentert både det ene og det andre...men da får jeg ta det her...hihi... 4 barn på 4 år...herregud..da syns jeg faktisk seriøst synd på deg... da trenger du seriøst en bæregreis eller 10!! hihi...

Når drar du til syden igjen idefix?? blir deilig for deg det.. komme litt vekk fra hverdagen, tror jeg virkelig du har godt av nå!

Ellers er det ikke allverdens med nytt her....går i samme tralten, natten går til amming... hadde nok bare nybegynner flaks.. i natt spiste hun 20.00-22.00-02.00-03.30-06.00-09.00 noen som slår den??? gitt opp jeg nå... bare forer på og lukker øynene...hihi... kan ikke være melka heller, hun ser jo ut som en plugg... så er vel bare en litt dårlig periode satser jeg på ;O) Like blid...hehe...

Skrevet

Skal krysse alt for deg jeg Titsi !!!

jeg tok foressten test idag,er flere som er kvalme her....:0( men jeg har fått beskjed om at kvalme er ett sikkert mens tegn hos meg pga smertene...Å veit dere hva??? det stemmer faktisk,da jeg prøvde å bli gravid så trodde jeg hver mnd at jeg var gravid,menneida..mens den mnd jeg hadde minst venta det så var jeg gravid gitt..

Uansett om du er gravid så klarer du det også du,super mamma Titsi :0)

Jeg ønsker meg en til,men ikke å gå gravid en gang til.det er så pyton...surrogat mamma burde være tingen pluss litt bedre økonomi.

Lille my trivest best hjemme,snakka med barnehagen idag og de hadde sett at hun ikke trivest noe særlig å har ingen nære venner der.Ble så sinna at jeg ble nesten på gråten.Hva med å hjelpe jenta da??? Er desverre ingen andre barnehager her og jeg har liksom tenkt at hun må gå sammen med de som hun skal gå på skloe sammen med ,men grrrrrrrrr teite styreren i barnehagen altså.Får hun fri tirsdagen sier vi opp 20%.er ikke interessert i å ha henne gående tir,ons ,tors.Blir alt forlenge mellom da fra torsdag til tirsdag.Hun nekter å gå i barnehaege i morgen.så får se hva jeg skal gjøre.Hun trivest godt med å være hjemme sammen med kusina sin hun da.men dumt for mamma som blir sittende med begge to.

Foressten ble sinna i sted.søstra mi veit at jeg har ligget rett ut i hele dag ,hva gjør hun? Kommer å spør om jeg ikke kan være barnevakt og blir sur da jeg svarer nei.sukk.at hun ikke kan tenke litt selv...

Gubben ringte hjem såååå fornøyd ,har fått suite på hotellet så da skal han og en annen se tve og bare slappe av i kveld.Så lenge han ikke drar med seg dame på rommet er jeg fornøyd :0)

Har mest lyst å pakke barna i bilen og kjøre til Molde.men kan ikke det da,desverre.....hehehe tenk ansikta på svigers hadde de kommet til lukket og forlatt hus..stakkars :0))

Marius slår snuppa di vinterbarn ,ikke med spising med med våking ,hver eneste time er han våken frem til klokka er ca 4.

rart hodet skrangler...

Pluss tungt vær kan slå ut på migrene,men det er mest sannsynligvis mensen..Den starter ofte med sterk migrene.Noen som vil bytte :0))

Ok beste med å være gravid er å slippe mensen.

titsi tror nok det skal mer til for at du har blitt gravid.Vi brukte jo lang tid sist gang,husk det :0)

Skrevet

Blir ikke et langt innlegg for jeg maa vaere stille siden Fredrik sover og jeg vil ikke vekke ham i natt ogsaa. Han graat litt to ganger i natt saa det var ikke goy.

Har vaert og handlet i dag ogsaa - som jeg skrev paa Facebook. Men handlet en del andre ting til Fredrik. Er helt sykt. Saanne smekker med tekst og som dekker godt koster ca. 20 kr for 20 stk......

Har brukt sykt mye penger enda jeg har valgt ut billige ting... det gaar i ting til Fredrik og mat hehehhe.......

Men da slipper vi aa kjope i norge som er mye dyrere - det er tankegangen vaares :op fikk litt sjokk at vi har brukt rundt 10-11.000 kr allerede. Har ikke tatt med vogna, men den koster ikke mer enn 5-600 kr. Koster noen tusenlapper i norge saa vi har spart der ogsaa.

Vil flytte til USA !!! det er saa mye mer jeg vil ha, men kan ikke faa :o(

Skal svare dere naar Fredrik er vaaken saa jeg kan skrive normalt. Tastatur braaker ganske mye naar man skal vaere stille !!!!

Skrevet

Klokke og temp.måler på vogna ja... ikke hørt om jeg heller... Men men, sikkert kjekt å ha.. hehe... Sku gjerne vært i USA på shopping og gått amok jeg å... Trenger noen smekker jeg å... hehe

Snuppa er ikke i bhg i dag da. Hun kasta opp i bilen i går, på vei til søstera mi i bursdag.... Glad jeg har skinnseter i bilen ja... Hun er i form, så hun kunne nok vært i bhg i dag, men vi har farta så mye denne uka, og skal til ei venninne i mårra for å se på alle lammene deres, så da er vi hjemme i dag ;o)

Idefix som skal til syden snart da, vinterbarn også! Jeg vil også dra igjen snart!!! Skal til Sverige i sommer da... Kanskje ikke helt det samme... Har sååååå lyst til å dra til Brønnøysund 4 august og overraske en kollega som skal gifte seg... Men det blir litt kjedelig å sitte på toget et døgn for å se en vielse.... Var et par andre på jobb som kanskje kunne være med, så vi får se...

Skal krysse fingra for deg jeg å, titsi, 4 på 4 år hadde ikke jeg klart vertfall... Men du klarer det nok ;o)

Ikke godt med migerene da, idefix. Hadde nok slengt unga i bilen og dratt til gubbens suite jeg... hehe... Og satt opp skjult kamera for å se hva svigers gjorde da de kom til tomt hus... hehe...

Velkommen innom, viterbarn ;o) Syns hu snuppa di er rimelig matvrak på natta nå ja.... hu som sov natta gjennom for ikke lenge sia... Håpe det bedrer seg da. Ruth sover fra 19.30-20 til 6-7-8 hun, såå jeg klager ikke ;o) I går var klokka 8 før de våkna, begge to ;o) For som regel så våkner vertfall den ene før 7...

Har hatt prøve-frisør-time på snuppa i dag (hos meg da). Hun skal jo være brudepike neste helg, og jeg har litt lyst til å ha på henne tiaraen som jeg brukte da jeg gifta meg... Bruden skal ikke ha tiara da, men syns dere det gjør noe om snuppa mi har da?? Svar ærlig!

Talas ;o)

Skrevet

Jeg synst ikke det gjør noe om hun har tiara og ikke bruden.Eneste stede man vil legge merke til det er evt. på brudebildet.

Visste ikke at du og skal til syden Vinterbarn. Hvor?

Her blir det nok en uke ved Astrid Lindgrenparken i campingvogn. Så videre til østkysten i Sverige og kanskje avslutte på Dafto i Strømstad. Men der må man visst bestille. *få ut fingeren*.

Solgt hytta vår da. Kjøper kanskje en ny om et par år.

Og Hebbie ER på ferie, heldiggrisen. Om enn ikke på en strand. Misunnelig likevel.

Kjedelig med jenta di i barnehagen da Idefix. Synst de kan gi beskjed mye tidligere.

Jeg tviler på jeg er gravid. Forstår ingenting jeg. Hadde mensen. Så plutselig i går kom mensen igjen!! 2 uker før tiden?! Derfor jeg fikk hetta i går. Så litt blod i trusa i går og tenkte med en gang (skolert fra BliGravid) festeblødning. Men nå ser det ut som det ikke er festeblødning iallefall. Puh! Rart..

Har bare latet meg i hele dag. Var en tur ut i hagen med ungene. Men måtte løpe inn for mellomste greide å finne en glassbit og kutte seg. Ikke et hyl heldigvis.

Hva blir det. Skal vi ha tråden her eller flytte den? Samme for meg.

Skrevet

Hvor skal dere vinterbarn? Har heller ikke fått med meg at dere skal til syden..venninna mi betaler 15000 kr for ei uke nå med 2 unger...Hoppe på tur når vi skal ,samme flyet.nesten så jeg angrer på at vi bestilte så tidlig ja..

Her er dritt vær idag også,husker nesten ikke hvordan sola ser ut lengre.det regner i bøtter og spann.

Ikke fikk jeg sove heller i natt,men det gjorde Marius.Typisk.er litt husredd når jeg er alene.synst jeg hører lyder over alt i dette huset.akkurat som noen tusler og går.sukk..

Er misunnelig på deg hebbie jeg vil tilbake til USA jeg også,heldig som har familie å besøke der !

har lyst til mye rart jeg ,men har ikke råd akkurat nå.Prøver å legge oss opp litt sparepenger igjen.Lei av å være blakke i slutten av mnd ..

Ikke det skal ikke klage vi har alt vi trenger.

Naboen min hadde "festeblødning"begge gangene ,blødde i tre dgare så de trodde det var mensen så derfor ble det tull med terminen første gangen.2 gangen forstod hun det og holdt kjeft om den blødningen hun hadde.da fikk hun rett termin.

Ikke for så skremme altså.sendte melding til min gravide venninne som fortsatt går og venter.Hun er på overtid nå,fikk ei uke før sist gang så det blir lange dager nå.

Hun andre som fikk den 15 har ennå ikke funnet namn til lille gutten sin.er spent på hva han skal hete,men der tar ting tid :0))

Ringte fetteren min og sa at xboxa hans er fedrig chippa,den har stått her en stund fedrig kona har sagt at det ikke er noen hast.men du og du han kom etter ett kvarter da han hørte den var ferdig med over 70 spill på :0)) da måtte jeg le.Kona er på forestilling sammen med mine to eldste gutter.Skolen har oppsetning av Ronja Røverdatter idag.Men søsken var ikke tillatt så da kunne ikke jeg gå :0(

Ikke rart du har glass biter i hagen din siden den verandaen din eksploderte...Tipper dere har plukka mye glass.Har dere lagt ny mold på eller? tenker på til sommeren blir det vel å løpe barbeint der?

Har vært hos tannlegen idag,hadde ei fylling som hadde falt ut.Ble 390 kr ikke så ille.Men jeg ringte gubben og sa at det ble 6000 kr for jeg måtte ha krone..hehehe stakkaren ble stum....Måtte forte meg å si at det bare var tull...

Skrevet

Side 4 her var det liv idag :0(

Da har jeg bare å dusje igjen så er jeg klar til invasjon fra det yttre rom :0))

De var i molde for en time siden så de kommer vel i 15 tiden regner jeg med tar ca tre timer hit.

Sitter å slapper av med ei boks cola,må ha litt koffein før de kommer.

Har bedt søstra mi handle litt til meg ,men veit ikke om hun har gjort det ..Har hun glemt det sliter jeg litt :0(

Men men det skal vel gå uansett,har liksom lite lyst å be svigers gå på butikken..ja ja gidder ikke sitte her å preike med meg selv :0)

Ha ei god helg jenter !!!!

Tørr ikke si det ,men begynner å bli babysyk jeg hehehehehe...Venninna mi fikk en stor gutt i går kveld så da blir det barsel besøk søndag.

Skrevet

Så koselig med barselbesøk..

Misunner deg ikke det andre besøket. De er nok kommet nå. Og uflaks at mannen din ikke er hjemme..

Velger å tro at det ikke er festeblødning. Siden jeg ikke har blødd en dråpe de andre gangene. Men det var litt spooky det du sa Idefix.

Grunnen til at det er litt lite liv her er nok at tråden halveis er flyttet over på facebook. Mangler vel egentlig bare din velsignelse Idefix. Du trenger ikke melde deg inn på facebook. Jeg bruker bare passordet jeg fikk av Mamma Mø. Men vi flytter ikke tråden før alle er enig.

Jeg har mailet dere noen bilder av småtrolla. Så nå er det bare å gå i postkassa for de som har tid.

Ha en fin helg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...