Gå til innhold

Skravlingstråd...igjen... ;O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, ikke mer bleier her nei ;o) Ikke på henne vertfall! Litt usikker på hva vi skal gjøre 17.mai da... *kremt* I byen med fulle restauranter er det ikke veldig lett å komme seg på do...... Men tenker jeg tar med potta i bilen, sånn for sikkerhets skyld... Og ekstra skift...

Ekkel opplevelse da, idefix! Men det gikk jo bra da, så da må du jo tilgi deg selv! Kan ikke gå og tenke på det nå vennen! God bedring også!

Kjøper heller aldri planter før etter 1.juni, frosten kan komme her å... Til høsten skal jeg kjøpe nye tulipan-løker, for i år så kom ingen tulipaner hos meg :o( Har planta i ene kassa mi og i urnene, men de står foreløpig inne i fjøset....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hello girls....missed me or what ??????

Thea - I take fucky fucky one dollar :op

Skal jo ikke ha de ti kronene tilbake da din tullekopp.....

Jenter - det er farlig aa vaere her borte. Var paa Babies R Us i dag - fikk ikke gaatt gjennom hele butikken. Er sykt mye babyting og biiiiiillllig og alt det man kunne tenkt seg og ikke hadde tenkt paa. Dessverre maa vi tenke oss godt om og tenke fornuftig siden vi skal sende det med fly.

Flyturen gikk overraskende bra med Fredrik som var fornoyd saa lenge vi hoppet opp og ned med ham. Litt slitsomt i lengden, ble en 16 timers lang tur fra vi reiste fra Sande til vi var fremme. Ingen forsinkelser saa det gikk bra :o)

Ellers har overgangen gaatt greit med Fredrik - maatte ha hjelp av svigerinna mi til aa legge Fredrik paa ettermiddagen, han var overtrott og sur og ville ikke sove. Hun klarte det fint....

Maa stikke - naa skal vi to ut og gaa mens barna har lagt seg og gubbene sitter barnevakt.

Imorgen blir det tur til en svaaaeeer Outlet mall med all slags ting.

Snakkes senere......

Skrevet

Hebbie fy søren jeg er misunnelig !!!!!!!!!!!!!!! de outlet malls er bare utrolig gøy å gå på!!! Men pleier å gå litt penger da:0)

Godt at turen gikk bra :0)

Kose deg videre og ikke blakke deg helt nå da :0)

Jeg har nesten ikke sove i natt har harr så vondt i ryggen at jeg våkna hver gang jeg snudde meg,Men nå er jeg neddopa av smertestillende.Gubben henta til meg før han dro til Ålesund...

Blir en stille dag her orker ingenting.Var kvalm av å ha sove så lite i natt.Må si den kvalmen minte meg på en ting da.Grøss...kan ikke tenke meg en graviditet nå nei....blæh..

Går å venter på venninna mi som har termin den 17 mai.Hun har vært super frisk i hele svangerskapet.Det er noen som er heldige :0)

Nå skal jeg gi Marius grøt ,han har rota litt i natt han også.grått endel,men jeg stappa bare smokken inn...

Skrevet

Litt misunnelig jeg og ja.. Så gøy det må være å ha slektninger i USA. Hvor er det henne?

Ekkel opplevlese da Idefix. Ønsker deg og god bedring.. Og det er så spennende å gå å vente på venninner som skal ha baby. Og dra på hyggelig sykehusbesøk :o)

Husker på denne tiden i fjord. Vi var begynt å få mage og min kvalme hadde endelig begynt å gi seg. *mimre*

KJøpt litt barnetøy i det siste. Må si det er litt vemodig å ikke plukke fra nyfødt reolene lenger. Spesielt når man vet man ikke skal ha nyfødt igjen. *mimre igjen*

får tlf.. kommer tilbake om litt..

Skrevet

Min kvalme har begynt igjen og jeg har panikk....neida :o) Men er ikke i form idag,gikk og la meg sammen med Marius idag sov i 2 timer.Å ligge går greit på ryggen ,men å sitte er helt grusomt.Kjenes ut som kniver i bekkenet.tror jeg har tabba meg ut med den kiroraktoren.....

Marius er så vanskelig for tiden,ruller seg rundt på magen hele tiden og blir rasende.han skal ikke ligge på magen nei.men han legger seg på magen om natta.Litt ekkelt ,men de sier jo at de er store nok til det når de gjør det selv..

han får ut luft når han ligger på magen det er iallefall positivt.

Ble foressten en langs telefon samtale på deg Titsi ;0)

Storessøtre mi kommer visst ikke like vel til 17 m,ai,så mye for en avtale der i gården.kejnner jeg er mektig provosert.men på en annen måte siden svigers kommer neste uke er det like greit at hun ikke kommer..

Kjenner på en måte at det er godt at jeg ikke skal ha nyfødt igjen jeg...de lukter godt ,men de skriker fælt.....

Ikke sover de heller noe.endelig sover Marius fra klokka 21 da,legger vi han i senga hans og han er våken ca 1 gang pleier å være i 4 tiden..

Håper på at han snart sover hele natta gjennom..

der havna han på magen igjen,sukk.....lurer på hvor mange ganger pr dag jeg snur han...

Skrevet

Husker også denne tiden i fjor, hadde ikke lagt på meg så mye og var heeelt sikker på å komme inn i bunaden 17.mai... Helt til kvelden 16.mai....

Sitter du i tlf enda, titsi?? thihi

Noen nyfødte skriker fælt ja, idefix... Tviler på at jeg hadde fått med meg gubben på en til om Ruth hadde vært som Marius om natta vertfall... Men siden Ruth er så snill så skal jeg nok få overtalt han ;o) Ruth ruller bortover gulvet hun, og rygger og rygger... Rygger seg innunder sofa og skap... og blir rasende... hehe Innimellom står hun på alle 4, så nå er det nok snart slutt på husfreden her og hun krabber som en racer... hehe... Mamma må begynne å si "NEI RUTH, ikke der..." hehe Ruth sover i posen sin på natta, snur seg ikke i den (enda vertfall)

Jeg vil også til USA... Høres jo bare sååå digg ut da, hebbie!! Ikke gå helt amok da, husk at dere skal hjem att også... Blir ikke billig hvis du må betale for masse ekstravekt... hehe

Skrevet

Puh.. endelig fikk jeg lagt på røret. Var vrien han telefonselgeren der ;o)

Må le litt.. nyfødte lukter godt men skriker fælt hehe..

Ja du må få deg mannen din på en til Mamma Mø. 2 er ALT for lite!! :o)

Ingen visste jeg var gravid på denne tiden i fjord. Sa det ikke til folk før vi nesten var 6 mnd på vei. 10 uker med andremann og 5 mnd med førstemann.

Vesla mi snur seg også. Og kryper opp i et hjørne på sprinkelsenga. Noe som har utløst 2-3 falske alarmer på babysensen. Ekkelt!

Så har hun begynt å sette seg opp på 4, på kne. Greier å flytte seg 1-2 meter med litt strev og møye.

Vært på Lidl å kjøpt en bærepose med is jeg. Så nå er det mye smugspising av is :o) Synst de har bedre is enn pin-up`en i norsk dagligvare.

Kjedelig med den ryggen din da Idefix. Du har jammen litt å stri med om dagen. Gjerne ikke verd å knekke av ryggen for å bli kvitt migrene.

Nå skal jeg legge et par unger her. Snakkes da..

Skrevet

Skult gravid i 6 mnd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IMPONERT!!!!!!! herregud... det er jammen ikke lett med tryne i doen.. haha... Her holdt det i nøyaktig 6 uker alle gangene...hehe..

Jeg også tenkte bunaden ble fin, fikk den på ja, men var fryktelig godt å få den av.. rimelig trang.. rart hvordan magen blåser seg opp tidlig...

Uff og nei, nå våkenr lille hører jeg...ARG!!! ennå en dritt natt skjønner jeg.. sur...Eneste trøsten er at melkeproduksj ikke har sjangs til å stoppe opp... BLÆÆÆÆ.. vil ha det som vi hadde jeg... *snufs*

Ble en kort titt.... må stikke... snakkes...

Skrevet

Vennina mi har fått baby idag en pjokk på 3360 gr og 51 cm åhhhhhhh jeg gleder meg til å se han...Hun bor i Ålesund så det er ikke gjort i en håndevending og besøke henne da.er ikke lov å ta med seg unger så dette må planlegges nøye :0)

venter sikkert litt og så drar vi på en kjempe kort visitt etterhvert,har hinta om mms bilde...0)

Mye skrive feil på meg idag sorry for det.Er ullen i hodet av smertestillende ,hehehe :0)

Enig med Titsi 2 er ALT for lite synst tre også er lite jeg... hehehehe..Sikker på at du ikke skal overtale gubben til en til Titsi :0) ???

Hadde det ikke vært for den kvalmen skulle jeg gjerne ha fått en til,gjerne en gutt til for Marius sin del...men det kvalmen ødelegger HELE gleden med å være gravid.surt at noen blir kjempe dårlige ,mens andre er friske hele veien....Skulle gjerne opplevd ett svangerskap uten å spy eller være kvalm en eneste dag :0)

jeg skal ikke ha bunad i år ,har lånt den bort til mamma.jeg skal stå i kiosk i ett par timer ,pluss at jeg ammer ennå så det kommer ikke på tale og ha den på da.Gubben skal ha sin da.Her er lovd opplett vær så vi krysser fingrene for at det blir det.

jeg må nesten leite frem bunaden etter guttene,er ikke sikker på om den blir alt for stor for Marius er str 86.....får se har skjorte og pen bukse iallefall...

Her er det så lite folk at det går bare ett tog og det starter kolla 13 kjempe familie vennelig hipp hipp hurra !!! men i fjor klarte vi likevel å måtte løpe til toget for det hadde starta..knise...jeg som skulle ta det med ro :0))

Her sover endelig Marius bra nå er våken ca en gang i 4 tiden så nå føler jeg at jeg har kommer oven på igjen på søvn fronten iallefall :0)

Har glemt å kjøpe flere flagg så det må jeg gjøre i morgen,håper butikkene har igjen så treig som jeg er,finner ikke fløytene deres heller...så i morgen blir det shopping !

skrangles !!! Hehehe

Skrevet

Uff da Idefix - saa skremmende !!

Men ikke bank deg opp for det - det vil jo skje ting som gaar bra, men man faar en stoekker. Ting er saa nytt hos meg med Fredrik og jeg faar flere stoekkere naar det skjer ting som kunne gaatt galt.

Fikk vite at det er noe for ansiktet mitt - har fatt time hos en spesialist i neste uke og dem har funnet noe greier jeg kan ta. Haaper det funker saa jeg kan bli bra igjen. Slet med det daarlige oyet mitt i dag.

Drittlei av det, men har faatt mer bevegelighet paa munnen.

Var paa et kjopesenter i dag hvor alle butikkene gikk rundt i ring - brukte 6 t der og da fikk vi ikke gaatt helt rundt og skyndta oss i alle butikkene. Ble en del shopping - blir ikke mye til meg siden jeg ikke er paa rett vekt saa da blir det mye til Fredrik.

Svigerinna mi spurte om vi ville ha en sot body hun viste oss i butikken og vi sa ja. Da vi kom hjem (vi splitta oss) saa ga hun en gigantisk haug med klaer hun har kjopt til Fredrik !! Og vi som skulle faa klaer etter sonnen hennes - og hun driver aa kjoeper ny garderobe til ham.

Idag var det 30 grader - det haglet, regnet og tordnet og ble klamt.

Hvordan er vaeret hos dere ???

Klokka er halv 9 paa kvelden og siden Fredrik har sovnet saa stikker jeg og gubben paa en stor doegnaapent butikk som har alt slags ting, mat og ting - selve butikken er veldig flott og pen og er nesten blitt en severdighet.....Wegmans....

Forresten jeg syntes reisebrevet fra Italia var kult :op akkurat som foedselshistorien min som dere har slutta aa mase etter :op

Men naa ligger gubben paa senga og stirrer meg i senk fordi han vil dra paa butikken og shoppe.

Er saa rart aa kunne dra paa butikker midt paa natten om man vil......

Fredrik ligger og humrer i soevne :o)

Skrevet

Har gitt opp å få noe fødselshistorie vi, hebbie... kanskje neste gang...

Gått i hvitveistog i bhg i dag. De går rundt sykehuset i tog med flagg og korps og så går de inn på avdelingene og synger og deler ut hvitveis ;o)

6 mnd uten å si noe ja... inponerende, titsi!! Vi venta 4 mnd vi da, 8 uker med førstemann...

Kjøpte meg nye sko i dag, så nå har jeg 2 par jeg kan bruke i bryllupet... hehe... Må bare bestemme meg for hvem som passer best. Eller bruke en av hver?? hehe... De jeg kjøpte i dag var finere enn de jeg kjøpte forrige uke, men jeg trur ikke de her er så gode å gå i... Og det er jo litt vesentlig når de skal være på fra morgen til kveld...

Ikke akkurat 30 grader her, nei... Men litt hagl og regn ja... Neida, vært ganske bra i dag da! Bare det blir opphold i mårra er jeg fornøyd. Husker i fjor... regn og 4-5 grader... brrr...

Må se over noen bunader og litt her jeg nå... vi snakkes!

Hipp hipp hurra for 17.mai jenter!! Kos dere med pølser og is!!!

Skrevet

Blæh ser ikke frem til i morgen om vi skal ha samme været som idag,5 grader og pøsregn og hagl.har vært å shoppa noen nye flagg til altanen og fløyter til ungene,men fy søren for ett vær :0(

har mest lyst til å lage hjemme feiring i morgen ,men det går ikke for vi skal passe på fanene til 1-3 klasse og barnehagen si fane pluss stå i kiosk og selge biletter til folkefesten...Nåja får legge beina opp i morgen kveld.Gubben har tatt fri fredag.Han skal bort onsdag til lørdag neste uke og da kommer svigers.så jer er super heldig og å får være alene med de en dag før han kommer hjem :0(

Så etter at jeg har kommet hjem fra syden skal han en uke til Trondheim igjen...Fy søren ,nå må jeg innrømme at jeg er dritt lei av å være hjemme alene....

I natt herja Marius igjen så jeg har sove ca 3 timer,han sovna fint i 2 tiden han,men da var jeg så overtrøtt at jeg ikke fikk sove :0(

Aner ikke hvorfor han våkna igår ,han har jo vært så flink...

Jeg også er imponert over at du holdt det i seks mnd titsi,men når en ikke får mage så går det vel :0) hadde stor mage på 17 mai jeg..Husker at folk kom å spurte om jeg var på vei.....

Dvs de glante slik at jeg sa det..

Gøy å høre fra deg Hebbie,hvor er di i USA foressten????

Kos dere i morgen ,håper været blir fint for oss alle sammen !

Skrevet

Glemte å si GOD BEDRING hebbie :0) Nå må du bli frisk i ansiktet ditt snart !!!

Skrevet

Innom en liten tur.

Det finst ikke dårlig vær, bare dårlige klær :) :) :)

Koselig med svigersbesøk aleine da Idefix. Må du rydde huset aleine og? Det er jo nesten det verste.

Ser Vinterbarn er litt i siget igjen og. Det er bra :o)

Klokken 11 skal vi ut av huset. Og da må jeg pakke med stæsj for hele dagen. Også kjølebag m grillmat osv.

Glad jeg lagde lasagne for to dager i går. Slipper jeg å lage middag i dag. Ungene har rotet noe helt vilt her i dag :(

Vesla mi sov til 9.30 i dag. Det er rekord. Våknet riktig nok en gang klokken 6. Men det pleier hun ikke å gjøre. Gjerne derfor hun sov så lenge.

Ja hvor er du i USA Hebbie?

Må stryke litt.. Hvis jeg ike rekker innom mer før i morgen så håper jeg dere får en super dag i morgen. Med superdupert vær :o)

Skrevet

Jada.. kommer idag også jeg *sjokk* haha..

Idag har mellomste gått i tog.. sååå stolt, måtte pynte lille med kjole og vogna med sløyfe.. er jo hennes 17 mai idag... så da lå det en liten rosa klump oppi vogna med rosa sko med glitter.. hihi.. Liten og liten da.. var en gutt der idag...født på søndag..DET kaller jeg liten.. herregud... Hvor blir det av tiden????????????

Håper det blir like bra vær i morgen, er jo såå kjedelig med regn på 17 mai.. er meldt som idag, så da lover det bra!! Alt blir litt hyggeligere med sol ;O)

Fått pynta opp ute med blomster og greier nå, er så koselig med blomster ute...

I natt fikk vi en bra natt igjen yahoo ;O) endelig... hun våknet kl 23, men jeg klarte å få henne til å sovne igjen, uten pupp...og da sov hun til 4 ;O) kanskje vi klarer å komme tilbake til vante netter igjen *håpe håpe*

Nå får jeg stryke litt skjorter og vaske en stk bunad ( etter klatring i trær i barnehagen idag) hehe...

Ha en super dag i morgen jenter... skikkelig kose dag med barna våre ;O)

Skrevet

Gratulerer med dagen jenter !!!!

Her er det en vanlig dag, men det er ihvertfall solskinn. Igaar var det overskyet og regn og en veldig trist dag...

Saa vi faar kanskje vaert ute og gjort noe - er ikke mye aktivitet her borte annet enn aa stappe i trynet. Er mye aa ta seg til, men det gidder vi ikke hahahaaha.........

Haaper dere faar en fin dag jenter med fint vaer....

Gratulerer Idefix - haaper Marius sover lenge fra naa av.

Fredrik vaaknet halv 6 imorges og fikk en flaske av gubben ogsaa la han Fredrik ned igjen. Og jammen saa sovnet han ikke og sov til kl.8 !! Og sovnet igjen kl 10 og sov en time.....

Maa tisse og da maa jeg opp.

Snakkes jenter !!!!!

Skrevet

Bra du har det fint, hebbie! Men du har enda ikke svart på hvor du er??? USA er liksom rimelig stort da...

Hatt en fin dag her. Nyyydelig vær!! Juhuuu!! Kan ikke huske sist det var så bra vær på 17.mai. Var faktisk godt med is i dag da! Så nå har 2 slitne snupper sovna søtt i sengene sine ;o) Ruth sov gjennom hele barnetoget ;o) Men våkna da vogna stoppa.. hehe...

Ser noen har babyer som sover, noen som ikke sover... Ruth går under kategorien IKKE... Skrek fra 4-5 i natt... zzzzz.... Og så våkner hun 6.-6.30 om morgenen nå... Trur jeg må begynne å la henne ligge litt på morgenen, ikke hente henne med en gang... Så får storesøster bare våkne... Det gjør kanskje at Ruth skjønner at det ikke er morgen så tidlig. Vertfall funka det på eldstejenta...

Håper dere alle har hatt en fin dag da!! Snakkes!

Skrevet

Tusen takk for kjempe flott bilde av jentene dine Mamma mø :0)

Vi har hatt en flott 17 mai,sola kom fram og det ble god temperatur ute sånn at ungene fikk vist seg frem,egentlig lenge siden vi har hatt skikkelig dritt vær på 17 mai nå...ungene fikk 200 kr hver fra besteforeldra så de har spist og drukket litervis og kilovis med is,pølser,smørbrød,kake og brus :0)

men eldstemann mista 100 kroneren han hadde fått av bestemor så han ble litt lei seg.Vi hadde rett før sagt at faren skulle passe på de ,men han nekta.Dyrekjøpt lærdom på han.så han var sur på slutten.

jeg var irritert da jeg ble stående med 4 unger alene,gubben skulle selge biletter til festen og to av ungene skulle optra på festen...De burde tatt noen andre til bilett salget ikke eneste.4 barnspapapen med baby her.

Jeg ble stående i kiosken ett par timer ,men det gikk greit det da.siste vakta ,lite å gjøre..

Kom hjem og fikk roa litt ned..

hahaha må bare fortelle,svogeren min ringte idag,men gubben var litt opptatt så han sa at han måtte ringe på igjen..Han snur seg å ser på meg å sier.tipper de er gravide siden han ringer..han har ringt 1 gang utenom bursdager...Joda de er gravide skal ha i desember,holdt på å le meg i hel da vi fikk vite det...Så gjett hvor mange barn de har når han har ringt 1 gang før,hehehehe..

Marius herja i går kveld også,vil plutselig ikke legge seg i senga si igjen...Så i halve natt har han ligget sammen med meg,alt for å sove sier nå jeg...

Nå skal jeg ta kvelden..

skravles :0))

Skrevet

Hehehe.....er rart naar det skjer noe utenom det vanlige og man foler paa seg hva det er - og har rett !!!!

Fredrik driver og turner i senga og vil ikke sove - heldigvis griner han ikke slik han pleier med meg. Har blitt flinkere aa legge ham naa :o)

Oj - naa ble det stille, maa se om han plutselig har sovnet...

Jepp - der ligger han paa sida og sover sott. For 1 min siden kavet og turnet han i senga....Saa rart at dem plutselig kan sove etter saa mye aktivitet.

Er 3 aktive barn i huset og jeg kjenner jeg blir spro i hodet av alt braaket......skjonner dere jenter naa. Tror forresten det holder med Fredrik for en stund :op hehehe.....

Sistemann er en racer og krabber rundt overalt - er ikke vanskelig, bare aa gi henne smaa biter med mat saa er hun underholdt.

Jeg er i Rochester.....45 min med fly fra New York. Stoooor by og masse aa gjore. Men de siste dagene saa har jeg vaert saa utrolig trott og sliten og vil ikke noenting. Dessuten saa kan vi ikke dra ut paa kjopesentrer og butikker i 6-7 timer som vi kunne for. Fredrik krever jo sitt i lopet av dagen - saa gubben surmuler fordi jeg ikke vil dra. Tenkte aa begrense shoppinga litt - klarer ikke aa styre meg og slenger masse oppi handlevogna. Har maaaasse poser med saker paa rommet. Og det har ikke gaatt en uke enda !!

Om jeg hadde en rikmann tralalaalla...lalallalaaaalaaalaaaaa.....hadde jeg kjopt alt jeg ville ha - alt jeg ville haaaa....(sangen).

Kos dere jenter !!

Denne gangen er jeg flink aa sende reisebrev :o) *klapp paa skulder*

Skrevet

Ja, du er flink nå, hebbie!! Kanskje lettere å være litt på nettet når man bor privat i forhold til hotell...

Titsi og Idefix; dere inviteres herved til facebook. Jeg har opprettet en egen profil til tråden vår, så dere er fullt og helt anonyme. Sender dere innloggingsopplysninger på sms ;o) Så gjør dere som dere vil, om dere tør å ta turen inn til oss på www.facebook.com

Jeg vil og på shopping..... Skal til Oslo på tirsdag, med damene på jobben, blir koselig!! Ren shoppingtur da, så kanskje jeg finner noe da? Men sikkert bare til jentene... Finner jo aldri noe til meg sjøl om dagen... Og selv om jeg fikk lønn på tirsdag, så er det lite igjen nå... Får krite litt på mastercard trur jeg...

Utrolig hvor plutselig de kan slokne ja.. hehe...

Skrevet

Heisann.. Vært ute en tur. Og litt sliten. Ungene ble bare så overtrøtte og sukkserspinnville i går. Ikke alltid man kan bestille godt humør nei..Var jo ute hele dagen og spiste en bøtte godteri hver og masse brus.

Høres gøy ut med shopping tur Mamma Mø. Jeg vil og.

Tror jeg skal begynne å kjøpe litt til ungene på nettet. For når jeg enedlig er på handletur aleine rekker jeg ikke å finne noe til meg selv for ungene blir prioritert først.

Nå har jeg bestilt fotgraf til hele familien. Kan jo bli spennende. Blir vel en unge som setter seg på tverke tenker jeg :o) (Det vet jo du alt om Mamma Mø:)

Så du skal bli tante igjen Idefix. Rørendes god kontakt da.. Not. Tror brødre som bor på hver sin kant av landet er spesielt dårlig til å holde kontakt. Litt flinkere vi damer..

Nå skal jeg lage middag.Trøtt i dag. Zzzzzz, gjeeeesp..

Skrevet

Skal inn og sjekke facebook, men hvis dere ikke har sendt meg detaljer der saa maa jeg faa det paa PM her inne. Jeg faar ikke mottatt noen sms her borte.

I gaar var Fredrik ute paa trilleturer paa tilsammen 3 timer - en med meg og en med gubben rett for leggetid. Fredrik sov tungt helt frem til ti paa halv ti imorges !!!! Sovna i 8 tida paa kvelden. Og i dag sovnet han naa kvart over 8 - overtrott....blir spennende aa se hvor lenge han sover imorgen.

Var paa et kjopesenter i dag og fant en skobutikk med salg. Flotte sko fra 100 - 150 kr, som i Norge koster noen hundrelapper. Men jeg fikk ikke kjopt meg noe fordi Fredrik som nekta aa sove formiddagslur eller pa turen skulle ha mat - saa da maatte jeg uvillig gaa ut av butikken......

Skrevet

Heisann !skal se om jeg får sjekka det facebokk greiene senere ,har rydda og stått på idag ,pluss handla og tatt sol.Nå skal jeg lage pizza..

Nå skal jeg være usunn og drikke cola fra boks ,hurra for Rimi og faste lave priser :0))hmmmmmmmm godt med bokse cola ja..

Nå skal jeg lage pizza til familieb.Pleier alltid lage pizza på lørdagene i stedet for å lage middag...

Marius har rota siste nettene,gjett om jeg angrer på at jeg fortalte at han var så flink da.....Snudde igjen da.

Har kjøpt meg glans vask nå skal de pokkers grå håra ut av hodet mitt ser jo ut som en j..femti åring ,mamma har ikke grått hår ,men det har jeg :0(

Skrevet

Grått hår ja.. det er jo det enkleste å gjøre noe med. Jeg har funnet ut at jeg har fått mine første rynker. Uff. Og jeg er ikke 30 ennå.. :o(

Jeg må og inn å kikke på trådprofilen. Får se om jeg rekker det tetterpå.

Hebbie.. gå på shopping med småbarn er ganske økonomisk ja. Når man ikke får prøvd noen ting :o)

Her er det skikkelig drittvær. Blit vanligvis ikke humørpåvirket av været. Men i dag er jeg sur. Og da blir man ikke blidere av å se ut akkurat..

Er faktisk imponert over de reisebrevene dine Hebbie. Du er faktisk oftere på tråden der borte enn du er hjemme :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...