Møøø Skrevet 9. mai 2007 #26 Skrevet 9. mai 2007 Hmf... noen har stjelt nicket mitt.... Kaller seg mAmMa-Mø... FY!! Og nå måtte jeg hente tråden vår helt nede på side 4!!!!!!!! Ser ut til at det blir brukbart vær her i dag, så da kan vi kanskje være ute litt... Se om vi gidder.. hehe... Har masse jeg sku gjort inne her, og snuppa er ikke noe glad i å være ute om ikke mamma er der... Må ikke aktivisere henne ute, men hun vil at jeg skal være ute... Og i mårra kommer nevøen min som er 4 uker eldre enn snuppa mi og skal være helt til søndag. Så da trur jeg det er greit å ha gjort unna sånne inne-ting som må gjøres... Tenkte å prøve å la de 2 sove i samme seng... blir spennende om de faktisk sovner... hehe... og ikke vekker Ruth eller omvendt... Skal en tur til Sverige i sommer vi, så det blir nok Skara sommarland på oss. Skal dit for å bedekke hesten vår med Nordens beste kaldblods (Jervsöfax). Venter jo føll nå i beg av juni ;o) Gleder meg!! Er morsomt å se de små ;o) Åssen går det med treningsnarkomanen vår da?? Hehe, Ruth er jammen rask om dagen nå... Rygger som bare det!! Og blir såå frustrert, for hun strekker seg mot noe som er foran henne, men så skyver hun seg bare bakover... Her om dagen så fant jeg henne igjen under ene skapet i stua her... Da hadde jeg vært en liten tur på do... Går nok fort til hun begynner å dra seg fremover tenker jeg og krabber... Da blir det ikke fred å få lenger... hehe. Sitter ikke sjøl enda da, Marius må være tidlig ute, idefix!! Trur eldste mi var 9-10 mnd før hun satt sjøl jeg... Vinterbarn er vel på facebook i stedet for her... hehe...
Candy girrrl Skrevet 9. mai 2007 #27 Skrevet 9. mai 2007 Å føll hørtes koselig ut. Det vil jeg ha.. Så har jeg lyst på høner. Aller helst sånne frittgående. Ja det er i grunn deilig når de bare ligger på teppet sitt. Men morsomt å følge utviklingen. Men det er nok noe i at vi som foreldre bruker det første året til å lære barnet å gå og snakke og de resterende årene til å få til å sitte i ro og være stille hehe.. Facbook ja.. Vinterbarn hadde et imponerende vervingsforsøk på meg i går. Virker veldig gøy. Men er litt redd for nok en tidstyv. Har nok av de allerede. Og jeg ser ikke på tv en gang.. I dag er det endelig fint vær igjen. Blåser litt da. Det ødelegger litt. Men alt er bedre enn regn. Ja hvor er Hebbie. Er vel alltid litt travelt før man skal på ferie. Når drar du Idefix? Tror jeg har spurt noen ganger men vi spør igjen ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 9. mai 2007 #28 Skrevet 9. mai 2007 Henta på side 3 og leste kjapt gjennom - må fortsette å gjøre ting. Fikk ikke gått på DIB i går fordi Frederika var litt vanskelig og overtrøtt. Så sambo måtte ta ham med ut på kjøretur - han skulle et ærend uansett, slik at han fikk sovet litt. Slitsomt - fikk gjort noe annet enn å gjøre alt for å få Fredrik til å sove. Dagene går fort så jeg har ikke fått kommet meg på nett. I dag har jeg ødelagt dagen med å sove så snart jeg kom hjem etter å ha levert Fredrik og vips - der gikk to timer og nå sitter jeg på pc'en.... Så jeg får komme tilbake. Dibber jo når jeg er i USA - er internett hos svigerinna mi. Har sååå mye å gjøre og skal alltid utsette til det siste !!! Har ikke fått syklet som jeg skulle så jeg får ta det igjen ikveld... Fy søren jeg hadde blitt sur Idefix - få naboene med på turen. Bare drit i dem og gjør det du vil. Ikke la dem ødelegge turen din. Er vel ting dem gjør der borte og ikke hjemme ;o) Si til svigers at neste gang så får dem søke i god tid før de ønsker å komme på besøk så blir opptaksrunden lettere ;op Drit i slike krasse kommentarer....
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #29 Skrevet 9. mai 2007 heisann vært på kontroll med Marius idag han er 8170 gr og 69 cm nå,begynner å bli stor,gikk gjenom Eu sjekken med glans(lege kontrollen). Så var vi på bading og idag traff vi Hidjey og ei venninne av henne,som er nabo med svigers,hehehe..Svigers har ennå ikke hilsea på henne,men det har JEG :0) DET skal jeg GNI inn ja.. Har fått kjeft og er dum visst nok,,,Forsvarte bare Kab i en tråd der hun sier at mannen hennes aldri kommer til å være utro...Skal vel sånn sett aldr si aldri,men jeg stoler iallefall 110% på gubben nå til det motsatte er bevist.Gidder ikke å gå å tro at han kommer til å være utro nå.Han sier selv det er for mye å miste på å være utro så han kan aldri tenke seg være det.. Det er 1 mnd til jeg reiser idag :0) På tide å skaffe pass ,det har jeg nemmelig glemt,men satser på at det går bra. I morgen skal jeg til kiropraktor,har skikkelig hodepine igjen så skal bli godt å få knekke på plass nakken..Kommer snart til å legge meg for øynene går i kryss...Marius var våken mye i natt.Tror det var fordi han ble så kald.Iskaldt på soverommet vårt idag :0(
Møøø Skrevet 9. mai 2007 #30 Skrevet 9. mai 2007 Da har jeg vært på foreldremøte i bhg. Kjeeedelig... Har gleda meg sååå til de skal ha fotografering i bhg nå i mai, gøy å få bhg-bilde av snuppa ;o) Men så skal de ikke ta portrett av alle ( Bare av de store barna og bare av de nye... hmf.. dårlig gjort!! Sku ta av 2003-modellene og evt eldre som begynte i høst, og snuppa mi er jo 2004... Det var ofte så mye styr å ta bilde av de små sa de da... kan jo skjønne det da, men jeg hadde jo gleda meg... Dessuten er fotograferinga på en mandag, vi har jo dag tirs og tors, så nå vet jeg ikke om jeg gidder å dra dit kun for gruppebilde... (selv om det jo er drlig gjort ovenfor de andre da...) Og så kom jeg på at de sikkert henger opp bildet inne på avdelinga, og da ser sikkert snuppa mi at hun ikke er med, men alle de andre... Så da ender vi nok med å reise dit likevel... Marius er blitt stor gutt ;o) Større enn vesla mi vertfall, men kanskje litt tilgode på mini-titsi?? hehe For 4 år siden i dag var jeg på fjortis-konsert i spektrum. Westlife! Lurer på når jeg får tid til å dra på konsert igjen jeg... Når ungene er 18?? hehe God tur da, hebbie! Vi husker enda reise-brevet vi fikk da du var i Italia, så vi har ikke store forhåpninger til deg nå... hehe Nå skal jeg finne senga her... Vi snakkes!
Møøø Skrevet 10. mai 2007 #31 Skrevet 10. mai 2007 ja her var det jo liv... Da har jeg fått kjøpt meg sko til bryllupet ;o) Så nå mangler jeg bare å få glidelåsene fra Tyskland... De ble sendt på fredag, så jeg håper de kommer snart da... Gleder meg til å se åssen den jakka blir ja!! ;o) Kjøpte pakke til snuppa og da. Hun har jo fortjent det som har slutta med bleier da! Så jeg kjøpte en pakke med 3 puslespill på 49 brikker ;o) Så nå vet jeg hvor jeg har henne i kveld... hehe... Nevøen min kommer i kveld da, skal være til søndag. Så de 2 kommer nok til å kose seg. Han er 4 uker eldre enn henne. Får vel gjøre litt her jeg nå... snakkes da!
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #32 Skrevet 10. mai 2007 God tur hebbie :0) Kos dere masse ! Så er det sagt :0) Har vært hos kiropraktoren idag,mye som må gjøres visst nok er stiv som ett spett.Så var jeg å bestilte pass.Kom hjem og har fått ei sur regning i posten så er deppa.hater penger.Lurer på å få meg en jobb,men da sliter jeg med barnepass.Kan kanskje jobbe helger og kvelder.Men så mye som gubben jobber går ikke det heller.han skal begynne å se seg etter en ny jobb.Trivest der han er ,men de har ikke fått lønnsøkning på 6 år... Uansett er i live ,men i dårlig humør :0(
Candy girrrl Skrevet 10. mai 2007 #33 Skrevet 10. mai 2007 Ja det er stille på tråden vår om dagen.. Hatt besøk av en venninne i dag. Og gutten hennes på 1 år. Og vært litt ute å lekt. Styrete med den fotograferinga da Mamma Mø. Synst det var et litt urettferdig opplegg av barnehagen det der. Forstår godt du er sur. Du har ikke barnehagen rett ved siden av heller.. Så det har vært ny test av vogner. Vogna mi kom på andre plass av 20 vogner. Juhu! Litt ok når man skal selge vogna.. Ja nå begynner Marius å hale inn på vesla mi. Lurer på hva hun veier nå. Hatt en enorm appetitt i det siste. Men ikke på fast føde. Tror det popper ut 2 tenner i løpet av et døgns tid. Er skikkelig irritabel og helt sprengt i gommen stakkar, Nå skal jeg lage middag. Og trøste sint jente..
Chiquita Bananas Skrevet 10. mai 2007 #34 Skrevet 10. mai 2007 Hehehe...jeg har vært opptatt med å ta igjen for alt det jeg skulle ha gjort hele uka.... Har jo bare brukt dagene på å sove og sløve med barnefri. Ville at huset skulle være nyvasket og støvsugd for hundedritthår og har fått vasket masse klær - så i dag må vi pakke koffertene slik at vi får ordnet med andre ting imorgen. Skrev jeg ikke på tråden da jeg var i Italia ? Husker ihvertfall at jeg kom inn der, men så begynte Fredrik å gråte så jeg måtte stikke for å amme og det var internettkafe som kostet penger. Men vi skal bo i kjellerstua hos svigerinna mi og det er der pc'en står konstant tilkoblet internett. Husker ikke hva dere har skrevet jeg så jeg får la være å gjette meg frem til noe og svare noe som er helt ut på viddene ;op Men uansett - har blitt hekta på Facebook, ble det igår. Så hvis noen av dere er der så gi lyd. Vet ikke hele navnet på alle dere - vet det sikkert, men det ligger langt baki *glemmekroken*
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #35 Skrevet 10. mai 2007 Har ikke kommet meg på facebook jeg ennå,har ikke tort advarseler både her og der mot de.... kjiipt med de barnehage bildene da,Her får de lov til å ta portrett bile hvert år i tilleg kan en ta med søsken og få bilde av de sammen.Det har vi gjort hvert år.Må høre om det blir bilder i år. Er sliten idag,blir helt daff etter å ha knekka nakken på plass.Ha satt meg to brød deiger,gidder ikke spise dag gammel kjøpe brød lengre..Dvs jeg spiser ikke brød da..Prøver å slanke meg litt.har regna ut hvor mye vi har i faste utgifter.Det er akkurat det gubben tjener det...Ikke rart vi har slitt litt site måneden.Blir heldigvvis bedre fra 1 juli.Men jeg hater penger,,,Når vi bor sånn som oss og må ha to biler og bensinen koset nesten 13 kr literen,ja da bruker en litt penger..Sukk. Blir nok ikke sørlands tur like vel satser heller på å legge oss opp litt sparepenger.har vært ett tungt år å komme seg oven på etter i fjor da gubben var sykmeld halve året...Måtte bruke av sparepengene våra da..tenker litt på å få meg en helge og kveld jobb ,men slik det ser ut så har vi ikke pass til Marius og de andre...Hater penger,men så lenge vi klarer oss skal jeg vel ikke klage..Men jeg vil være rik jeg :0))
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #37 Skrevet 10. mai 2007 Ja her var det liv gitt :0( Hehehe har sett på tv med ett halvt øye nå,herregud så mye dritt musikk på en gang...Ble ikke melodi grand prix på norge i år.Men så lenge de østeuropeiske landa bare stemmer på hverandre er jo ikke det rart hehhehehe..Bryr meg egentlig ikke.Men sitter oppe å venter på oppvaskmaskina og siste brøda.Har laga 16 brød idag.er så kjedelig å bake brød at jeg tar en haug når jeg først starter... Ser at jeg blir kalla dum firdi jeg stoler på at gubben ikke er utro...Nåja gidder ikke ta sorgene på forskudd å gå å tro at han er utro iallefall.Ikke det at han har tid da,hehehe...Hva mener dere ? Går dere å tenker på at du eller gubben kommer til å være utro? Koker flasker også,noen som husker hvor lenge en må koke de flaskene????
Chiquita Bananas Skrevet 11. mai 2007 #38 Skrevet 11. mai 2007 Huff - det er ikke kjekt med pengeproblemer. Håper virkelig at jeg får meg en jobb før permisjonen går ut så vi ikke får tull igjen. Blir dårlig i magen hver gang. nei - jeg tenker ikke på om han er utro. Det fins ikke en fiber i ham som tilsier at han kommer til å være det mot meg - han vil dessuten gjøre alt med meg enda jeg maser om at han burde gå ut alene og ikke dra med meg på alt. Og jeg sitter på pc'en hans nå og har tilgang til mail og alt så da kan han ikke flørte med andre jenter ;op Ute er han blind som en muldvarp - da er det jeg som ser om jenter kikker på ham. Så han er jeg trygg på. Som han sier - det er for mye å tape med å gjøre noe å tåpelig. Idefix - du er så flink å bake brød. Nå spiser jeg ikke brød lengre, men det hadde vært godt med nybakt brød ) Det sies at flaskene skal koke opptil 5 min. Slutta å koke flaskene da han var rett over 2 måneder. Var i Italia - var så mye kalk i vannet at gryta og alt som hadde vært oppi hadde kalklag så jeg brukte oppvaskmaskinen. Funker bra den. Så lenge den gikk over 60 grader så var det ok - og vår går til 65 grader. Men men....hver sin mening. Han virker ihvertfall frisk og fin og vi slipper det styret med å vaske og koke flaskene hver dag.
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #39 Skrevet 11. mai 2007 Har tenkt på om det er på tide å slutte å koke flaskeme ja.er lei av hele kokingen og han er jo 6,5 mnf og gnager på alt på gulvet som han finner.Begynner å dra seg litt fremover nå. Han sitter fint i vippestolen selv ,men han klarer ikke sitte midt på gulvet alene,da tipper han.Jeg har hatt besøk av ei bim benninne jeg Hidjey og venninna hennes.venninna hennes er nabo med svigers :0) gjett om det blir morro å si at hun har besøkt oss da,veit at svigermor er nysgjerrig på hvem hun er ,men har ikke tort hilse på henne ennå :0) Marius fikk hvete grøt i går og det har vært tøft for magen så skal kjøpe mer ris grøt i stedet.Han har grått mye i natt og dag..Så her skal jeg snart finne senga :0) Har dere andre svikta tråden her ??? God tur til Usa Hebbie nok engang håper flyreisa går fint ! Fy søren jeg er misunnelig på deg,ja det er jeg !!!!! :0) Kos dere masse ! Kjøpte reisetrille idag,carena vogn,mørkblå,gubben nekta meg og kjøpe den i lysblå.....Må ha ei butikk vogn orker ikke dra rundt med simoen i bilen.Den er så tung å dra med seg...Å bære guttungen i bilstolen ,det er tungt for det måtte jeg her en dag.Holdt på å knekke sammen...
Chiquita Bananas Skrevet 12. mai 2007 #40 Skrevet 12. mai 2007 Da sitter jeg her og venter på treigingen - gubben som alltid. Jeg er glad jeg maste nok i går om å flytte bilene da og ikke i dag som han ville - vil skal dra om 5 min i følge ham. Men hunden er ikke luftet og bilen er ikke ferdigpakket - fordi han måtte ligge 20 min lengre. Jeg sto opp ti på halv 6 og gjorde mitt og tok Fredrik kl.6. Og nå vil gubben at jeg skal ta Fant - glem det !! Er det samme hver gang - jeg er ferdig før tida fordi jeg står opp tidlig. Nå svinser gubben rundt og steller seg selv.... Så vi sitter her og dibber og leker med en eske linser - jeg og Fredrik. Og han ville vi skulle flytte rundt på 3 biler i dag og alt det andre ?? Hvorfor er menn så primitive ? Jeg ville pakke bilen også i dag - regnet med dette her, men det var det ikke snakk om. Hvem hadde rett ?? Idefix - håper Marius blir bra i magen. Jeg elsker butikkvogna vår - så jeg skal ha en lignende nå ogå. Nå er Fredrik lei av å sitte så jeg må stikke. Ha det jenter - kos dere så snakkes vi på DIB )
Møøø Skrevet 12. mai 2007 #41 Skrevet 12. mai 2007 Da sitter dere vel kanskje på flyet, hebbie. Typisk mannfolk det der ja... Mener de skal få så god tid... Han her syns alltid jeg er treg da... Han skjønner liksom ikke at det tar litt lenger tid å ordne meg sjøl og begge jentene enn han bruker på å ordne seg sjøl... Håper dere får det fint på ferie da!!! Du skrev omtrent "hei og hadet" da du var i Italia... vi håper på litt mer nå... hehe... Nå har jeg bestilt bilder fra elkjøp. Ble dine bra, idefix?? Så de ble best i test på tv2 her, så jeg tok sjansen nå. Har brukt eurofoto ellers. Regner er i dag... *sukk* Så da blir det vel stort sett innedag på disse 2 3-åringene jeg har her i helga... De sov i samme seng i natt ;o) Var så søte der de lå atte.. hehe Har ei Troller-vogn jeg da, reisetrille, svart. Sånn som blir helt flat når den klappes sammen. Og litt store hjul, ikke de mini-hjulene som mange av trillene har. Den er helt super å ha med til syden vertfall!! Og nå er jo Ruth så stor at jeg kan begynne å bruke den på kjøpesenteret også. Ellers så har jeg sikla litt på den Ole-brumm-trilla som var på Coop-tilbud nå... Men den er jo nesten lik som den vi har, så jeg har jo ikke bruk for den... Ruth spiste brødskive i dag. fikk spise sjøl.. hehe... var sååå fornøyd! Åt opp nesten 2 skiver med leverpostei ;o) Dyppa skivene i litt vann, så det ikke ble så tørt da. Har ikke svikta tråden altså... Men hadde ikke så mye tid til data'n i går... Og den tida jeg hadde brukte jeg på facebook... Ga etter for presset jeg... Var så mange som maste på at jeg måtte inn dit... Nei, nå er vel kjøleskapet mitt ferdig aviset, så det må vel vaskes... Kjøleskapet mitt er 35 år gammelt...... Etter gubbens oldeforeldre... Krysser fingra for at det holder til vi får pussa opp....
Candy girrrl Skrevet 12. mai 2007 #42 Skrevet 12. mai 2007 Hei hei.. Min kjære tok fri i går. Så dagen gikk til diverse ærend og plantasjen++. Måtte le litt av Hebbie sin uttalelse..Blind som en muldvarp hehe.. Håper du får en superduper tur Hebbie!! Dritmisunnelig! Har ikke vært i statene siden jeg var 10 år ( Så da er det bare jeg og Idefix som ikke har konvertert til facebook. Minuset er jo at noen blir så hekta.. Er også skepteisk. Har en x som ikke er helt sann i bakhodet sitt. 8 år siden jeg stakk men har fortsatt hemmelig adresse og tlf. Så har ikke lyst å dele noe info med han for å si det mildt.. Full rulle hjemme hos deg nå da Mamma Mø. Med en ekstra krabat i huset. Og imponert av kjøleskapet. 35 år? Er jo eldre enn deg det! Tror det lagde ting som skulle vare før. Jeg har nettopp sluttet å koke flasker. Vasker de godt med blå zalo. Vesla har fått skikkelig appetitt i det siste. Sluker 200 ml på et blunk. Så tror det er på tide med grøt ja. Ha en fin helg:o)
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #43 Skrevet 12. mai 2007 Jeg er ikke i form idag er sliten... men må bare fortelle at Marius sov fra klokka 21 til 2 smokke dytt og så sov han til klokka var 5.30 så til klokka 9.30 hadde det bare fortsatt slik.Da skulle jeg ikke klaga nei...:0) Marius spiser grøt som en liten hest,hehehehe bare han får nok frukt pure på da :0) Har planta 97 stiklinger av jordbær planter til mamma.har laga ny jordbær åker.Så til sammen har vi vel ca 200 planter nå.Godt med jordbær :0) Skulle handle idag ,men nr 2 slo seg vrang og nekta å være med så da ble jeg hjemme.Var ikke i form heller så gikk å la meg igjen. Hater når jeg får de svimmelhets anfalla mine.Pleier å komme etter dager med lite søvn. Tror jeg stopper å koke flaskene jeg også nå..Men en kan putte de i oppvask maskina også sant??? Ellers så må jeg i begravelse etter hvert denne uka.Mora til venninna mi døde i natt.Hun fikk diagnose 2 uker før pappa ,men levde helt til nå.Hun har vært ufattelig sterk.Bukspytt kjertel kreft hun også hadde..
Møøø Skrevet 12. mai 2007 #44 Skrevet 12. mai 2007 Synd med mamma'n til venninna di, idefix ( Tenk at hun holdt ut et år lenger enn pappa'n din. Sterk da ja! Mmmm *dra på jordbær-slang til idefix til sommer'n* ;op Kan vaske flaskene i oppvaskmaskina ja, men helst ikke smokkene. Kan sitte igjen såperester på de... Flink Marius i natt da! Håpe han fortsetter sånn da. Har 3-åringene i badekaret nå, så jeg får vel gå og se til dem... De plasker og bråker, så det er nok rene vann-krigs-sonen der inne...
Møøø Skrevet 13. mai 2007 #45 Skrevet 13. mai 2007 HURRAAAAA!!!! Snuppa bæsja endelig på do!!! JUHUUUU! Så litt svart på det i går da hun bæsja i trusa...... Men endelig løsna det! Mamma hadde jo kjøpt inn pakke som hun skulle få, i tillegg lova jeg hanne sjokolade... Så nå får jeg ikke tru hun trur det er sånn premie hver gang... hehe... Nevøen min har dratt hjem nå da. I grunn glad jeg ikke har 2 3-åringer til daglig.. hehe... Neida, de var så snille så! Og det ville jo vært annerledes hvis begge hadde vært mine... Når snuppa mi sku på do så sku jo han på do og... hehe... han bruker bleie enda nemlig. Var sååå stolt da han kunne vise mamma'n sin masse klistremerker på et ark som tante måtte lage til han... Klart det er stas å gå på do når man får klistremerke! Og det er jo surt hvis bare en får til... hehe... Nå surver Ruth her hører jeg... må gå...
Møøø Skrevet 14. mai 2007 #46 Skrevet 14. mai 2007 Hmm... Litt kjedelig å skravle med seg sjøl i grunn.... HVOR ER DERE????? Håper turen til USA gikk greit, Hebbie. Men Fredrik virker som en grei gutt, så alt han gjorde var å sjarmere flyvertinnene tenker jeg ;o) Husker eldstesnuppa mi var med inn i cokpiten på sin første flytur.. hehe Ruth får nå brødskive med leverpostei til frokost, men jeg er redd hun kanskje blir litt hard i magen av det... Kan jeg dyppe skivene i svisker i stedet da?? Må bli lei den smaken sku en tru... svisker på grøten og svisker på skiva... hehe
vinterbarn ;O) Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #47 Skrevet 14. mai 2007 HEI!!! Husker dere meg??? fikk baby i januar jeg se ;O) hm... *flau* Ingen unnskyldninger...men nå er jeg her igjen... og dere hadde skrevet MYE...husker ikke noe å kommentere jg nå... hihi... Svisker på skiva har jeg aldri hørt om før faktisk... har aldri brukt sånn sviske greier på ting jeg.. husker de fikk noen skjeer som dessert etter maten bare. holdt kanskje så systemet var igang det ;O) Begynner å bli klar for litt tilleggs mat jeg også.. sånn at jeg kanskje kan få sniki meg en tur ut på byen snart.. kjenner fest lysten er sterk om dagen...hihi.. men får vel vente en stund til... Nå skal vi på barsel treff vi da.. 9 stk.. så koselig da ;O) Idefix og titsi.. dere kan faktisk legge inn sjult profil på FB, under et navn som bare vi kjenner til... så slipper du exer titsi.. så veit dere det ;O) *hint hint* Ha en super dag jenter, må løpe på treff jeg.. og nå kommer jammen meg sola også... yahoo ;O)
Møøø Skrevet 14. mai 2007 #48 Skrevet 14. mai 2007 SOL?? Sukk... her sprutregner det i dag... Snuppa og pus sitter i samme stol her og koser seg og ser på disney. Ruth sover og jeg sitter på nettet... Så det er nok min dag.... Skal vel på sangen i kveld da ;o)
Candy girrrl Skrevet 14. mai 2007 #49 Skrevet 14. mai 2007 Heisann folkens.. Hatt besøk i dag av en venninne med sine to små i dag. Og hei Vinterbarn!!! *koselig* Gratulerer med basj i do Mamma Mø. "Et lite skritt for menneskeheten, men et stooooort skritt for deg" hehe.. Barselgruppe ja.. aldri vært med i noen barselgruppe jeg. For at timene skal gå fortere. Virker jo litt koselig da. Men pesete nå som vi har bare en bil. Jeg velger time rundt åtte så drar typen på jobb når jeg kommer hjem. Her blser det helt sykt i dag. Alle de fine uteplantene jeg kjøpte på plantasjen er slengt av gårde i vinden. Snufs. Får ut finne de etterpå. Blir spennende med reisebrev fra Hebbie da. Det fra Italia var noe sånt som .. " Hei..jeg ser ikke hva jeg skriver for øya renner pga en lammelse. Nå gråter Fredrik. Må stikke. Skal til Piza." Nå skal jeg lage middag. Pizza. Ikke i det kreative hjørnet i dag.
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #50 Skrevet 14. mai 2007 Heisann jenter :0) Ikke min dag i dag,først så skulle jeg kjøre til kiroptaktor ,men oppdaga at det røyk noe j...av bilen,å da gjorde jeg noe jeg IKKe klarer å tilgi meg selv for.tenkte som så at det var sikkert fordi at gubben skifta olje på bilen så jeg stoppa bilen og sprang inn og henta telefonen..Det var Da jeg kom på å tenke på at Marius satt i bilen,tenk om noe hadde skjedd da...å det hadde begynt å brenne,jeg var forsinka til frisør timen min,men likevel jeg skulle tatt ut Marius for sikkerhets skyld ikke stole på at det var bare ingenting....Snufs at jeg kunne være så teit....Kom på det da jeg kom ut i bilen igjen...Var jo ikke noe da .,men likevel.. Så fikk jeg klippa meg og gikk til kiropraktor,er myyye verre nå enn jeg var da jeg gikk ditt.Han small bekkenet mitt på plass.Har begynt å slite med korsryggen og bekkenet.Burde hatt smertestillende ,men de får jeg ikke henta før i morgen.så sitter egentlig på nåler i kveld.har vondt :0( Dritt vær er det også,så satser på at morgen dagen er bedre.Har vært sol klokka 5 hver morgen nå og da våkner Marius.... Håper du har det bra hebbie,forventer liksom ikke de store reise breva nei :0) her tørr jeg ikke kjøpe planter før ut i juni.Typisk at vi får frost å så var det de plantene... Kos at hun har begynt å bæsje på do,da mamma mø.Tipper at de bleiene er en saga blott snart :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå