Gå til innhold

Skravlingstråd...igjen... ;O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha....virkelig spent på om dere tar den her altså ;O)

*klarer vel nesten ikke å sovne ikveld*

Men tenkte at da ser dere jo alltid nicket mitt...selvom jeg ikke alltid er like flink til å poppe innom ;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.dinbaby.com/forum/thread/8903642

Måtte linke denne...stakkars hebbie...hadde jo skrevet en hel stil... mens jeg skrev og lagde ny... så da får vi lest den alle sammen..

Ny og sexy hebbie... hehe...hørtes kult ut... gøy med lønn for strevet!!!

Pass deg titsi...konkurent i sikte ;O)

Skrevet

Oi oi, ny tråd! Ikke dårlig vinterbarn ;o) Dårlig samvittighet eller noe?? hihi

Høres jo ut som at du har blitt DEN rypa, hebbie!! Synd intervjuet ikke gikk så bra da, men med den kroppen kan du jo ta noen modell-oppdrag på si ;o)

Snuppa mi har vært tørr i natt å!! Hurra!!! Gjør meg ingenting å spare designerbleiene til Ruth ;o)

Må ut i sola her nå! snakkes!!

Skrevet

Yahoo... møøø fant jammen tråden!! *klapper i hendene* og jammen gjennomskuet hun ikke min svarte samvittighet... Lure dama ;O)

Hurra for snuppa... ruth blir nok super glad for designer bleier... hvordan ser de ut egentlig?? er det de med sånn "belte" på og sånn??

Har ikke kommet helt til den størrelsen ennå vi se...foreløpig er våre designet med søte figurer...hihi..

Nå skal jeg ut å farte litt igjen, sola roper!! Var hos tannlegen med mellomste kl 8 idag, snakk om sjokk når klokka ringte 7!! grøss...kan ikke huske sist!! Men vi rakk det..utrolig nok ;O)

Lille er lite morsom på natta nå, skal spise i tide og utide... prøver desp med smokk og vugging..men ikke med stort hell... Så nå går det i hver 4 time på natta også, vi som har hatt det så bra *snufs* håper vi kommer oss tilbake til normalen igjen snart!!!

Ha en super dag jenter...

Skrevet

Flink hun er mamma mø :0)

Det er så rart når de bare plutselig bestemmer seg for at Nei,nå er det slutt på bleiene :0)

Litt slik som de som røyker når du maser på de ,nekter de å slutte ,men slutter du å mase Da kan de finne på å stumpe røyken :0)

Her har jeg hatt ei urolig natt,vært våken ca hver 1,5 -2 time i natt..Kan vel telle på en hånd hvor mange ganger han har sovet 4 timer i strekk...

Høres ut som du har blitt litt av ett støkke Hebbie :0) Misunner deg,har gått 2 timers gå tut HVER dag nå ,spist mindre og droppa snop,men går ikke ned ett gra,.men tipper på at jeg kanskje har gått ned likevel,muskler veier vel mer enn fett..

Håper på at det snart skal begynne å rase av.

Kjenner det at jeg MÅ ut å gå nå,har fått skikkelig kick av å gå.

Er ikke mer enn 8 km men det er oppover bakker så det er tungt å trille noen plasser..

Sliter med hodepine idag også ,men skal huske å ta jernpillen min så går det nok over..

Søstra mi har det bra,heldigvis :0)En som kjørte rett i henne i fronten.

Nå må jeg gi lille matvrak litt grøt før han blir helt hysterisk..

Å ja,glemte å si at i går stod Marius å hoppa i hoppehuska si da søstra kom,hun styrte veldig med han og de lo som de hiksta begge to.Å jeg fikk det på video :0)

Skrevet

Å så bra du fikk det på video Idefix. Og en påminning at der må jeg ta meg sammen. Det er virkelig noe i at man har mest bilder av første barnet.

Litt av et comeback Vinterbarn :o) Kjekt å ha deg her igjen. Tråden er jo ikke den samme uten deg. Selv om nicket ditt har gjort sin misjon.Kankje du skal bytte til Sommerbarn?? Hihi.. tøyser bare..

Så flink jente du har Mamma Mø. Mi tisset og en stund før hun bæsjet på do. Men det gikk ikke lange tiden før hun fikk dreisen der og.

Når var bryllupet? Synst litt synd i moren din som må sitte inne å sy i finværet..

Tror du må legge ut bilde på profilen din nå Hebbie. Bevis takk ;o)

Har folk på terassen nå. I dag kommer endelig rekkverket på plass. Og jeg slipper å ha hjertet i halsen mer. Gutten min er ikke av de forsiktige for si det sånn. Når han var 1,5 var han vekke i 2 minutt. Vi fant han på taket :o(

Skrevet

På taket faktisk... litt av en akrobat da... hehe.. godt det gikk bra da!! Har ikke rekkverk vi... meeen så har vi ingen veranda heller :o( *sukk* jeg vil, jeg vil!!!

Så gøy å ha slike ting på video da, idefix!!

Snuppa skulle bæsje på do i stad, men kom ikke noe... vært ute i hele dag, så vi har fått 2 uhell da... må jo regne med litt i starten da... og mamma glemmer jo å spørre henne å...

Bryllupet er 2.juni, utdrikkingslag 19.mai. Ikke mye drikking på meg da, hun tar jo ikke flaske... Men sover jo hele natta nå da, så etter siste amming ved 19-tida så kan jeg jo drikke litt. Og så kan hun få grøt til frokost når hun våkner. Så jeg kan vel ta meg noen glass vin da eller??

Skrevet

Taket ja!! hehe..snakk om liten emil!! Ikke gøy når det skjer..men blir jo mange artige historier etterpå ;O)

Idag har det vært nok en super duper dag... og i morgen skal det visst bli like bra!! Høres lovende ut for en super helg... bare sååå deilig med sol og sommer !!

Spennende å se om du må ta på bleia i løpet av helga da mø...for litt bæsj.. håper hun klarer å slippe den i do!! Ofte det er det vanskeligste ja... men går tilslutt.. *sender over litt tolmodighet*

Nå er alle barna i seng og jeg klar foran tv. Ha en super kveld jenter og ikke minst helg ;O)

Skrevet

Vært litt kjølig her i dag... blåst veldig... Men vært sol da, så vi har da vært ute :o) Satser på å kose oss ute i mårra og!

Er også spent på om bleia må på i løpet av helga... Fortsatt ingen bommelom i do... Eller i potta da, for den er plutselig in igjen nå, etterat hun har sitti på do leeenge...

Nå er det senkveld ;o) Hvem vinner Trondheim-Oslo... hehe Gærne gutter!!

Skrevet

Vært på gåtur med mine såre bein idag også,men orka ikke gå like langt idag..

Hadde hodepine igjen så gikk å la Marius i senga vår i ettermiddag sløkna som ett lys selv ogvåkna en time etter på,uthvilt :0)

Eldstemann har overnattings gjest her idag,hadde ikke lyst å si ja ,siden jeg er her alene,men siden begge guttene såg bedende på meg klarte jeg ikke si nei..

Ble sinna i stad,gikk for å legge Marius ,da oppdaga jeg at nr 2 fortsatt satt i senga og lekte og las,ble så sinna at jeg kjefta,så da vekka jeg selvsagt Marius som jeg hadde i armene mine og som nettopp hadde sovna.grrrrrrrrr unger !!!!!!!!!!!!

Ellers ringte gubben rasende i stad,tror dere ikke at han må tilbake en annen helg også fordi som skulle gjøre forarbeidet ikke har gjort det de skal? Ble så skuffa og lei,trodde neste helg var siste helga borte,men neida..Han var redd for at noe sånt kom til å skje fordi de i molde har nekta å ta i mot hjelp.Så måtte det skje,typisk altså..

På taket Titsi,klatra han i stige da? tipper dere var nervøse da...Grøss....

Nå må jeg få Marius til å sove igjen....blæh..

Uhell er sånt som skjer det mamma mø....

Skrevet

Godt du dytter litt, titsi ;o)

Koser oss i finværet så har ikke tid å være her inne... Og så har jeg toppen til bryllups-antrekket mitt her, som jeg skal sette ringer i, for det er snøring i ryggen... vet nesten ikke om jeg tør begynne med det... ender vel opp med å ødelegge hele greia...

Vet dere forresten hvor mye jeg kan drikke fra kl 20 for at jeg kan amme neste morgen ca kl 9... Varierer vel med forbrenning og sånn da, men er ei hel flaske vin for mye??

Snuppa har tissa på do 3-4 ganger i dag ;o) Juhu!! Har jo gått såå greit dette her!!! Bare hun bæsjer nå da...

Ha en fin lørdagskveld da, jenter!

Skrevet

Går sikkert bra med ei flaske vin er det ikke slik at har en 1 i promille har en 0,1 i melka da??

Er ikke det samme i melka som i blodet iallefall..

Litt av ei jente jeg har ho er på overnattings besøk hos nabo gutten,kom så stolt og hadde fått lov av mammaen hans..Godt de bare er 4 år og ikke 14 da hadde de ikke fått lov nei :0))

Skrevet

Jeg fant tråden :o)

Leita etter nicket mitt, men så tittelen - men har vært litt opptatt de siste dagene.....

Hehehe.....jeg har enda langt igjen jenter....

Men jeg grua meg skikkelig til å måles og veies. Ble så skuffet forrige uke da jeg hadde trent som en gal og spist den fordømte suppa og gikk ned bare litt.

Så denne uka hadde jeg gått ned 1 kg, men 4 cm rundt midje og flere cm rundt omkring på kroppen :o)

Sambo syntes det var veldig rart at vekta ikke stemte overens med så mange cm jeg går ned - har gått ned 11 cm rundt midjen på 3 uker og bare 4 kg......

Prøvde tarmskylling i dag - blæææh.....fikk ut bra med dritt på do - og hun jobbet masse med magen min. Så jeg er nødt å gjøre det flere ganger fordi det var ganske tett. Så det har mye å si at jeg ikke får ut det jeg skal. Spist godt og drakk masse før jeg kom meg hjem igjen og veide meg og hadde bare gått opp 200 gr siden jeg veide meg i morges. Så jeg gikk ned 1-1.5 kg etter behandlingen. Synd jeg ikke fikk veid meg med en gang og fikk sett det.

Og at jeg har fått lårmuskler - merker dem bra :o)

Så Idefix - ikke bli lei deg.....du har nok fått muskler slik at det vises ikke så mye på vekta og det kommer veldig an på om du drukket og spist noe kvelden før du veide deg. Jeg spiste en porsjon ris og scampi og drakk litt mye vann på kvelden så det gjorde at vekta ikke var gått ned så mye.

Men det viktigste er jo at man går ned i mål - og det merker jeg på klær og målinga - så vekta henger jeg ikke meg så mye opp i.

Men sambo har bedt meg dra til legen og få ham til å ta blodprøver på stoffskiftet mitt og insulinnivået i kroppen. Han synes det er veldig rart at jeg går så mye ned i cm og man ser merkbart at mye av fettet har forsvunnet allikevel så har jeg bare gått ned noen få kg. Jeg burde ha gått ned det dobbelte med tanke på kosthold og treningen jeg har hatt.

Håper det er forklaringen så jeg kan få fikset det og går mer ned i vekt.

Vet ikke om jeg tør å legge ut bilde - får jo prestasjonsangst her jo :o)

Sånn - nok vekt prat fra meg ihvertfall ;op

Er ikke lenge før jeg skal til USA !!!!!

Reiser på lørdag om en uke......

Fredrik fikk vaksina si igår og gråt ikke på den første, men skrek litt til på andre. Han er såååå søt når han gråter.

Dem beregner ihvertfall et glass vin så må man vente 3 timer.

Tenk når barna blir tenåringer - og skal spørre om alt mulig. Da må man tenke etter og ikke la seg lure....

Gruer meg. Jeg drev og pønsket ut all slags ting for å sove over hos venninner - og vi gikk ut på diskotek og var lenge ute eller jeg sov over hos kjæresten min...

Jeg skal gi husarrest til Fredrik og de andre barna til dem blir 30 år !!!

Uff - klokka er sent, må legge meg. Får begynne å skrive ned hva dere skriver så jeg kan svare og ikke bare skrive om meg selv ;op hahahaha.....for det er ikke noe problem.

Skrevet

Uff, for et tråki vær ;O( skikkelig nedtur når været er så dårlig, etter sååå lenge med knall vær!! Jeg vil ha SOL!! Den som ble meldt i helga!!!

Mamma mø... var det i går du var på utdr.lag?? tenkte på det vin spm ditt... alkoholen i melka følger blodet...så føler du deg edru og klar kl 9, så er melka klar... og den flaske knekker du jo sikkert tidlig.. så om du slutter å drikke kl 24.00..så er det jo ennå 9 timer til amming da... kan ikke se at det er noe som helst problem. Dessuten går vin fortere ut av blodet en sprit!

ÅÅÅhh...gleder meg til en fest jeg.. skikkelig klar for det nå!! Bare synd ikke lille er like klar!! rekker jo ikke edru-bytur engang om dagen.. i natt sov hun fra 20.00 - 01.00... så litt mat og så til 06.00... så får reise på byen etter 1 jeg da..hihi... Men har jo litt dobbelt moral også da... gidder ikke å innføre flaske.. for er jo så kort tid man er bindt på denne måte... så er igrunn ikke noe synd på meg ;O)

>Tenåra ja... 3 stk sier jeg bare...3 JENTER!!!! kan tro det er noe vi tenker mye på... litt lettere med gutter der... ofte ihverfall!! Phu-...godt vi har lagd ett bad til!!

åh.. så har jeg funnet drømme huset mitt nå!! *snufs* blir aldri mitt!!! 2,5 mill...oppussingsobjekt!! hadde vi bare vært nevenyttige... treffer jo ikke en spiker rett engang... Hvorfor fant jeg meg ikke en snekker...hihi... Blir sinnsykt dyrt om man skal ha folk til å sette det i stand!! *snufs igjen*

Hvor lenge skal dere være der hebbie...i usa?? hørtes jo så kult ut, har en venninne som reiser dit nå jeg.. med 4 barn, reise rundt i 3 mnd... *misunnelig*

Skrevet

Ikke på utdr.lag i går, nei, skal om 2 uker. Tar nok sjansen på en flaske vin jeg da. Og så får pappa (eller bestemor) ta henne morgenen etter, så hun ikke lufter puppen... Og så amme ved 9-tida. Bør gå bra det da ;o)

Alt nå dere drar ja, Hebbie! Det blir koselig tenker jeg!! Fredrike blir sikkert ikke dulla med av svigerinnene dine der borte... hehe...

Nedtur med regnvær ja... Men men, kanskje jeg får gjort litt inne da.. hehe...

Er såå stolt av snuppa mi da, som slutta med bleie sånn på 1-2-3 ;o) Turte ikke annet enn å ta på henne bleie på dagen i dag da, så hu fikk bæsja... Hadde jo ikke gjort det siden onsdag ettermidag, så det var på tide... Ville ikke at hun skulle holde seg og få forstoppelse heller... Trenger litt mer tid på å bæsje på do/potta. Skal på OBS en tur i mårra, første tur bort uten bleie ;o)

3 jenter ja, er nervøs for mine 2 jeg... Ruth skal sikkert være like stor som eldste, selv om hun er 2 år yngre... Frierene kommer nok til å stå i kø med mopedene sine ;o) hehe... Godt det er noen år til... Får håpe de blir like snille og rolige som foreldrene sine... Så får vi bare håpe vi klarer å oppdra de så de ikke roter seg bort i feil miljø... Mye ansvar ja...

Skrevet

Mye ekstremt i USA ,men tror ikke Fredrik skal få kjønns operasjon der borte = Fredrike :0)

Måtte bare hehehehe...

I natt sov Marius fra 22 til klokka 5.30 hadde det bare fortsatt....Sovna selv i senga også...Men jeg våkna av at han makka og snudde seg i senga klokka 4 så var våken en studn da,typisk ,låg bare å venta på at han skulle våkne..

Ammer mindre og mindre nå så det er snart slutt.Han beit slik i stad at til slutt hylte vi i kor vi to :0( han av skrekk fordi jeg brølte,kjipte meg slik,satt og ante fred og ingen fare da han kleppa i med de to tennene sine.Viste det merke i vorta :0(

Har tatt sol idag for her har det vært surt å kaldt i dag,har ikke hatt noen varme på lenge nå.Lengter sterkt etter sol og varme ,så drømte meg bort da jeg hørte musikk og tok en halvtime med sol.Begynner endelig å bli litt brunere.Baken er blåhvit da,så har fått skille :0)

Misunner deg skikkelig den USA turen Hebbie,jeg også vil.Der jeg møtte gubben min..Har skikkelig lyst til NY igjen ,men det får bli en annen gang.Har ikke råd nå iallefall..

Tenåra ja,gruer meg fælt jeg også fordi om jeg har tre gutter da.Skrekken er at den av guttene skal gjøre ei jente gravid og vi ikke får ha kontakt med ungen.....har liksom mer "kontroll" på jentene..

Får glede meg over at de ennå er ganske små,men eldstemann her er 9 år og om 9 år til er han 18 år........

Ble sittende å se på Tv programmet på NRK om Margit Sandemo,fikk veldig lyst til å lese Isfolket igjen ja...Morsom dame det der :0)

Nå skal jeg finne senga å tenk lese en M S bok..de hvite stenene :0))

Skrevet

Hmmm har gjort noe jeg ikke burde gjort,lest en Blogg på VG(noe jeg aldri gjør),ei mamma som skriver om da hun mista babyen sin i en legetabbe.Det var så vakkert skrevet å sterkt at alt om vesle gutten til attpåklatten kom brakende på igjen.

Lille My har blitt syk igjen,hoster til hun er blå og uten stans så vi må til lege idag,hun har hosta i månedsvis.Har hatt lungebetennelse engang høres nesten ut som det samme nå :0(

Opplevde noe ekkelt i natt,plutseig var det en fugl eller ett dyr som skreik så hjerteskjærende at håra i nakken reiste seg..Både jeg og gubben skvatt,var som om det var ett menneske i dødsangst som ropte hjelp...Fy det var ekkelt...

Har ingen planer for dagen uten om å gå til lege...

Noen som har vært på Liseberg her?

Lurer litt på å stikke innom der til sommeren...

Ellers så kommer svigers på audiens som vi kaller det ,pinse helga.de er sååååååååå glade for at det får lov å komme...Blir irritert jeg,får lov å komme? Har det ikke 4 barnebarn de burde komme å se uten å måtte takke og bukke fordi de får love å komme??? forstår liksom ikke helt jeg...Men så er jeg vant med at når en sier at en alltid er velkommen så er det bare å stikke innom..bare å gi beskjed først..mens de spør om det er HELT sikkert at de kan komme..

Skrevet

Hei

Så teit av svigerforeldra dine da Idefix. Har litt samme problemet. Mine kommer ikke så sant man ikke sender en 4 siders søknad. Enda jeg har sagt 1000 ganger de bare må stikke innom. Men spiller på muleleppa om de går en uke vi ikke stikker innom de. Men mye enklere for de å ta turen enn oss.

Litt av en bråkefugl da Idefix.

Her er det drittvær. Hatt litt besøk så har ikke hatt så mye tid til trden likevel.

Synst 4 kg er bra jeg da Hebbie. 8 hadde jo vært helt ekstremt. Ikke så lenge siden du begynte. Jeg har ikke trent på 10 år. Men har aldri veid så mye som når jeg trente. Stål veier jo litt mer enn deig hehe..

Mamma Mø.. en flaske vin går nok kjempefint. Kos deg du. Det fortjener du.

Skrevet

Hehe, gidder aldri lese over det jeg har skrevet jeg... Fredrike ja.. hehe

Grøsser når jeg leser om hu 3-åringen som er bortført fra ferie på Portugal... Vi lar alltid barna sove på rommet mens vi tar med baby-callen... Er jo aldri langt unna da, men likevel.. huff... Vet ikke helt om vi tør gjøre det heretter...

Har vært på Liseberg, men det er vel sikkert 15 år siden, så jeg kan ikke uttale meg noe særlig.. Er nok mye forandra siden da...

Få lov til å komme ja... Ikke noe å takke for det vel?? Akkurat som at dere må takke og bukke for å få komme til dem da...

I mårra skal jeg på gamlehjemmet her og steke vafler. Mamma er med i sanitetsforeninga oppi her, og nå var det hennes vaffel-tur, men hun jobber, så hun lurte på om ikke jeg kunne gjøre det for henne. Bare koselig det da! Ruth kommer nok til å sjarmere dem tenker jeg! Eldre elsker jo sånne små! Det fineste de vet om trur jeg!!

Nei, får vel sjekke snuppene mine... Eldste sovna i bilen og Ruth sover i vogna. Var på OBS en tur i dag, snuppa gikk til og med på do der ;o) Så nå er mamma glad ja!! Stolte mamma skulle kjøpe puslespill med 50 brikker til henne der da, men det hadde de ikke. 100 blir litt for mange... De hun har på 25 brikker er ingen utfordring lenger... Får kjøpe pakke til henne på torsdag da.

Skrevet

I stad laga jeg grøt til Marius,han begynte å hyle ,han satt i vippestolen sin,jeg snakka til han ,men laga ferdig grøten.Til min store forskrekkelse oppdaga jeg at han hadde tippa ut av vippestolen!!!!!! låg med hodet i sofaen og beina satt fast i stolen ennå...Fy så ekkelt fikk knall dårlig samvitighet tvert !

han har begynt å sette seg opp i vippestolen nå.Sitter fint alene nå :0) elsker den hoppehuska si også,da er han fornøyd da.Låra våra er blå etter at han har herja opp på de.

De er helt grusomt med den jenta å så nydelig som hun er,vil ikke si var..må leve i håpet litt til.Tørr ikke gå fra jeg,er slik som maler fanden på veggen og ser for meg slike ting..Pleier å spise middag tidligere med bråk rundt oss vi.

Gleder meg til syden når vi kan sitte tre voksne å spise middag alene.Ikke måtte blåse på maten eller dele opp osv.

Tror det blir lite alkohol på meg,gidder ikke..Får se tar det som det kommer.Men migrena blir trigga av alkohol og har ingen planer om å ligge rett ut av den iallefall.

Så flink eldste har blitt da Mamma mø,Lille My var litt over 3 da hun slutta med bleie..Somkken tok vi vel ikke før etter jul den..

Må bare skryte av min nr 2 .da han var 2 år pusla han ett pusle spill på 100 brikker alene :0)

Han elsker puslespill den dag i dag.

Skrevet

Veit dere HVA ? Nå er jeg SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR :0(

Mamma forteller glad og lykkelig at ett vennepar av henne skal samtidig som oss på SAMME hotellet når vi skal til syden ! helvete heller,det er naboene våre jo,betale 6000 kr for å reise sammen med de som en vil reise fra???? jeg datt sammen,jeg er FEIT og liker ikke gå i bikini rundt kjent folk.kommer til å slite skikkelig i syden jeg nå,de kommer vel til å legge seg ved siden av oss..snufs..

dagens utblåsning fra meg.....jajaja kan vel ikke klage siden mamma betaler,men sånn kan det gå..tror jeg må le litt...

Skrevet

Uff, så kjipt da, idefix!! Skjønner godt at du er sur jeg, ville jeg også blitt!! Men du er slettes ikke feit da!! Men kanskje frimerkebikinien din skal bli hjemme.. hihi

Der har jeg fått skravla fra meg på msn... Tar litt tid når det plutselig er 3-4 stk som vil skravle ;o) Koselig da!!! Men jeg burde egentlig funnet senga... Kan nemlig stille klokka etter Ruth om dagen... 6.30 er det morgen... Men klager ikke da, hun har jo tross alt sovet siden 19.30-20 da ;o)

Har ikke vippestolen lenger vi, brukte den nesten ikke heller, så lillesøs fikk den da hun fødte. Ruth sikket i sånn vanlig høy-stol hun. Sånn man kan slå ned så det blir bord foran. Har et ekstra teppe som støtte rundt henne. Hun sitter så fint der atte ;o)

Imponerende med 2-åringen som klarte 100 brikker ja, idefix!! Får kjøpe premie til eldstesnuppa på torsdag jeg tenker jeg. Da blir hun nok fornøyd ja!! Og så kan jeg ha en ekstra på lur til hun bommelommer på do eller potte og ;o)

Nei, nå må jeg legge meg, så jeg ikke sovner i vaffelrøra i mårra...

Skrevet

Ja forferdelig med hun jenta.. Brrr. Så dere det var på nippen en jente ble kidbappa i Stockholm og? En pedosatan hadde dratt henne ut av sandkassa og leid henne med seg uten at noen oppdaget det. Og med en tilfeldighet møtte de noen som kjente jenta men ikke mannen på vei til bilen. Og dro jenta ut av grepet hans. Flaks!!

Hadde også blitt sur Idefix. Er selv utrolig kresen på reisekompani. Synst moren din kunne spurt dere da. Skulle jo være en sånn mor-datter tur.

Stakkars Marius da.. Sitter han selv på gulvet nå? Det er tidlig. Gleder meg til mi sitter. LItt kjekkere å sitte enn å ligge.

Ikke mye du sover Mamma Mø. Jeg begynner å stresse når klokken passerer 23 jeg. Og alt før 7 er natt.

Lurt med sånn do premie ja. Her ligger det en kjærlighet på pinne i vinduet på badet som mellomste skal få når han bæsjer på do. Men storejenta tror hun og skal få en sånn hver gang hun bæsjer ;o)

Her er det regn i dag og. Men må en tur ut.. Hvis man skal sitte inne hver gang det regner i denne byen så blir det ikke mye frisk luft.

Bestilte en hel haug Astrid Lindgren filmer på nettet siden vi skal til Lindgren parken i Sverige. Kjempekoselige filmer. Fått helt dilla. Iallefall jeg og store jenta. Gutten på 2 foretrekker fortsatt biler, løver og action. Men Bakkebygrenda og Pippi går greit.

Da tusler jeg. Tar ca 30 minutt fra vi begynner å kle på oss til vi faktisk er ute hehe..

Skrevet

30 minutt ja .pluss at tipper du er gjennom svett før du har kommet deg ut? Har jeg rett???

Nå har jeg rydda litt i mitt bomba hus,husker da jeg var lita pleide jeg å være barnevakt hos en 4 barns famile,hukser der alltid lå mye klær på badet osv..Det samme har skjedd her nå.. :0)

Rot over alt,rydder ,men når ungene kommer hjem er det like ille etter bare en liten stund :0(

Har fått lagt Marius nå,han har endelig begynt å sove ved å bare legge han i senga.Han sover ca 4 timer i strekk nå,har sovet 6,5 time,det er det lengste..så det er ett håp om at nå blir det bedre fremover.

her pøsregner det og jeg gidder ikke gå ut i dritt været,Er inne dyr jeg når det er stygt vær.Men når det er pent vær da bor jeg ute :0)

Ønsker meg en hushjelp en som kan vaske og rydde fy det er kjedelig !!!

Tror nesten jeg må fortsette med den ryddinga mi..er jo saker å ting over alt jo...

Vi også har tent på Lindgren parken etterhvert,men nå begynner de største kanskje å bli for store....hmmm...

Tipper de små før det gøy.Her blir det nok dyreparken i år også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...