Gå til innhold

får ikke innvilget keisersnitt og når eg søker på andre sykehus har jo det første ringt rundt og sakt at det e best eg tar det der??!!

Anbefalte innlegg

heisann har vært på samtale på sykehuset i dag (vil ikke si navn på sykehuset grunnet angsten til dere damer her inne) men fikk blankt nei uten spørsmål om hvordan disse angstanfallene utarter seg og hvor ofte jeg har de.. så søkte jeg på et annet sykehus først og de hadde tatt kontakt med det første sykehuset og spurt hvorfor jeg ikke tok hos dem.. da svarte de at pga at barnet sist gang endte som det gjorde under fødselen. (han mistet vi) anbefaler vi at vi får ta det keisersnittet.. men så kommer jeg der og da sier de at ingenting har skjedd under den fødselen så jeg får ikke keisersnitt.. kan de gjøre dette?? hindre meg i å kunne få keisersnitt på denne måten hos andre sykehus?? de kan jo ikke si til meg at fødselen gikk fint og at han ikke fikk noen varige men fra fødselen men si at det var akkurat det han gjorde til et annet sykehus.. føler de personlig prøver og hindre meg i å få slappe av i svangerskapet.. har klaget til fylkeslegen men vet noen om neo annet jeg kan gjøre???

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...