ApriIbaby Skrevet 3. mai 2007 #1 Del Skrevet 3. mai 2007 ...nei, det går vel ikke ann?? Har vært superkvalm på formiddagen noen dager nå...... Mensen har jeg ikke sett siden LIlle ble født.......har hormonspiral....så kan vel ikke være????? Nei?!? *ANGST!!!!!!!!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 3. mai 2007 #2 Del Skrevet 3. mai 2007 Neida, det er sikkert ikke det. Men skjønner det er lett å tenke i de baner. Jeg bruker og hormonspiral, blødde en del i starten, kanskje 1-2 mnd, men har ikke hatt blødninger siden. Er du nysgjerrig nå kan du jo ta en test. Så gir nok kvalmen seg. Dere har jo vært igjennom tøffe tak den siste tiden også da. Kvalmen kan kanskje komme av at du er sliten? Håper det går bra med dere, etter forholdene. Har tenkt masse på dere. hold oss oppdatert her inne da Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 4. mai 2007 #3 Del Skrevet 4. mai 2007 Uff..det er nifst å være så usikker... Men du kan jo bare ta en test for å bli beroliget? Det er sikkert ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 4. mai 2007 Håper ikke det. Skjønner ikke hvorfor jeg plager med selvmed å tenke på det en gang, men det gjør jeg altså. Jeg kommer på det hver gang kvalmen bølger gjennom meg.....det har den nemlig gjort i dag også. Ønsker nesten (bare nesten) jeg får omgangssyke nå.....slik at "mysteriet" blir oppklart :-/. Blir liksom for dumt å ta en test også....Aner jo ikke hvor i syklusen jeg er en gang..... Leste i felleskatalogen at det er 1,5 promille sjanse....så det skal vel noe til? Kan vel ikke skje da vel??? *skjønner ikke hvorfor jeg er så kvalm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 4. mai 2007 I det jeg lagret forrige innlegg kom jeg på at da jeg ble gravid med LIlle fikk jeg super-hyppig tissetrang mange dager før kvalmen kom....Ingen tisse trang nå. Da er det nok ikke noe.... ....annet en kvalme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 6. mai 2007 Da er testen tatt.... negativ *puhhhhh* (hadde så angst at gubben måtte sjekke resultatet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå