Gå til innhold

Sebastian: Et feminint navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg har aldri tenkt sånn om Sebastian. Synes heller det er litt barnslig og veldig søtt. Passer best på små barn, og ikke voksne. Men innen han blir voksen så er det jo såå mange som heter det pga at det er et popisnavn, så da vil det passe likevel. Skrev dette litt kronglete, men håper du skjønner hva jeg mener. Ikke misforstå, for jeg synes navnet er kjempefint, vi har det som et alternativ til mellomnavn vi =)

Veldig enig med Bluebell! Jeg har faktisk en kompis på over 30 år som heter Sebastian. Han er veldig høy og maskulin - har aldri blitt fortrolig med at han heter Sebastian - det er likesom et litt femi navn, litt sånn søtt og nusselig. Passr bare ikke til han, selv om jeg er sikker på at han er fornøyd da:-)

Nå har det seg sånn at jeg kjenner tre gutter som heter Sebastian, og alle tre er homofile:) Faktisk ikke en spøk en gang!! Syns det er sinnsykt merkelig. Men derfor syns jeg at ja, det er litt feminint.

Men uansett så er alle disse gutten tre skikkelig hyggelige gutter da, selv om de bruker lenger tid på badet enn meg:)!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...