heldigemeg Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg synes det er så vanskelig å legge jenta vår (syv uker) til for tiden. Hun skal liksom ha armene i munnen når hun skal spise og hun er så sterk at jeg må bruke krefter på å få dem bort derfra. Dermed blir hele ammesituasjonen anstrengt og hun suger ikke veldig bra. Urolig og slipper brystet før hun er mett. Hva kan vi gjøre med dette?
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Hva skjer hvis du ikke tar bort armene hennes, da? Får hun det til etterhvert likevel? Jeg mener at du bare sitter der med henne i ammestilling og venter til hun er "klar" - hva skjer da?
heldigemeg Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Kanskje jeg ikke har ventet lenge nok, jeg ser jo at hun er kjempesulten og prøver så godt hun kan å få puppen i munnen. Men den hånda må liksom være der. Skal teste ut hva som skjer om jeg venter lenger ved neste amming, kommer tilbake med mer spørsmål om det ikke går bedre da. Takk for svar!
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har bare en tanke om at du kan snu det til noe positivt for henne om hun får tid på seg... Min baby på 10 dager gjør det samme, men om jeg venter får han tak til slutt (om han ikke er alt for desperat). Noen ganger er det ikke pupp han vil ha, bare puppe-hodepute. Det er jo trygt og godt. Putter jeg puppen i munnen hans da blir han bare kjempesinna... så det beste er å vente og se. Smatte, smake, evt. prøve å få tak - og i siste tilfelle hjelper jeg ham forsiktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå