Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk mens for full guffe med masse smerter i dag på 13 rugedag- så var denne gangen over. Dette er mitt andre forsøk, mistet i 4 uke første gang. Jeg testet positivt i går- men regner med at løpet er kjørt etter kratige blødninger og intense smerter i dag. Jeg har kraftige befruktninger ifølge lege, så hvorfor kan ikke kroppen min holde på det. ?? Det positive er at jeg har 3 bra egg på frys, så det blir fryse egg neste gang. Noen som vet gangen i dette og hvor lang tid det tar fra du starter til innsettelse.?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9180248-trenger-litt-oppmuntring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lauren!

Så leit at det ikke gikk denne gangen. Men du bør jo teste igjen selv om du blør for å være helt sikker.. Det er jo så mange historier der ute om jenter som blør mye, og som allikevel er gravide.. Ikke for å få opp forhåpningene dine, men det er slik det er. Det er ikke over før det er over..

Så bra at du har 3 bra egg på frys. Det er jo helt topp! Og det er massevis av jenter som ikke har lykkes på første og andre forsøk, og så sitter spiren som den skal på tredje forsøk! :-)

Vet ikke hvor lenge du må vente på fryseforsøk, men vet at mellom to IVF forsøk skal man ha minst en vanlig menstruasjon mellom forsøkene!

Ønsker deg masse lykke til videre, skal se det er gullegget du har på frys!

En trøsteklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...