Gå til innhold

Steinbukken...

tjorven 1

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg... er inne i samme periode da det gikk galt for meg sist, så jeg vet jo så godt hvordan dette kan være.. MEN jenta di er frisk, og det hjelper. Jenter klarer dette her. Nå må du bare holde ut og håpe at den navle strengen bare "retter" seg så det blir fri flyt alle veier!!!

TEnker på deg i allefall.... Stor klem fra TJORVEN

Fortsetter under...

Hei hei!

Så gode dere er som tenker på meg og lille Karoline :)

Ettter forholdene så går dette egentelig ganske bra. Som jeg kanskje har skrevet før så ble jeg satt tilbake ei uke med det resultat at jenta vår ikke har større vekstavvike enn 9 %. Og det er bra. Men navlestrengen blir nok ikke bedre desverre. Er i dag 25+0.

Målingen i dag var som den har vært de siste dagene. Men de skal se på meg igjen i efta. Lurer litt på hvorfor, men jeg tror kanskje det kan ha noe med at det er helg, og skal da vurdere om ho skal komme i morra også. På søndag kommer det iallefall noen. Skjønte det slik på ho ene jordmora i stad, at det uansett ikke kunne gå mange dagene før ho måtte ut.

- Det gruer jeg meg noe vanvittig til! Men motet er ikke så værst nå. Så svartere ut for ei uke siden.

Vi må bare krysse fingrene for at Karoline er ei tappper jente med mye pågangsmot for alt som venter henne de neste ti ukene. KLarer ho det, skal mamman og pappan hennes klare det og.

Mannen min er her med meg hele tiden. Er jo av de heldige som ligger på alenerom. Det er jo kjempeluksus. Men det er visst litt dyrt å drive dette sykehuset, og det skjønner jeg.

Klem

Så godt å høre fra deg igjen, og høre at du mer optimistisk :)

Tenk, nå er du 25 uker. Det er store sjanser for at alt går bra med lille Karoline da!!

Jeg skjønner at dette er veldig tungt, jeg kan ikke si at jeg forstår hvordan dere har det, for jeg er ikke selv i denne vanskelige situasjonen..

Men jeg tenker i allefall på dere, masse!! Og ønsker dere alle så mye godt jeg bare kan gi fra meg!!!

Vi sitter her alle og krysser fingrene for Karoline. Jeg er sikker på at hun er ei tapper jente med mye pågangsmot!!!

Kan bare si at vi har et barn der jeg jobber som ble født veldig tidlig

(rundt uke 25-26). Han er en superkvikk gutt, og som faktisk er mer moden enn mange på hans alder.. Og sjansene for at han skulle klare seg var svært liten (ikke lungemodingssprøyte, og at gutter er mindre tøffe).

Derfor har jeg ekstra stor tro på at lille Karoline skal komme godt ut av dette, og det skal jammen meg mamman og pappan også!!!

Om du orker, så fortsett å hold oss oppdatert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...