Nivea30 Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Er det best å teste morgen, kveld eller begge deler? Og en annen ting, er det sånn at man minsker sjansen for å bli gravid dersom man har sex hver dag istedenfor annenhver dag? Jeg tenker da på om kvaliteten på svømmerne ikke skulle være topp, det vet vi jo ikke.
Nivea30 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. mai 2007 Ang. testing, jeg glemte å legge til at jeg ikke vet når jeg får mensen, syklusene har ikke vært stabile.
starfire Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Dersom mannen har daarlig saedkvalitet, er visst anbefalingen annen hver dag. Ang El-testing har jeg lest en eller annen plass at EL som regel kommer om kvelden, saa kanskje det er best aa teste da. Du faar sikkert flere svar, siden mitt ikke var det beste. Men i mellomtiden kan du jo google det.
Nivea30 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2007 Takk for svar, starfire. kanskje noen flere som vet?
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Hei! Det skal være det lureste å teste morgen og kveld, fordi noen har så kort tid med LH-stigning at du da kan misse det dersom du tester en gang i døgnet. Jeg testet 2 ganger i døgnet, og hadde positiv test forrige fredag, lørdag morgen og lørdag kveld (kjente el lørdag ettermiddag, da jeg får vondt...). Søndag var den negativ igjen. Når det gjelder hvor ofte man skal søke storken, er det vel de som har dårlige svømmere som anbefales annen hver dag. Når du får positiv test, er det bare å kjøre hver dag, et par-tre dager. Da bør du treffe... Lykke til! Og dersom jeg har truffet, har jeg MASSE el-tester du kan få.
fremtidoghåp Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 He he, Bringebæret! Hvis jeg har truffet denne måneden, har jeg 20 EL-tester og 20 grav. tester å dele ut.... :-) Skjønt jeg brenner nok av en anseelig mengde graviditetstester før IKM 13. mai. Begynner nok å teste allerede til helgen. (Dette er tester fra billigetester..... Er ikke SÅ stinn av penger, heller.... !:-)
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 He he, jeg også! Jeg bestilte en hel haug forrige helg, fikk el på lørdag og har derfor alle dem igjen! Tror jeg må bestille masse g-tester, da, for de tok jeg ikke så mange av! Men det kan jo være greit å (forhåpentligvis) ha noen å dele ut her hvis noen vil ha dem! :0)
Nivea30 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2007 Takk for svar. Hehe! Jeg har bidtatt godt til kassabeholdningen til billigtester, jeg også! Så spennende det blir for dere da! Jeg krysser fingrene for at det har klaffet:) Håper syklusen min er stabil, for da betyr det at jeg går inn i den fruktbare perioden nå. Juhuuu! Skal bli spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå