Eggkoker'n Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Okay , jeg har også en tendens til å bli litt whoaaahhh for alt og ingenting Du er ikke fra Østfold vel ? Titta på profilen din , og du var på akuratt samme sted på hormonene som kona til en kollega av mannen min ... - Sikkert bare tilfeldigheter, men ble nysgjerrig
plums Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Hei! Nei, ikke fra østfold. Holder til i Oslo. Akkurat begynt på sprayen i dag, alt så bra ut, så jeg syns bare det er gøy nå. Første forsøk da, så nyhetens interesse er jo også der. Når begynner du?
Eggkoker'n Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 Vet ikke ennå... Skal inn på mandag for info møte og enda en gu. Har stått på venteliste siden i fjor sommer, var inne i desember igjen... Så jeg vet ikke om vi skal begynne ved neste mens ( som er et par dager etter info møtet) , eller om vi må vente ørten mnd til... Vi skal ta icsi da,1 forsøk,etter 4 laaaange år m prøving hjemme ... mannen min har normal kvalitet, bare jækla lite av dem Jeg har 1 barn fra før , og er "normal"... Lykke til da
plums Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Skulle tro det var tid for å begynne da, hvis du har ventet siden i fjor. Man begynner jo ikke før dag 21, så da har du nok tid etter møtet hvertfall. Er det på riksen eller? Lykke til selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå