Gå til innhold

uke 18 jenter hvordan står det til?(hermer etter uke 17 hehe)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann..du hermer ikke..:) alt vel med meg.. er 17+5 i dag.. vi gleder oss sånn til UL på tirsdag..kan hende vi får en annen termin enn det jeg har fått hos lege.. ellers så er jeg i fin form. kjenner at det strekker litt der nede..liksom lik voksesmerter av og til. snedig!

ha en fin uke folkens!:)

ups..hehhe,er jeg kanskje uke atten jeg ja..ser du andre her er 17+5..jeg er da 17+2..blir forvirra a dette jeg ass:o)

vi skal på ul mandagen..både gleder og gruer meg..ska bli greit å få den overstått:O) få EN termindato å forholde seg-ikke tre

heisan...er nå 17+5 idag...og er egentlig i god form...untatt plaget med ryggesmerter som ikke blir bedre. me er derfor sykemeld. eller gleder vi oss til ul på torsdag men grue oss like mye...men hvem gjør ikke det.

Annonse

Heihei! 17 + 1 idag,mandag =) formen er fin,har akkurat begynnt på jobb igjen (etr å ha vært sykmeldt i 2 og en halv mnd.pga.bl.a.kvalme)og storkoser meg nå:) litt bekymret for tidvise smerter i korsryggen og noe som kan virke som bekkenet,da det har hendt at d stråler ned i ene foten..men håper å holde meg på jobb nå altså! Ventetiden blir kortere da =) Vi får ikke komme til ul før 21.mai-utålmodig nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...