Gå til innhold

Da har jeg redigert profilen min.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom å se:) Har fortalt KORT om min historie når vi startet å prøve, har også lagt ut bilde av den den lille jenten min som ble født, berre 1870 gram (hun ble født 14 dager før terminen

Skrevet

Leste historien din på bli gravid også. Det er så vanvittig utrolig og herlig å høre at noen som har fått beskjed om at de ikke kan bli gravide på egen hånd og kanskje ikke i det hele tatt faktisk blir gravide - og det 2 ganger på rappen. GRATULERER!!!!!! : )

Kan jeg spørre om en ting?! Begynte du å prøve å bli gravid når du bare var 18 år?

Hvor kommer du fra da?

Så bitte lita jenta deres var. Jeg synes tantebarna mine var små. 2 jenter på 2459og 2460 g.

Du hadde vel ikke store magen du kan jeg tenke meg. Morsomt å se søstrene mine. Som du ser så var det bare 1 g som skillte jentene, men hos søstrene mine skillte det mer en 1 g altså... Når lillesøster var 4-5 mnd var hun like stor som søsteren min var når hun var "høy"gravid ; )

Skrevet

ja, jeg begynnte å prøve da jeg var berre 18 år, det stemmer. Å jeg angrer ikke ett sekund. Jeg kan med handen på hjerte si at det er INGEN som forstår hvor vondt det er å prøve å ikke få det til.

Jeg har sendt mail om å få legge ut fødselshistorien min, når den kommer skal jeg gi deg en link så kan du lese den..

Magen var ikke så stor nei, men heller ikke bitteliten for å si det sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...