Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Kom å se:) Har fortalt KORT om min historie når vi startet å prøve, har også lagt ut bilde av den den lille jenten min som ble født, berre 1870 gram (hun ble født 14 dager før terminen
Alvilde<3 Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Leste historien din på bli gravid også. Det er så vanvittig utrolig og herlig å høre at noen som har fått beskjed om at de ikke kan bli gravide på egen hånd og kanskje ikke i det hele tatt faktisk blir gravide - og det 2 ganger på rappen. GRATULERER!!!!!! : ) Kan jeg spørre om en ting?! Begynte du å prøve å bli gravid når du bare var 18 år? Hvor kommer du fra da? Så bitte lita jenta deres var. Jeg synes tantebarna mine var små. 2 jenter på 2459og 2460 g. Du hadde vel ikke store magen du kan jeg tenke meg. Morsomt å se søstrene mine. Som du ser så var det bare 1 g som skillte jentene, men hos søstrene mine skillte det mer en 1 g altså... Når lillesøster var 4-5 mnd var hun like stor som søsteren min var når hun var "høy"gravid ; )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 ja, jeg begynnte å prøve da jeg var berre 18 år, det stemmer. Å jeg angrer ikke ett sekund. Jeg kan med handen på hjerte si at det er INGEN som forstår hvor vondt det er å prøve å ikke få det til. Jeg har sendt mail om å få legge ut fødselshistorien min, når den kommer skal jeg gi deg en link så kan du lese den.. Magen var ikke så stor nei, men heller ikke bitteliten for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå