Gå til innhold

November: Kunne du ha gått ut i hagen


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

og sittet og f.eks grillet,og babyen lå inne og sov,hvis dere hadde med dere babycall ut.

 

Vil gjerne høre også hvor langt fra babyen/inngangspartiet dere da evt sitter.Både dere som kan gjøre dette og dere som absolutt ikke ser dette for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er ute etter at barna har lagt seg. Sitter bare rett utenfor huset, i nærheten av døra, så er bare å løpe inn hvis det er noe. Har på babycall i tillegg til at vi hører ett av barna, fordi vinduet ligger ut mot der vi pleier å sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør vi hele tiden.. Sjekker jo han hele tiden, og har babycallen på..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg ikke hatt noen motforestillinger mot. Vi bor i enebolig og Brage ligger i 1.etg. Hvis vi skulle sitte ute ville vi nok ha sittet rett utenfor huset, altså ca 10-15m fra babyen (i luftlinje) og i samme plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også utenfor huset etter han har lagt seg, men bare rett utenfor. Som regel bare på verandaen. Han har vindu to meter bortenfor verandaen og vinduet står oppe så der tar jeg det helt med ro, for jeg går jo inn med jevne mellom rom og sjekker også. Hysterisk mor.

 

I sommer blir det nok mye grilling på verandaen etter han har lagt seg. Med døra og vinduet oppe.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. D kommer vi til å gjør i sommer. Er nærmere da, enn dersom vi hadde to etasjer f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...