Gå til innhold

Kjole til forlover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er mest passende med kort eller lang kjole hos forlover? Er jo så moderne og stort sett bare slike under-kneene-korte kjoler med tyll under nå, passer det seg hos forlover? Eller spiller det ingen rolle?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg syns forlover kan gå i "hva som helst" har vært i flere bryllup hvor forlover har kjole som stopper over kneet.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Synes ikke det spiller noe rolle så lenge det ikke er en som går rett under rumpa ;-)

Viktigste er at det ikke er svart eller hvir kjole synes jeg...

Skrevet

Bare det passer til hva du har på deg, så!

Skrevet

Samme hva hun har på, er min mening.

Ikke hvitt eller svart da ;o)

Skrevet

Jeg håper min forlover setter på seg noe hun trives i og føler seg fin i!! Spiller ingen rolle hvilken farge hun velger. Kan godt møte i både rødt, sort eller hvitt for min del ;=) Hun er min beste venninne... jeg vil at hun skal ha en topp dag!!!

Annonse

Skrevet

Jeg skal selv ha kort kjole, så jeg ville synes det var svært upassende om forloveren min kom i lang "ballkjole"...

Skrevet

Min forlover skal ha bunad,veldig greit. Har nok stusset litt om hun har hatt på seg miniskjørt... eller hvit kjole.

Skrevet

som sagt : det spørs hva slags kjole bruden har!

Jeg skal ha en skikkelig prinsessekjole med langt slep (ivoryfarget) - hun skal ha en lang silkekjole i blått - samme som i buketten min . (blå hortensia og hvite roser) - hun skal ha hortensia i håret - det samme skal brudepiken!

så alt "passer " fint sammen!

Men det hadde ikke gjort noe om hun hadde kjole rett over eller under kneet - bare kjolen er flott! Man skal jo være flott som forlover også!

Det spørs jo hva slags kleskode man har skrevet i innbydelsen og.

Jeg kjøpte kjolen til forloveren min som en takk og fordi jeg sette pris på henne! :)

Skrevet

forloveren min skal ha en rød kjole med hvite blomster...en lett sommerkjole...hun er 8 mnd på vei i bryllupet så eg er mest opptatt av at hun har noe hun føler seg vel i. Fargen har ikke noe å si !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...