Frøken Bollerund Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Synes dere det er mest passende med kort eller lang kjole hos forlover? Er jo så moderne og stort sett bare slike under-kneene-korte kjoler med tyll under nå, passer det seg hos forlover? Eller spiller det ingen rolle?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg syns forlover kan gå i "hva som helst" har vært i flere bryllup hvor forlover har kjole som stopper over kneet.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Synes ikke det spiller noe rolle så lenge det ikke er en som går rett under rumpa ;-) Viktigste er at det ikke er svart eller hvir kjole synes jeg...
Joikaboll@ Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Samme hva hun har på, er min mening. Ikke hvitt eller svart da ;o)
♥Snulder Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Jeg håper min forlover setter på seg noe hun trives i og føler seg fin i!! Spiller ingen rolle hvilken farge hun velger. Kan godt møte i både rødt, sort eller hvitt for min del ;=) Hun er min beste venninne... jeg vil at hun skal ha en topp dag!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Jeg skal selv ha kort kjole, så jeg ville synes det var svært upassende om forloveren min kom i lang "ballkjole"...
baby 07.02. Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Min forlover skal ha bunad,veldig greit. Har nok stusset litt om hun har hatt på seg miniskjørt... eller hvit kjole.
To gutter + spire Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 som sagt : det spørs hva slags kjole bruden har! Jeg skal ha en skikkelig prinsessekjole med langt slep (ivoryfarget) - hun skal ha en lang silkekjole i blått - samme som i buketten min . (blå hortensia og hvite roser) - hun skal ha hortensia i håret - det samme skal brudepiken! så alt "passer " fint sammen! Men det hadde ikke gjort noe om hun hadde kjole rett over eller under kneet - bare kjolen er flott! Man skal jo være flott som forlover også! Det spørs jo hva slags kleskode man har skrevet i innbydelsen og. Jeg kjøpte kjolen til forloveren min som en takk og fordi jeg sette pris på henne!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 forloveren min skal ha en rød kjole med hvite blomster...en lett sommerkjole...hun er 8 mnd på vei i bryllupet så eg er mest opptatt av at hun har noe hun føler seg vel i. Fargen har ikke noe å si !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå