Sommer..... Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg er så usikker på om jeg skal ta en graviditetstest, om det er noe vits??! Jeg hadde mensmurringer 5,5 dag før jeg fikk mensen 2 dager over tiden. Da hadde jeg litt blødninger (ikke så mye søm før) men blødde bare i 2 dager. No har jeg litt sånn press i puppene og når jeg ligger på sidene på natta så er det litt vondt når jeg våkner i puppene. Jeg er også en del trøtt, mest på ettermiddagene. Blir fort irritert og blir også veldig rørt fort.:-) I mars så hadde jeg en del stikkinger i magen på den ene siden, men det var mest på kveldene. Får sånn isjias(skrives nok ikke sånn, men) vondt noen ganger også. Hmmm. Har også litt vondt nederst i ryggen(sånn mensen vondt) Jeg har en datter som er 14 mnd, som jeg ammet til hun var 7 mnd, og fikk tilbake mensen for ca 6 mnd siden. Mensen har vært regelmessig, helt til for to ganger siden, i april kom den en dag før tiden og nå kom den 2 dager over tiden. De to siste gangen har det vært litt vondt, men før det har jeg nesten ikke kjent noenting. Hva tror dere, er jeg gravid eller??:-) Takker for alle svar.
Sommer..... Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. mai 2007 Glømte å få med at jeg prøver å slanke meg, spise ofte og lite + at jeg sykler en del, men går ikke ned noen ting, bare opp:-(
Happy H Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 tror nok eg ville tatt en test hvis eg va deg ja;) Kan virke som du e gravid!!!=)
PeggyPreg Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Ta en test, så vet du hvordan "ståa er".................Lykke til!!!
Sommer..... Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2007 Tok CB test i dag og den var negativ... Skjønner ikke dette jeg... har jo så mye symtomer... Noen som har opplevd å fått negativ, men som likevel er gravid??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå