Gå til innhold

noen andre som føler seg gravide...med ikm rundt 10.mai?

Anbefalte innlegg

I dag innbiller jeg meg at areola er endret, stoerre og moerkere og saa innbiller jeg meg at det stikker mer i magen..... Og saa er jeg nesten sengeliggende grunnet vond korsrygg, saa her er det solide symptomer, innbildte eller ikke, hihi....

Fortsetter under...

Hallo hallo jenter...en liten bøtte kaldt vann i alles årer: Mange av tidligsymptomene ved graviditet er knyttet til forhøyet progesteron, og grunnen til at mange har slike symptomer uten å være gravide, er at man jo har naturlig høyt progesteron i lutealfasen. (Så kan du jo håpe at grunnen til at akkurat du kjenner det bedre denne pp er at progesteron er ekstra høyt pga graviditet! ) :)) Selv har jeg lite symptomer, men igår hadde jeg både lett spotting og mensmurring i mage og i lårene. Siden jeg var 8 DPO *KAN* det jo ha vært festeblødning eller???? *krysser fingre og håper* Da skal jeg vel til og teste igjen snart tenker jeg. Kanskje ikke idag men mandag el tirsdag?

Hei igjen jenter!

Jeg vet at kroppen kan spille oss noen fæle puss i denne perioden, og at vi er på heftig jakt etter bevis på at det er en spire der inne. Men kan noen sympomer kanskje være litt mer sikre enn andre? Som f.eks. at jeg fikk en svak strek på gr.testen i dag tidlig? Jeg vet ikke om jeg tør å tro noe enda....IKM er jo ikke før 11.mai...

Noen med samme erfaring??

Det var en fra billigtester. Derfor har jeg litt vanskelig for å tro det. Selv om EL-testene fra billigstester har alltid fungert for meg. Hmm tror du streken vil blir sterkere de neste dagene da?

Skal i familieselskap i dag....blir rart å gå med slike tanker uten å kunne dele de...

Oj, så spennende!

Det er vel gode sjanser for at den var positiv, ja, men det er vel best å ta en til i morgen for å være sikker:)

Rart å gå og lure på sånn i familieselskap, ja! Sist jeg var gravid, så gikk jeg dagene før jeg testa og var litt småkvalm og uggen, og lurte på om jeg kanskje kunne være gravid. Kvelden før jeg testa var jeg i 80-årsdag for bestemora til mannen min, og der var bl.a to søskenbarn med sine gravide koner... Var veldig rart å sitte der, alle snakket jo om de gravide magene, mens jeg satt og lurte på om det var en spire hos meg også...

Krysser fingrene for at det er positiv test i morgen også for deg!

Annonse

Ja...det hadde vert fantastisk om det var et lite vidunder der...men er så redd det ikke er det, og at jeg skal bli så skuffet og lei meg...dette er virkelig ikke noe kjekt...denne drita ventetiden...sukk...hehe

Vet så godt hva du mener!

Jeg må ta meg hardt sammen hver morgen for ikke å bruke den ene testen jeg har liggende, for jeg skal ikke teste før IKM denne gangen, testa så mange ganger forrige pp, flere av dem altfor tidlig.. Men det er ikke noe kjekt å gå rundt å håpe, lure, tenke... Og for deg som har testa positivt, må være enda bedre/verre på en gang! Å ikke vite om man tør å håpe enda...

Hihi, ja det kan du jo gjøre:) Men du får sannsynligvis ikke time til undersøkelse før uke 8-10, så der er det ingen hast:) De første ukene er et faktisk lov å bare glede seg litt i all hemmelighet sammen med sin kjære, og de man evt vil fortelle det til med en gang.

Hvis jeg får positiv test på onsdag, skal jeg begynne å strikke en dress til min lille spire, har ei kjempefin oppskrift. Og så har jeg bestilt ei sånn pappa-bok til mannen min fra Bokklubben, har tenkt å pakke den inn og gi til ham når han kommer hjem fra jobb hvis jeg tester positivt om morgenen.

Åååå, jeg håper sånn!

Krysser fingrene for deg:)

Hei Erisa og alle sammen

For en halv time siden testet jeg to gr.tester på en gang....det er ikke tvil, det kom en svak teststrek på hver av de...Så da er jeg gravid da?? Sånn uten videre liksom?? Jeg tror det ikke helt jeg...

Annonse

Hei!

Har IKM den 11.mai.. Men ingen symptomer.. Så er ikke så happy.. MEN lever i håpet til det motsatte er bevist.. Her tatt EL 7 dager denne perioden, for første gang.. Ike noe positiv der heller.. Har tatt om morgenen.. Dette er vår 3. pp.. Sist gikk det på 1.pp...så LITT psyket ned..

Men men :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...