rampejenta - ny spire Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 jeg har kommet over i 3 pp. siste syklusene har blitt kortere og kortere så jag aner ikke når jeg får el eller ikm.. men satser på mye sex så får det bare komme når det kommer.. Ellers er jeg veldig sliten og trøtt for tida.. og blir svimmel hvis jeg gjør noe.. har bestilt lege time men får den ikke før 23.. men ellers er det vår i lufta, og det spirer og gror ute..;)hvordan går det med dere da??
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Joda kan ikke klage, håper spira sitter denne pp. Fant ikke el denne gangen så jeg er litt spent på om det er noe håp. Tar en test i morgentidlig (ikm lørdag) Lykke til da:) har du tenkt å teste en dag eller? Når?
Embalasjen *påovertid* Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 jeg er dritsur jeg :-( jeg trur tanta er på tur...jeg vaaar sååå sikker på at denne gangen satt den...men nei..
Dotten Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Formen er bra den. Blir nok den 10. pp'n på meg, da vi har vært så sløve denne pp'n.. he, he. Men går på med godt mot Lykke til! Kanskje du er gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå