Gå til innhold

Nå har jeg tro på at alt kommer til å gå bra...

Anbefalte innlegg

Har hatt blødninger i over 3 uker, var til ultralyd for 2 1/2 uke siden og da var alt bra. Har vært lange dager etter dette og i dag så fikk vi en ny ultralyd , og det vi fikk se var et lite menneske som svevde rundt og alt sto bra til. En helt utrolig følelse! Var nesten sikker på at etter så lang tid med blødninger så skulle det mye til for at det var liv der, men det var det altså. Måtte bare fortelle det:-) Er 9+1 i dag.

Fortsetter under...

Å så utrolig bra:) Er ikke alltid det er noe galt selvom man blør men det gjør at man får en ekkel følelse uansett. Det er en utrolig følelse og få se den lille, selvom det ikke er så stort man ser i begynnelsen, men allikevel. Vi fikk se hjertet banke på første UL, helt utrolig:)

jeg skal på UL 25.05,lenge til synes jeg, er 7+4 i dag,blir da 10+2. Har nesten ingensymptomer så det bekymrer meg,har en MA i februar bak meg,og trodde alt var bra da også. Det er nok derfor jeg er så bekymret denne gangen. Er vel en stor lettelse å få se hjertet slå på UL,jeg tør sikkert ikke å se på skjermen før jeg får høre at alt er bra.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...