Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg tatt test og det ble negativ;( ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d var synd:)men ikke mist motet.det kommer en ny sjanse.har du prøvd el-tester?tenker å prøve d denne pp.vet de er billigere her på nettet enn på apoteket.

lykke t med vidre prøving:)d klaffer til slutt:)

Skrevet

takk for det, nei har ikke prøvd el tester, vi sitt å vurdere om vi skal prøve men , håper det klaffer snart!!! lykke til du og!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

Skrevet

...............men du har jo testet på kvelden jo..............hva med å teste i morgenurin istedet?????.... mange tester jo ikke positivt før en stund etter IKM..........leste tråden din neden for at du hadde IKM på mandag

Lykke til!!!!

Skrevet

ja har en test til så jeg får se, har vært så trøtt lenge, ømme bryst og vondt i ryggen. vi får se hva som skjer, får jeg ikkr tr ............ sskal jeg no unsett til legen om ikke altfor lenge................

Skrevet

da har du jo mange tegn da!!!! Og siden du har vært gravid en gang før..... så kan du kanskje sammenligne disse tegnene/ symptomene med " de vi tror vi har alle de andre mnd... iallefall jeg"

Lykke til iallafall..........hold oss orientert om hvoordan det går. Og igjen: masse lykke til!!

Skrevet

ja det er det jeg og føler men , har liksom en følelse på at jeg er gravid men testen sier no annet.......... skal holde dere orientert om hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...