Gå til innhold

å så deilig :)


silje26*lykkelig mor til 2*

Anbefalte innlegg

da var det endelig bekreftet,etter tre positive tester hjemme og en negativ forrige uke hos legen er det endelig bekreftet hos legen min, går over i uke 6 i morra :) snakk om forvirrelse, men fikk stor beklagelse fra legekontoret! andre som har opplevd dette? minsten har sin ankomst 6.januar og krysser fingrene for et fint svangeskap nr 2 :) masse lykke til jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig å få det bekreftet ja! Synd det ble litt surr med testene dine,men nå er det avklart,du er gravid!!!! ;D Gratulerer!

Jeg ble også plutselig på vei med nr 2 med termin 7.januar:)

Blir nok å se mer til hverandre tenker jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 2 var veldig planlagt her da med fjerning av spiral og funka mnd etterpå så vi har vært veldig heldige og ja seffers kontakt underveis,alltids koselig det :) hvor gammel er førstefødte din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-m,heldige da ja! :).... Forrige gang brukte vi "laaaang" tid. Denne gangen satt den en-to-tre mnd FØR ;)

Første fødte er 8 månder snart:) Blir tette ja!:)

Din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morra at det blir fler med samme terminen:)... Forrige gang var det ingen:/ bare før og etter;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i januarklubben-04 med førstefødte, fortsatt lita men "stor" jente på snart 3 1/2 :) ja på tide at de fikser en januar-08 klubb snart,vi begynner bli en del her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...