Gå til innhold

Nygravide, hvordan er formen?


Nupp

Anbefalte innlegg

Jeg er forferdelig romlete i magen akkurat som mensen skal komme men testet positivt både morgen og kveld i går. Ellers er puppene sykt ømme, vondt i korsryggen og lett hodepine og så trøtt som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann :) samme symptomer her oxo,romler fryktelig noen ganger men det er jo bare deilig,ellers kan det gå over til menssmerter og det ekke hyggelig,samtidig som det bare er et tegn på utvidelse av livmoren, har mistet ei gang før og da får man litt skrekken.. men har oxo ei velskapt jente på 3 1/2 så ønsker deg lykke til! Høres helt normalt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn er formen her åsså... å så vanvittig kvalm .. ingenting som hjelper mot det heller.. det er fælt.. brekker meg hele tiden=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært bedre, egentlig - Håper dette svangerskapet blir like enkelt som forrige (Da trodde jeg ikke noe på at jeg var gravid før ultralyden). Fikk heller ikke noe særlig mage før i 6 mnd. Men men - det var 5 år siden, mye kan ha forandret seg på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det nesten altfor bra jeg! Nesten så jeg skulle ønske meg noen symptomer, bare for å kjenne at det har skjedd noe..

Jeg promper mye da, og føler meg litt oppblåst.. Ser sånn ut å..;)

Og fryktelig ømme pupper, klarer ikke å løpe uten at det gjør vondt.. Er bare kjempelykkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER KVALM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noe så innmari også!!! Sliter med bl etter forrige svangerskap for 10 mnd siden, og så er jeg såååååååååå trøtt!!! Blir ekstra med en gutt på 10 mnd ved siden av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo litt små kvalm, men det kommer i rykk og napp. Har ømme pupper og litt mens murringer i magen.

Går jo bare å venter på den store kvalmen, i mitt forgje svangerskap lå jeg rett ut å spydde i 8 av 9 mnd, Ja gruer meg, men håper og tror at denne gangen går det MYE bedre, Jepp er KJEMPE GLAD :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er på topp. Er trøtt, men det er jeg jo egentlig alltid når det er så texas på jobben :-)

Krysser fingrene for et like enkelt svangerskap som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er formen veldig bra :-) Testet positiv i går og er omtrent 5+0 i dag. Jeg har ennå ingen symtomer annet enn et uvannlig stort hårtap, men det er til å leve med :-) Det eneste som faktisk plager meg er bekymring og uro ettersom jeg har mistet de to siste gangene - men denne gangen SKAL det gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er veeldig opp og ned. Endel murring i magen, kvalm/ikke kvalm/kvalm igjen osv. Svimmel og veeldig øm i brystene. Er omtrent 8+5 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske bra, er 8+3. Heldgivs lite kvalm, litt noen dager, veldig lite andre dager. ømme pupper- må kjøpe ny bh, da brystvortene stikker ut av den ene jeg fortsatt kan gå med. Litt murrin gi magen, og litt trekninger , særlig om kvelden, oppblåst-veldig og tisser hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det i hovedsak veldig bra - er snart 5 fullgåtte uker, og hadde min første kvalmebølge i morrest. Men det gikk over da jeg spiste lunsj.

 

Ingenting å klage på, med andre ord :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er bra. Litt småkvalm til tider, trenger mer søvn enn vanlig og veldig såre brystvorter. Men dette er ingenting i forhold til gleden jeg har ved at jeg er gravid!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mange plagene jeg... promper en del, og verker litt i magen til tider. Men that's it. Og jaggu er det verdt det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske kvalm til tider, kan ikke bli for mett eller for sulten, så jeg har tørre knekkebrød med meg over alt:-) Ellers mensmurringer. Ikke såre bryst enda, men er bare 4 uker på vei enda:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+1 og kvalm av og på hele dagen =( Oppblåst i magen og har mye luft på ettermiddag og kveld. Puppene har vokst ut av 75b og inn i 75c =) Er ganske ømme men det gjør absolutt ingenting. Har litt strekkinger/ømhet i livmora men det er jo også helt greit, fint å kjenne at det er noe som foregår nedi der.

Er kjempeglad for å være gravid og kjenne symptomer, men kunne vært foruten de værste kvalmebølgene da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er forsåvidt bra... Men kjenner jo at det er noe som skjer med kroppen min. Jeg er 7+5 idag mener jeg. Jeg er forferdelig kvalm om morgenen, må ha mat før jeg klarer å få gjort noe. Har funnet ut at det må være mat i magen for å unngå brekningene. Ellers romler det i magen min også, og jeg er trøttere enn vanlig..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker på vei her, men jeg må si jeg føler meg veeldig gravid!

 

- Kvalm stortsett hele dagen

- Svimmel

- Tisser hele tiden

- Mensmurringer

- TRØTT

 

Men det er verdt det :) Selv om jeg virkelig gleder meg til dette avtar litt om ikke annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å føye på de ømme brystene som jeg må holde i når jeg går trapper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...