monic82 Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 min samboer , har vært å kjøpt meg gr. test i dag mens jeg var på jobb. hadde ikm på mandag, har egentlig regelmessig mens men har ikke fått tr på besøk ennå. så nå sitt jeg her og lurer på om jeg skal ta testen i dag eller om jeg skal vente noen dager til å se om tr kommer. hva skal jeg gjøre
monic82 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2007 ja vi har vel det , begynte i fjor vår mens så mistet jeg i 9 uke. er litt spent selv , mens så er det skal jeg ta den eller ikke
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 når du er over ikm hadde jeg ville tatt den.Føler på meg at du er gravid.så spennende:)si fra når du har tatt den hvis du tar den:)
monic82 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2007 ja skal gjøre det, men vet jo ikke om jeg skal gjøre det nå siden det står på pakken at det er best og ta på morran, hva skal je gjøre, min samboer han maser sånn st jeg må ta den , han har så lyst å bli pappa.
Madam-mim Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Når du er over ikm spiller det ingen rolle om du bruker morgenurin eller senere på dagen. Er bare å teste nå lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå