Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Syns den ser grei ut, men har ikke prøvd den. Er den stor nok til en 2-3 åring som by-vogn? Lett?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 2-3 åring?? Glem det sier jeg bare! Har en jente som jeg kjøpte denne vogna til som 2 1/2 åring og måtte selge den 2 uker etter vi kjøpte den da den var altfor liten til bena hennes, enda hun ikke er av den største sorten! Syns vogna var i tillegg noe herk da jeg fikk den så glad vi ble kvitt den raskt! Styr unna!!))
marenmor Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 har selv bestillt freestlye men her hvor jeg bor (utlandet) er det veldig mange som bruker den, bor i en storby og ser stadig barn i 2-3 aarsalderen som sitter i en speedi. Har selv proevd den (uten barn i ) og den er veldig lett og grei, saa som byvogn er den helt topp tror jeg, i annet tereng er den kanskje ikke ideel, derfor valgte vi freestlye. Men gaa til en forhandler og proev den ut, det er saa mange forskjellige meninger om vogner saa tenk paa hva du vill bruke den til og gaa ut i fra det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Tenkte å bruke den med bilstolen den første tiden, bare på småturer når vi er å handler, og når ungen sitter selv å bruke den til byvogn. Syns freestylen ser så klumpete ut..
gerd Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Jeg hadde den, men solgte den raskt. Ryggen er verdens korteste så jeg hadde aldri kjøpt den til en over 2 år.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 Tenkte å bruke den med bilstolen den første tida, kun på handleturer. Senere å bruke den som byvogn. Ha den liggende i bilen, ser at den er ganske liten sammenlagt, og har liten bil. Og så ser den mer solid ut enn zapp, og er ikke så klumpete som freestylen. Legger til at jeg har maxi-cosi cabriofix bilstol... HI
gerd Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 Den er faktisk ikke så liten sammenlagt heller. Klumpete vil jeg si. Veldig mange 4-hjulinger som er mindre.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Takker så mye for svar. Skal se om jeg finner et alternativ som kan brukes lenger. Bør passe med maxi cosi cabriofix, og vet ikke om noe annet enn quinny. Må ikke være så altfor dyr heller.... HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 det er en super vogn, ingen feil på den og mye bedre en frestyle som jeg har selv. det er sportsutgaven til quinny. på salg nå på barnashus til 2499,-. Ta med barnet og prøv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå