Bebis120408+150511 Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 har akkurat hatt mensen,men pga litt dårlig form har jeg tatt gr.test og den viste svak strek.. billigtest. flere som har vært borti dette???
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Kanskje litt dumt spørsmål, men hadde du "skikkelig" mensen? Har nok ikke vært borti det, men tror ikke det er helt uvanlig med en mindre blødning når man egentlig skulle hatt mensen
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Fant dette på babyverden.com "Av og til skjer det likevel at gravide kvinner kan få en liten menslignende bløding, men det er unntaket. "
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Glemte noe: Tror nok jeg ville ha fått meg en time hos legen viss jeg var deg. Han/hun vil nok kunne gi deg et klart svar på om du er gravid eller ikke
Happy H Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Heisann! Har ikkje opplevd d sjøl, men min mor har 2 skikkelige menstruasjoner endå ho var gravid, så d kan være mulig ja! Få deg en legetime du så du får d bekreftet eller avkreftet om du har spire=)
PeggyPreg Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Hei!! Har hørt om noen som har mensen under graviditet, spesielt i begynnelsen av sv.skp.... men lurer på en ting, ikke for å skuffe deg, men vet du om HCG har gått ut av kroppen din etter SA.... ser det er din 1.pp etter SA...........vet av erfaring at hormonet kan sitte en stund i kroppen............. men.... høres rart ut om symptomene sitter i så lenge da??? jeg håper det beste, og ønsker deg riktig lykke til!!!!
Bebis120408+150511 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2007 hei.jeg tror nok ikke jeg er gravid egentlig..hadde SA i nov og har tatt tester etter det som har vært negative.Har blitt spådd å bli gravid i juli,så vi får leve i håpet i mens..men tar nok et test imrg med morgenurin for å være sikker:) tror egentlig at jeg missa el denne perioden som var..bestemte oss midt i perioden for å prøve igjen pga jobbsituasjon min ordnet seg.. (vikar fra år til år) jaja.. dere får alle ha lykke til:)
PeggyPreg Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 .... så lenge du har tatt tester som har vist negativt etter SA, og nå har fått en svak strek..............ja da tror jeg en strek er en strek jeg!!!!!!!! Lykke til!!!!!!!!!!! jeg krysser fingrene for deg!!!! Hold oss oppdatert da!!! :)
Bebis120408+150511 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2007 det skal jeg..men har mine tvil.. mensen har vært på plass,men kan jo være "heldig" for det.. men hvis jeg kjenner etter så kan jeg jo ha symptomer..haha..akkurat som om man ikke kjenner det når man kjenner etter..hihi..har vært "gravid" flere mnd,jeg.. lykke til du og! skal gi beskjed..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå