Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har prøvd siden juni i fjor, så er vel 9pp eller 10pp no..

Venter på mens enda.. Har ikkje hatt mens si 24 mars. Hatt nåken daga no med "spottinga" trur eg.. Men ikkje nåken mens..

Var å testa meg forrige veka, 25april, på lege kontor.. Urinprøve.. Negativ.. Bah..:(

Jaja..da klaffe vel eingong!!

Skrevet

hvis det er noen trøst prøvde jeg nesten 1 år med førstemann.:)Det klaffer nåa man minst venter det, men merker jeg blir utålmodig fort.Prøver dere ofte?el-tester?

Skrevet

denne gongen har vi prøvd i 8mnd

v første tok d 5år

Skrevet

Lille My 3pp:

Eg har prøvd el-testar, men, til ingen nytte, i hvertfall ikkje då eg prøvde de.. Vettkje om eg hadde el eller ka eg hadde!

Me prøver jo "ofte" i den forstand at me prøve kvar mnd.. Sex har me jo ofte nok.. Hehe:) Men problemet mitt er jo å finne ut korti eg har el osv..

Håper at når eg har fått vært til spesialist, så finne eg ut om da e nåke "gale" med meg, å om da ikkje e at eg då kan få pergo og å få ting på "rett kjøl".. Hadde vært fint :)

Skrevet

leeenge :( eller, ikke såååå lenge, men lenge nok...

Skrevet

Har prøvd i 4 (5) pp. Hatt 3 svært tidlige SA i løpet av den tiden (uke 5). Blir fort gravid, men strever litt med å få spiren til å bli værende der inne.

Men vi har to søte små, og de kom på første forsøk!! Vi er utrolig takknemlige for det!

Skrevet

dette er vår første pp :)

Skrevet

skal inn i 2 pp nåt tr kommer nå men har så utrolig lange sykluser (over 36 dager blæ) så skal høre med legen ang noe hormoner ol for å få kortere syklus

Skrevet

Har prøvd siden mars i fjor :(( Vi elsker jo HVER ENESTE KVELD :)) Er så forelska enda at vi ikke klarer å holde fingrene fra hverandre, hehe...

Skrevet

tar jeg ikke helt feil nå så er jeg i min 26 pp???

men venter bare på tanta...skulle ønske hun kom nå egentlig....

første gang jeg virkelig vil at hun skal komme!!!

så jenter...send henne til meg!!!!

Skrevet

siden september, men hadde to mnd pause for litt siden, da jeg begynte i ny jobb. Nå er vi i full gang med prøvinga igjen. Spennende.

Håper det ikke tar altfor lang tid. Tok ett år med førstemann

Skrevet

Jeg er i min 13pp, men den har jo vart i en hel JÆVLA evighet!!!!!!!!!!! På dag 41 i dag :-( Kan jo bli deppa av mindre.....

Skrevet

går over i 3pp nå etter tr, men d er bare offisiell prøving...men slutta på p-pillen for litt over 2 år siden :-/

Skrevet

Dette er 1pp etter SA.... håååååper så inderlig den sitter på første forsøk:))

Skrevet

ble gravid rett etter pp-slutt i oktober,men sa i nov.har ikke prøvd "skikkelig" etter det før nå pga jobbsituasjonen..men nå er vi klare igjen!;) lykke til!!!!

Skrevet

Inne i 5 pp nå.............. ( en SA etter 1.pp i des + 1 mnd. pause)

Skrevet

"Driver på" med den 9. pp'n nå, men siden vi har tatt det vedlig med ro denne pp'n, så blir det nok 10 også.... men da skal spiren sitte :)

Skrevet

Vi er inne i vår 9pp,men det gikk et år med første mann og 18 mnd med sist mann så vi smører oss med tålmodighet.

Skrevet

er i min 13 PP! Startet i april i fjor, men d var i slutten av syklusen, ca 1 uke før ikm, så egentlig teller vel ikke den pp..har ikke vært så veldig aktive på prøvinga heller egentli...ikke hatt regelmessig sex, osv, så jeg er ikke redd for at d er noe galt med meg nå som kan gjøre at jeg ikke skulle kunne bli gravid, men har jo vært en liten frykt der da..men nå har jeg virkelig troen!!!

Dette er våres første prøveperiode der vi virkelig har planlagt( og da mener jeg planlagt altså hehe..skrevet timeplan osv=P), og vi har hatt sex annenhver dag, og nå rundt EL, har vi hatt sex hver dag.

Har EL 4 mai, ikm 20 mai.

Har virkelig tro på mai måned jeg =D

Skrevet

dette her er min første pp, mnd som var.. men føler at jeg er gravid, for skulla hatt TR på besøk for 2 dager siden, men ho har ikke kommet enda, men tok test i dagtidlig, men den var negativ, så jeg er ganske forvirret:(

Skrevet

Slutta på p-sprøyta for 2 år siden, men begynte i juli 2006 med "ordentlig" prøving.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...