prøvekluten+3små Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #26 Skrevet 10. mai 2007 *fnis* er med på 30 jeg! kan jo prøve den der nattergalen som så mange snakker om kanskje?eller egon?der er fint å sitte hvertfall
# Sunshine # Skrevet 14. mai 2007 #27 Skrevet 14. mai 2007 Heisan jenter! I dag har jeg vært på ultralyd å møtt verdens hyggeligste og mest tålmodige jordmor. Blir så takknemlig når jeg møter sånne som helt tydelig er forkusert på "pasienten" og som er glad i jobben sin =) Hun tok seg god tid, målte og forklarte og kunne fortelle at det blir ei jente denne gangen også.... Så nå skal Nora bli storesøster til ei lillesøster =) Helt utrolig herlig å se den lille kroppen der inne. Hun sparket, veivet med hendene og drakk fostervann... rakk tungen gjorde hun også ;-) Helt nydelig! Gleder meg til å treffes på neste BIM-treff. Regner med det er flere ultralyd historier der =)
bibbi65 Skrevet 15. mai 2007 #28 Skrevet 15. mai 2007 Hei hei,masse trøndera her,men blir vel å regne som bestemor i forhold til dere.hehe er 16 uker på vei,med barn nr 3. har 2 fra før på 18 og 21 år. hvor langt har dere kommet?
prøvekluten+3små Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #29 Skrevet 15. mai 2007 så de tydelig at det blei ei jente?hihi,drømte her om dagen(eller må vel si natta da) at d blei en gutt her jeg..hehhe,så ble med ett litt nervøs ved tanken på at sambo vil kjøpe rød bilstol med rosa striper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå