Gå til innhold

lager en trøndertråd jeg..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt er bare supert akkurat nå, formen er endelig blitt bra, har til og med overskudd.. Så i kveld skal jeg bort på jente-kveld og kose meg. Ul.8.mai her også, skal bli spennende å se om de kan se kjønnet.

Lykke til med ul dere andre og!

Annonse

Formen e fin her også, va på UL 2 mai. vi gleda oss sån t å få vette kjønnet, mæn dein lille ville ikkje at vi sku vette det. la sæ me rompa tell å lå sån læænge, så jordmora måtte bære gje opp å finne ut kjønnet :( vi bei litt skuffa før vi va så innstilit på at vi ville vette det, mæn d vektiaste e nu at ailt e bra. og før pappan sin del va det godt å få vette at det bære e en :)

Vi så kjønnet selv ja. :) Er vel ikke hver gang det er så tydelig, men vi var heldige og junior var visst ivrig etter å vise oss at det er en han. :)

Vi betalte 50 kroner for bildene (4stk)

Det var en kjempefin opplevelse, og betryggende å vite at alt er bra.

Jeg har gått med gravidbukser i flere uker allerede jeg :)

De har fine på Polarn o Pyret, og så tror jeg de har Mamalicious på Exit på torget?

Annonse

Hallais!

Joda, formen er bedre her i gården også. Litt småplager er det jo, men det er vel bare å regne med:-)

Irriterer meg at jeg misset treffet på Harveys, men kommer garantert dersom det blir ett nytt treff:

UL 29.mai......alle tror på gutt, unntatt barnefar..Vi får se:-)

Hei!

Her er formen fin, litt bekkenløsning og litt isjias-smerter, men det funker fint. Så lenge jeg kan jobbe er jeg fornøyd! Skal til jordmor på mandag14. og på UL fredag 18.! Gleder meg skikkelig!

Magen vokser og jeg har begynt å kjenne liv! Mammabuksene har vært i bruk i flere uker allerede!

æ fikk ny termin, 30 september, mæn hoill mæ t oktoberklubben likavæll ;) æ hoill på å dø av nysgjærrighet så vi vurdere å undersøke muligheta før å få einda en ultralyd. hadde jo så løst å vette d :/

æ e me på treff snart, mæn ikkje på harweys en onsdag ;p

tjihi,skjønner frustrasjonen VELDIG godt jeg ja..vi har og bestilt en ul til..skal gå på den selv om vi nå vet kjønnet.e sånn 3dultralyd,syns d hørtes så spennende ut,så dit ska vi i juli! lenge å vente for en nyskjerrig sjel som meg da;o)

veit d e en kis på solsiden som tar privat ul..brodtkorb trur æ han hete..koste vel mellom 500-700 har æ hørt..ellers så har du jo medicus da

Heisann, formen her er også bra, så jeg gleder meg til ul 18. mai, slik at vi får sett at det faktisk er noe der inne! Finnes ikke dårlig, og glemmer det det med jevne mellomrom, selv om jeg har tatt mammabukser i bruk. Mine dongeribukser ble tidlig trange...

Planlegges det treff, så er jeg med!

jeg hr kjøpt meg mammadongeribukse jeg..men syns den siger litt enda da,samtidig som mine bukser er blitt for trange..så det blir litt buksesig eller 100% joggebukse;o)

ellers:kom med forslag til datoer her da:o)

Heia!

Her er også formen bedre... og godt er det!

Skal på UL mandag 14 mai og gleder meg helt vanvittig! Er så spent, og håper virkelig vi får til å se kjønnet. Ikke at det har noe å si, men koselig å få en liten forsmak på hva som er der inne =)

Hva med et treff i overgangen mai/juni? Da har sikkert de fleste vært på UL?!? Onsdag 30 mai f.eks?

Hellu!

Jeg blir gjerne med på et treff. Synes det var så dumt at jeg ikke fikk med meg det forrige. :(

Ellers så har jeg vært på ul. Fikk termin 7.oktober. 3 dager etter mens-terminen, så det stemmer jo ganske bra.

Vi vet ikke hvilket kjønn det er den her gangen. Må leve i spenning til lillebabyen kommer ut.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...