Gå til innhold

Zoomer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig at du tenkte på meg :o)

Jeg har det bedre nå... Operasjonen gikk for så vidt greit, fikk gjort både koniseringen (fjerning av litt av livmortappen pga celleforandringer) og rettet opp det som ble sydd feil etter jeg fikk førstemann. Jeg var hjemme igjen fra sykehuset allerede kl 12 på mandag, men mandag kveld begynte jeg plutselig å blø ganske mye (blødde igjennom papiret jeg prøvde å tørke meg med). Hadde gudskjelov en sånn stoooor bleie igjen etter fødselen og tok på den før vi reiste til sykehuset. Der viste det seg at noen av stingene (fra opprettingen) hadde gått opp og en liten arterie var punktert - derfor blødde jeg såpass. Fikk lokalbedøvelse og satt 4 nye sting. Synes det var merkelig at de ikke ville måle blodprosenten min etterpå, for jeg er fortsatt litt svimmel og sliten, MEN jeg er mye bedre i dag. Nå vil jeg egentlig ut i det fine været og gå tur, men har fått beskjed om å holde meg i ro i ca en ukes tid.

Magen til snuppa virker også som om holder på å bli bedre - tror jeg skiftet 10 bæsjebleier i går, så nå er det fart på systemet. Hun virker mye blidere også, så det ser ut som om det går rette veien.

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9176941-zoomer/#findComment-9183740
Del på andre sider

Hyggelig å høre at det går bedre med det meste:-) Ekkelt å oppleve at man begynner å blø.. vet jo litt om det...

med meg går det kjempe bra:-) Ingen skavanker etter alle mine opplevelser, og vi får nytt badegulv:-) var hos legen igår, og har blodpr på 12:-) Har aldri hatt så bra blodprosent noen gang! Så fikk kvalitetsblod da jeg fikk overføring:-) Mitt eneste problem nå er trivielt og bagatellmessig... Jeg er enda feit... Har 13 kg igjen til jeg er der jeg var før graviditete, og det plager meg virkelig.. Blir burka på stranda...

Selma har det også strålende!! blid og fornøyd lita pia!! Så det er herlig å bare kunne kose seg for både liten og stor!! Fikk vaksine på onsdag, og har kommet seg etter det også! Kanskje vi ses på onsdag?

Klæm:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9176941-zoomer/#findComment-9184135
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...