Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ingen ekspert, men tror det er vanskelig å svare på hvilken mme som er best, fordi babyene reagerer forskjellig på de ulike merkene. Man må bare prøve seg frem! Har hørt om babyer som plutselig gulper mer eller mindre etter å ha byttet merke, fått mer eller mindre vondt i magen osv... Vet at mange sverger til Hipp, som er økologisk, og mener babyen ble bedre i magen av denne, men har også hørt omvendt, en som bytta fra Hipp til Nan fikk en ny baby. Så man må nesten bare prøve seg frem litt. Selv har vi brukt Nan hele veien, syns det fungerer bra. Lykke til :-)

Ja, tror dette er forskjellig fra barn til barn. Men vi begynte ihvertfall med Collett til datteren vår, men gikk over til NAN fordi det STINKET av bæsjen hennes... Og da mener jeg stinket helt forferdelig!!! ikke vanlig bæsjelukt, men så innidetsvarteste surt og ekkelt... hehe.. Gikk helt bort med NAN. Men som sagt, tror dette er individuelt. Har ikke prøvd mme med gutten vår enda, da jeg ammer, men har kjøpt NAN til en evt. barnevakt engang. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...